Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2009, 14:13
vinnie09
vinnie09 is offline
De laatste tijd valt mijn haar met bossen uit mn hoofd. Mijn dokter adviseerde me haargroeimiddelen, maar ik heb er niet zoveel geld voor. Op internet worden die pillen veel goedkoper aangeboden, en daar wordt mij beloofd dat ik weer een weelderige bos haar krijg. Tijdens mijn zoektocht kwam ik de site internetpillen.nl tegen, waar dan weer hele andere verhalen op staan. Wat moet ik nu geloven, ik wil echt niet kaal worden!
Oud 09-02-2009, 15:29
Verwijderd
Jammer dan, je bent een jongen en het gros daarvan wordt op een gegeven moment nou eenmaal kaal. Als je er geen onzeker ventje van wordt en niets stoms doet, zoals een toupet kopen of ter compensatie in een te dure auto gaat rijden, dan zal niemand erom caren. Niet dat er mensen gaan caren als je die dingen wel doet, maar dan lachen ze je wel achter je rug om uit.
Oud 09-02-2009, 19:20
Thommos
Thommos is offline
internetpillen.nl - het komt wel heel erg cheap ass over, als de marktplaats onder de farmaceutische bedrijven o.i.d. Is er op die site niks te vinden van een soort keurmerk dat de medicatie veilig is? Daarnaast kun je eventueel wel kijken of de daar aangeboden middelen ook terug te vinden zijn in medische naslagwerken (zoals bijvoorbeeld het Farmacotherapeutisch Kompas: www.fk.cvz.nl). Als daarin wat degelijke werking staat, kan het altijd.
Daarnaast kun je de voor jou mogelijke medicatie opschrijven en het overleggn aan je huisarts. Die zal er waarschijnlijk ook niet alles van weten, maar heeft meer lijntjes om te volgen dan jij.
Oud 09-02-2009, 20:22
Mobius
Mobius is offline
Leef ermee. Scheer je hoofd kaal, doet een collega van me ook en het staat hem prima.
Oud 11-02-2009, 18:06
blablatje
blablatje is offline
Dit is een reclametopic met een verzonnen verhaal, want geen enkele dokter zou een jongen van 16 serieus aanraden om op internet dure placebo's te kopen.
Oud 12-02-2009, 01:11
Verwijderd
Anders kijken jullie eerst op die site, internetpillen.nl is een initiatief van de overheid. Het waarschuwt juist voor de grote hoeveelheden oplichterij bij op internet verkochte medicijnen en raadt mensen aan om dergelijke zaken gewoon via de apotheek te regelen. Bovendien heeft die huisarts geen woord gerept over het internet, de TS is zelf op zoek gegaan naar een goedkoper haargroeimiddel.

Is de TS verbannen om de zogenaamde reclame in dit topic? Ik denk dat hij eerder z'n bron wilde aangeven en dat de promotie van die site 'm verder aan z'n reet zal kunnen roesten.
Oud 12-02-2009, 09:54
Verwijderd
TS is niet verbannen hoor.

Ik zou geen vage haargroeipillen/middeltjes gaan kopen, want dat is gewoon onzin. Heeft je huisarts je geen naam gegeven van iets wat je zou kunnen gebruiken? Ik zou altijd daar voor gaan, als je 't niet kan betalen zijn vage pillen niet ineens een betere optie; dan lijkt 't me verstandiger te sparen tot je het wél kan betalen. (Ik vind 't overigens wel vreemd dat je zegt dat je haar met bossen uitvalt, maar dat je huisarts dat geen indicatie vindt voor verder onderzoek; veel mannen worden inderdaad kaal, soms al vrij jong, maar volgens mij valt het dan niet met bossen tegelijk uit...)
Oud 12-02-2009, 11:01
Ieke
Ieke is offline
Hij was wel verbannen wegens reclame, ga maar zoeken, een maand geleden had hij exact hetzelfde topic geopent zonder daartussen verder ooit terug gekomen te zijn en omdat ik van mening ben dat dit dus reclame is zet ik er een slotje op.

Regels voor berichten