Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2009, 22:35
Verwijderd
Wat ben jij kwijt? Hoe, wanneer, waar enzo? Hoe erg vinde het? En wat hebbie vandaag teruggevonden? Hou ons ter datum van je verliesperikelen.

Met citaat reageren
Advertentie
Oud 26-01-2009, 22:35
Verwijderd
Ik ben een gebrande cd met muziek kwijt, ik verdenk mijn broer van diefstal. Laatst gezien op 1 januari.

Ik ben mn muts met cap kwijt, ik verdenk mn moeder van kwijtraken, want het lag in dr kamer, denk ik het laatst en zij heb hem weleens opgedaan.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 22:42
Verwijderd
telefono! gevonden in een record-tijd van 5 minuten.
en verder ben ik eigenlijk momenteel niks kwijt...

maarr dat betekent natuurlijk niet dat ik het meteen kan vinden.
haha
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 22:44
Verwijderd
huissleutels
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 22:47
Verwijderd
mijn huis
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 23:11
TopDrop
TopDrop is offline
de kluts
Oud 26-01-2009, 23:13
Verwijderd
Mien waar is mn feestneus.

nee serieus ik ben altijd alles kwijt. Ik ging vandaag van mijn ouders weer naar mijn kamer en het was weer feest
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 23:14
Verwijderd
Citaat:
de kluts
same here
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 23:19
Verwijderd
Serieuze reacties gaarne, Neko* naamzoek.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 23:27
Verwijderd
hallo ik ben de kluts kwijt en mijn huissleutels!
en mijn geloof in wolterb (naamzoek!) want die antwoord niet op mijn pm!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 23:41
Sens.
Sens. is offline
2 jaar geleden na 1 september heb ik voor het laatst een paars topje gezien.
Mijn moeder beweert dat ik dat wel ergens zal zijn kwijt geraakt, maar dat kan dus niet.
(Nee, ik ga niet naakt door mijn school lopen )
Dus ik verdenk mijn moeder, maar dit 'mysterie zal waarschijnlijk toch nooit opgelost geraken
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 23:42
Verwijderd
Ik ben een zwart t-shirt kwijt als sinds de verhuizing
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 23:44
Verwijderd
Mijn rechtersloef. Ik verdenk hond 2. En ik vermoed dat die ergens in de tuin begraven ligt.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 00:06
Verwijderd
Een fijn shirt. Er staan berkenbomen op en hij hoort hier ergens te liggen, maar ik weet niet waar. En mijn haarborstel. Ik heb maar een nieuwe gekocht, want na een week had ik 'm nog steeds niet gevonden en dagelijks kilo's crèmespoeling in je haar stoppen is ook niet optimaal.

[edit] The Game verlies ik overigens nooit.

Laatst gewijzigd op 27-01-2009 om 00:15.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 00:36
Verwijderd
Haha, ik ga ook een nieuwe pet halen.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 08:46
marrel
marrel is offline
Ik vond m'n uitgeprinte routebeschrijving van 9292 terug en das handig want ik heb hem over een uur nodig
Oud 27-01-2009, 08:59
Tink*
Tink* is offline
M'n muts die nog op Cleo ligt geloof ik.
Oud 27-01-2009, 10:16
Neko*
Neko* is offline
Ik ben altijd van alles kwijt, dan leg ik dingen die ik niet kwijt moet raken op plekken neer "omdat die zo logisch zijn", maar vervolgens vergeet ik het dan weer. Beetje jammer. Ik moet ook altijd als ik weg moet op het laatste moment nog iets meenemen waarvan ik niet meer weet waar het is.
Oud 27-01-2009, 10:38
Verwijderd
Ja, trouwens, ik vergeet ook altijd dingen mee te nemen/te doen op het laatste moment. Dat die dingen dan vaak onvindbaar zijn maakt het niet makkelijker. Het maakt niet uit hoelang ik de tijd heb voor ik moet vertrekken, het is altijd te weinig. De verwarming moet nog uit, de tweede schoen is kwijt, ik kan m'n aansteker niet vinden, waar is m'n OV, heb ik het licht in de badkamer wel uitgezet, hoe kan het dat ik nog geen sokken aan heb, waar zijn alle sokken, ik had nog beloofd een DVD mee te nemen, waar heb ik het energiedrankje dat ik mee wilde nemen neergezet, heb ik m'n telefoon wel bij me, de lader moet ook mee, waar is de lader, waarom staat de oven aan, de ramen moeten dicht, ik wilde nog een stuk brood mee voor onderweg, waar zijn alle boterhamzakjes, oja, in de badkamer, wat doen de boterhamzakjes in de badkamer, hm, badkamer, ik moest nog kijken of ik daar het licht uit had gezet maar toen ben ik afgedwaald omdat ik sokken zocht, ah, hier is de tweede schoen, waar had ik de eerste nou neergelegd, oh, ik moet m'n portemonnee niet vergeten, hoe laat is het, omg, ik had twintig minuten terug moeten vertrekken, wtf.

Zo gaat dat hier. Het komt door zulk soort taferelen dat ik eenmaal op m'n pantoffels naar het busstation ben gewandeld Omdat ik m'n schoenen aan het zoeken was, maar halverwege moest ik iets anders zoeken en daarna vergat ik dat ik de eerste zoektocht nog niet voltooid had. Voorwerpen vinden het gewoon veel te leuk om zich te verstoppen, de boefjes.
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 11:26
Nona
Nona is offline
Ik ben mijn chippas kwijt, en ik verdenk mijn andere spijkerbroek (waar overigens vanmorgen een gat in verscheen) van het te lang bewaren van mijn chippas. En nu ben ik dus ook mijn koffie kwijt, maar die had ik nooit aangezien ik mijn chippas niet bij me heb en hem helemaal niet heb kunnen kopen, dus dat telt niet.
Oh, en nu kan ik ook niet printen, tenzij ik op de printer van de vakgroep print, maar dat moet ik ook weer niet te veel doen. Oh, of bij studieprint. Ik heb mijn volle tegoed nog deze week en dat is best cool.

Jaaa, een chippas...
Oud 27-01-2009, 11:29
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ja, trouwens, ik vergeet ook altijd dingen mee te nemen/te doen op het laatste moment. Dat die dingen dan vaak onvindbaar zijn maakt het niet makkelijker. Het maakt niet uit hoelang ik de tijd heb voor ik moet vertrekken, het is altijd te weinig. De verwarming moet nog uit, de tweede schoen is kwijt, ik kan m'n aansteker niet vinden, waar is m'n OV, heb ik het licht in de badkamer wel uitgezet, hoe kan het dat ik nog geen sokken aan heb, waar zijn alle sokken, ik had nog beloofd een DVD mee te nemen, waar heb ik het energiedrankje dat ik mee wilde nemen neergezet, heb ik m'n telefoon wel bij me, de lader moet ook mee, waar is de lader, waarom staat de oven aan, de ramen moeten dicht, ik wilde nog een stuk brood mee voor onderweg, waar zijn alle boterhamzakjes, oja, in de badkamer, wat doen de boterhamzakjes in de badkamer, hm, badkamer, ik moest nog kijken of ik daar het licht uit had gezet maar toen ben ik afgedwaald omdat ik sokken zocht, ah, hier is de tweede schoen, waar had ik de eerste nou neergelegd, oh, ik moet m'n portemonnee niet vergeten, hoe laat is het, omg, ik had twintig minuten terug moeten vertrekken, wtf.

Zo gaat dat hier. Het komt door zulk soort taferelen dat ik eenmaal op m'n pantoffels naar het busstation ben gewandeld Omdat ik m'n schoenen aan het zoeken was, maar halverwege moest ik iets anders zoeken en daarna vergat ik dat ik de eerste zoektocht nog niet voltooid had. Voorwerpen vinden het gewoon veel te leuk om zich te verstoppen, de boefjes.

ik pleur al mijn essentiele gadgets/units/widgets/tools op het krukje naast mijn bed. dan kan ik snel pakken wat ik nodig heb, zoals sleutels, portemonnee en telefoon.

ik heb met mijn pantoffels afgesproken dat ze altijd onder mijn bureau staan.

en verder gaat het om optionele extra's. het werkt best goed zo
Oud 27-01-2009, 12:48
Verwijderd
Citaat:
Voorwerpen vinden het gewoon veel te leuk om zich te verstoppen, de boefjes.
Boefjes <3

Ot: Ik ben een dvd kwijt waarvan ik zeker weet dat ik hem gekocht heb, en dat niet alleen maar overwoog.
Ik ben pas verhuisd, en ik ben hem niet tegengekomen tussen al mijn spullen, vet raar toch?
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 12:51
Alexis Bledel
Alexis Bledel is offline
De cd voor windows xp! Erg vervelend
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 13:00
Bright Blue
Bright Blue is offline
Hmm, waar zal ik eens beginnen,

1 sjaal, op school laten liggen, volgende dag weg, 1 jaar geleden.
2 sporttas, gymzaal laten liggen, 2 jaar geleden.
3 fiets, waarschijnlijk gestolen in de stad, 3 jaar geleden.
4 vriendschaps kettinkje, 2 maanden geleden.
5 1000 belangrijke papieren van school, nog steeds weg.
6 Haarelastiekjes, ik raar ze 'altijd kwijt, maar vind ze nooit terug.
7 Pennen, geldt het zelfde voor.

En zo kan ik nog wel ff doorgaan volgensmij^^
Oud 27-01-2009, 13:07
Missy
Missy is offline
Citaat:
Ik ben altijd van alles kwijt, dan leg ik dingen die ik niet kwijt moet raken op plekken neer "omdat die zo logisch zijn", maar vervolgens vergeet ik het dan weer. Beetje jammer. Ik moet ook altijd als ik weg moet op het laatste moment nog iets meenemen waarvan ik niet meer weet waar het is.
Dat heb ik ook, ja.
Oud 27-01-2009, 13:34
Verwijderd
Citaat:
Ik herken dit ;(
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 14:12
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik kan nog altijd twee vesten/truien van mij niet vinden. En dat is frustrerend want ze zaten zo fijn.
Oud 27-01-2009, 16:34
Verwijderd
Citaat:
De cd voor windows xp! Erg vervelend
Bij ons raakte ie ook jare terug weg
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 16:37
Verwijderd
Citaat:

te mooi. en zo waar
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 19:06
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
hallo ik ben de kluts kwijt en mijn huissleutels!
en mijn geloof in wolterb (naamzoek!) want die antwoord niet op mijn pm!
We zijn ermee bezig
Oud 27-01-2009, 22:31
Sens.
Sens. is offline
Ik ben een aantal maanden geleden mijn armstaandertje kwijtgeraakt. (Dat maak je vast rond je arm, zodat je kaik n dwarsfluit spelen en tegelijktertijd marcheren) Uiteindelijk heb ik het rotding teruggevonden in een in een zak die in het repetitielokaal vergeten was. En dan schoot het me te binnen dat ik dat daar in gestoken had, zodat ik het zeker niet ging kwijtraken En ik heb daar weken naar gezocht en over gepiekerd!

(Maar ik ben toch blij dat ik het terug heb )
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 22:32
Hanneke
Hanneke is offline
Ik ben m'n voorblad van m'n letterkundedossier kwijt. En dat is heel vervelend, want daar staat ook m'n nb's op.
Oud 28-01-2009, 18:50
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik ben de kam kwijt die mijn moeder droeg op haar trouwdag. Hij was heel mooi, zwart, met veertjes en glimsteentjes. <3!
Ik vind het heel naar dat ik hem kwijt ben. Maar ik koop wel weer een nieuwe kam. Het heeft voor haar helemaal geen sentimentele waarde.
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 19:19
Miekje*
Miekje* is offline
Ik ben vanmiddag een half pakje Chesterfield verloren
Oud 28-01-2009, 21:36
Verwijderd
Een vorm van zelfbeeld en 10 cent en ik vind het allebei nooit meer terug
Met citaat reageren
Oud 28-01-2009, 21:56
Flijn
Flijn is offline
Hm, de laatste tijd: handschoenen, een cd, een tube verf, pennen, sokken (ik heb heel veel dezelfde, dat is handig als er een even aantal kwijt is), zo'n ding dat over je matras gaat (matrasovertrek?), post its.

Het is trouwens zinloos om te kijken waar je iets het laatst hebt gezien; als het daar zou liggen zou het helemaal niet kwijt zijn. Ten minste zo werkt dat bij mij.
Oud 31-01-2009, 16:01
remy476
remy476 is offline
Mijn sjaal...ben ik uiteraard weer eens vergeten op stage.
Oud 31-01-2009, 18:15
Fantôme
Fantôme is offline
op dit moment ben ik één over-kneekous ding kwijt.
verder heb ik van een aantal oorbellen er nog maar een. die kunnen echt overal liggen.
Ik ben een topje kwijt. mn moeder zegt dat hij niet meer bij hun ligt, maar hier heb ik hem ook niet.
Ik denk toch echt dat hij is blijven liggen toen ik op mezelf ging wonen.
Verder ben ik momenteel even niks kwijt...
Oud 01-02-2009, 13:12
Verwijderd
een Pink Panter sok
Met citaat reageren
Oud 06-02-2009, 15:07
Slaapkopf
Slaapkopf is offline
Mijn fiets is vermist .
Reageren

Regels voor berichten