Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Een fijn shirt. Er staan berkenbomen op en hij hoort hier ergens te liggen, maar ik weet niet waar. En mijn haarborstel. Ik heb maar een nieuwe gekocht, want na een week had ik 'm nog steeds niet gevonden en dagelijks kilo's crèmespoeling in je haar stoppen is ook niet optimaal.
[edit] The Game verlies ik overigens nooit. Laatst gewijzigd op 27-01-2009 om 00:15. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ot: Ik ben een dvd kwijt waarvan ik zeker weet dat ik hem gekocht heb, en dat niet alleen maar overwoog. Ik ben pas verhuisd, en ik ben hem niet tegengekomen tussen al mijn spullen, vet raar toch? ![]() |
![]() |
|
![]() |
Hmm, waar zal ik eens beginnen,
1 sjaal, op school laten liggen, volgende dag weg, 1 jaar geleden. 2 sporttas, gymzaal laten liggen, 2 jaar geleden. 3 fiets, waarschijnlijk gestolen in de stad, 3 jaar geleden. 4 vriendschaps kettinkje, 2 maanden geleden. 5 1000 belangrijke papieren van school, nog steeds weg. 6 Haarelastiekjes, ik raar ze 'altijd kwijt, maar vind ze nooit terug. 7 Pennen, geldt het zelfde voor. En zo kan ik nog wel ff doorgaan volgensmij^^
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Ik ben een aantal maanden geleden mijn armstaandertje kwijtgeraakt. (Dat maak je vast rond je arm, zodat je kaik n dwarsfluit spelen en tegelijktertijd marcheren) Uiteindelijk heb ik het rotding teruggevonden in een in een zak die in het repetitielokaal vergeten was. En dan schoot het me te binnen dat ik dat daar in gestoken had, zodat ik het zeker niet ging kwijtraken
![]() (Maar ik ben toch blij dat ik het terug heb ![]() |
![]() |
|
Hm, de laatste tijd: handschoenen, een cd, een tube verf, pennen, sokken (ik heb heel veel dezelfde, dat is handig als er een even aantal kwijt is), zo'n ding dat over je matras gaat (matrasovertrek?), post its.
Het is trouwens zinloos om te kijken waar je iets het laatst hebt gezien; als het daar zou liggen zou het helemaal niet kwijt zijn. Ten minste zo werkt dat bij mij.
|
op dit moment ben ik één over-kneekous ding kwijt.
verder heb ik van een aantal oorbellen er nog maar een. die kunnen echt overal liggen. Ik ben een topje kwijt. mn moeder zegt dat hij niet meer bij hun ligt, maar hier heb ik hem ook niet. Ik denk toch echt dat hij is blijven liggen toen ik op mezelf ging wonen. Verder ben ik momenteel even niks kwijt...
|
|