Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
ik heb een tijdje een upload page gehad, daar stond toen 500 kb aan plaatjes op, en dat zorgde in 12 uur voor 500 mb traffic, daarna maar gesloten (op verzoek van endoria
![]() dus, ja erg veel traffic en ruime host account met 1 gigabyte ruimte heeft misschien 15 gigabyte traffic, en daar zit je echt snel aan een gigabyte traffic kosttegen inkoopprijzen van hosting bedrijven iets meer dan euro. Hoe het misschien wel werkt is alle foto's die bij jou worden upgeload als ze worden bekeken en reclame boodschap te laten bevatten (is niet zo moeilijk met php) en dan liefst ze meteen een link te laten zijn. Ondanks dat de huidige markt qua advertising erg slecht is is dit wel een optie.. als je de contacten hebt
||
Citaat:
|
LOL!
heb jij enig idee wat dataverkeer kost ? al die klote cu2ers en amateurs die plaatje uploaden die voor een groten deel uit wit bestaan met ergens in het midden een kleine pasfoto. Al dat overbodige crap kan leiden tot lekkere hoge rekeningen. Er zijn veel andere upload instanties hoor , ikzelf heb prive Account op een Utwente bak , das dus raw 100mbit voor plaatjes ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() enneuh die link die ik net heb gepost is dus ook 100 mbit en daar kan iedereen uploaden
|
|