![]() |
|
Sommige vrouwen worden vochtig bij opwinding, er zijn ook dames die gewoon leegstromen...dat is op zich niet zo gek, dat komt af en toe voor. Vanuit verschillende bronnen heb ik ook vernomen dat stimulering van de G-spot als gevolg kan hebben dat de vochtproductie enorm om hoog gaat, waardoor sommige meisjes zelfs denken dat ze moeten plassen. Dat is dus niet het geval
![]()
|
Doe het eens op een houten vloer,
dan trekt het zo de planken in, dan zit je over een tijdje wel met een kromme vloer, maar toch! Nee, serieus, de ene vrouw scheidt meer vocht af dan de ander. Heb je al eerder seks gehad met andere jongens? Hoe was het met hen? Het kan ook door stimulatie van de g-spot komen, die misschien juist bij het standje waar je op hem zit optreedt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Neem toch al op voorhand een handdoek, of extra paar beddegoed, en leg dat al klaar uit voorzorg, moest het dan gebeuren dan kan je erna dat wassen ipv dat je hele bed nat is. En het gebeurt nu eenmaal, waarom er niet mee leren leven? Personlijk vind ik niets vies aan dat soort zaken, bv. vaginale scheetjes enzo vind ik eerder hilarisch dan afknapper, hoort er nu eenmaal bij. |
![]() |
|
Bedankt voor jullie reacties. Tja kijk we leven er ook gewoon mee en tis niet dat het altijd gebeurd hoor, maarja dat glibberen vindt mijn vriend niet geil(en dat al het vocht langs zijn billen stroomt nog minder) en al zeker niet als door dat glibberen zijn penis knakt omdat ik dan even uit balans ben. We doen er nu ook wel een handdoek onder om alles op te vangen mocht het weer gebeuren.
Ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben en het dus eigenlijk best normaal is. We wisten namelijk wel dat een vrouw behoorlijk vochtig kon worden maar dat het echt kan stromen wisten we nog niet. En ik weet zeker dat het geen plas is want dat komt uit een ander gaat ![]() En die vaginale scheetjes zijn idd hilarisch! Elke keer als dat gebeurd liggen we in een deuk!
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Voortijdige Zaadlozing ? mark96 | 23 | 24-01-2013 11:42 | |
Seksualiteit |
Dit of dat? De seksvariant! Verwijderd | 500 | 27-03-2012 13:54 | |
Seksualiteit |
SOA test, of niet? meisje16jaar | 21 | 07-11-2009 22:19 | |
Psychologie |
Aanrandingen verwerken.. Zie t niet meer zitten.. star9 | 27 | 14-06-2002 13:49 |