Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2002, 15:26
Mystique
Mystique is offline
Het is normaal dat vrouwen nat worden bij opwinding en dat dat nog erger wordt met beffen, maar als ik soms met mijn vriend vrij en we ontzettend geil zijn ontstaat er een soort zwembad. Er stroomt dan veel vocht uit mijn vagina. Het is zeker weten geen plas, maar iets wateractigs met een vaag geurtje(maar niet iets wat in verband staat met soa want ik heb me eens laten testen en ben soa-vrij).
Zelf heb ik het idee dat het misschien aan mijn vriends penis ligt. Klinkt dom en tis niet om op te scheppen maar hij is niet klein en zeker niet als hij echt op zijn allerhardst is en juist dan begint het bij mij te stromen en dan alleen als ik op hem zit.
Ik ben niet echt blij met mijn 'rivier' die soms optreed. het hele bed wordt kleddernat en het onderbreekt het vrijen op een lullige manier. Ik kan het ook niet tegenhouden.
Weet iemand wat het is en hoe het ontstaat en zijn er meer meiden die hier last van hebben?
Serieuze antwoorden aub.
Oud 04-08-2002, 15:39
Verwijderd
ik heb ook weleens dat ik te nat ben, en dat ik meerdere keren wat vocht moet wegnemen, maar dat is volgens mij wel normaal.

de geut kan komen door jullie vocht dat zich mengt, maar het kan ook zijn dat je een vaginale infectie hebt
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 16:33
AtHell
AtHell is offline
Citaat:
spacegirl schreef:
ik heb ook weleens dat ik te nat ben, en dat ik meerdere keren wat vocht moet wegnemen, maar dat is volgens mij wel normaal.

de geut kan komen door jullie vocht dat zich mengt, maar het kan ook zijn dat je een vaginale infectie hebt
..het kan zijn dat t zich met elkaar mengt... maar waarschijnlijk is je vagina ontstoken.. whahaha wat een lompe zin :]

[excuse voor loze reply]
Oud 04-08-2002, 20:09
Captain
Captain is offline
Sommige vrouwen worden vochtig bij opwinding, er zijn ook dames die gewoon leegstromen...dat is op zich niet zo gek, dat komt af en toe voor. Vanuit verschillende bronnen heb ik ook vernomen dat stimulering van de G-spot als gevolg kan hebben dat de vochtproductie enorm om hoog gaat, waardoor sommige meisjes zelfs denken dat ze moeten plassen. Dat is dus niet het geval
Oud 04-08-2002, 20:14
Dminor
Dminor is offline
Natuurlijk glijmiddel.
Oud 04-08-2002, 20:20
Evito
Evito is offline
Doe het eens op een houten vloer,
dan trekt het zo de planken in,
dan zit je over een tijdje wel met een kromme vloer, maar toch!

Nee, serieus,
de ene vrouw scheidt meer vocht af dan de ander.
Heb je al eerder seks gehad met andere jongens? Hoe was het met hen?
Het kan ook door stimulatie van de g-spot komen, die misschien juist bij het standje waar je op hem zit optreedt.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 20:34
Kirk22
Kirk22 is offline
Citaat:
Dminor schreef:
Natuurlijk glijmiddel.
en die word dus ff extra geactiveert. Is het zo'n probleem dan?
Oud 04-08-2002, 20:39
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
Captain schreef:
Sommige vrouwen worden vochtig bij opwinding, er zijn ook dames die gewoon leegstromen...dat is op zich niet zo gek, dat komt af en toe voor. Vanuit verschillende bronnen heb ik ook vernomen dat stimulering van de G-spot als gevolg kan hebben dat de vochtproductie enorm om hoog gaat, waardoor sommige meisjes zelfs denken dat ze moeten plassen. Dat is dus niet het geval
Ik denk idd dat dit het is, want als ik dus zo'n vochtexplosie krijg stimuleert zijn penis een bepaald plekje dat voor veel opwinding zorgt..Helaas dat het zo'n overstroming veroorzaakt
Oud 04-08-2002, 20:49
Mystique
Mystique is offline
Citaat:
Kirk22 schreef:

en die word dus ff extra geactiveert. Is het zo'n probleem dan?
Ja best wel want dan ben je lekker bezig en dan voel je allemaal vocht langs je billen stromen. Erg ranzig en dus een afknapper. Moet je er een handdoek onderleggen want je bed is dan ook vies..nou ga dan nog maar eens verder...
Oud 04-08-2002, 21:01
Evito
Evito is offline
Citaat:
Mystique schreef:

Ja best wel want dan ben je lekker bezig en dan voel je allemaal vocht langs je billen stromen. Erg ranzig en dus een afknapper. Moet je er een handdoek onderleggen want je bed is dan ook vies..nou ga dan nog maar eens verder...
Ik vind vocht wel geil eigenlijk
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 23:42
Boer_kameeL
Boer_kameeL is offline
Citaat:
Evito schreef:

Ik vind vocht wel geil eigenlijk
m'n ex had hetzelfde, en vond ik ook wel best geil... Het gedacht dat het zo lekker is dat ze leegstroomt, en plots helemaal over mekaar glibberen (wel zien dat je niet uitglijdt)

Neem toch al op voorhand een handdoek, of extra paar beddegoed, en leg dat al klaar uit voorzorg, moest het dan gebeuren dan kan je erna dat wassen ipv dat je hele bed nat is.

En het gebeurt nu eenmaal, waarom er niet mee leren leven? Personlijk vind ik niets vies aan dat soort zaken, bv. vaginale scheetjes enzo vind ik eerder hilarisch dan afknapper, hoort er nu eenmaal bij.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 00:23
LM
LM is offline
Ik had er altijd een plastic matje onder, zo raakt het in iedergeval niej in je matras dat kan gaan schimmelen.
En daarna gewoon je bovenste laken eraftrekken.
maarja, dat is natuurlijk geen oplossing.
Oud 05-08-2002, 07:08
sofie3
sofie3 is offline
Heb ik ook. Ben gewoon constant vochtig , en als we aan het vrijen slaan, wordt het alleen maar erger. Handdoek onder je kont en het probleem is opgelost!

PS: Als het echt naar buiten STROOMT, zou het dan niet gewoon (geurloze) plas kunnen zijn?
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 18:10
Mystique
Mystique is offline
Bedankt voor jullie reacties. Tja kijk we leven er ook gewoon mee en tis niet dat het altijd gebeurd hoor, maarja dat glibberen vindt mijn vriend niet geil(en dat al het vocht langs zijn billen stroomt nog minder) en al zeker niet als door dat glibberen zijn penis knakt omdat ik dan even uit balans ben. We doen er nu ook wel een handdoek onder om alles op te vangen mocht het weer gebeuren.
Ben in ieder geval blij dat ik niet de enige ben en het dus eigenlijk best normaal is. We wisten namelijk wel dat een vrouw behoorlijk vochtig kon worden maar dat het echt kan stromen wisten we nog niet. En ik weet zeker dat het geen plas is want dat komt uit een ander gaat
En die vaginale scheetjes zijn idd hilarisch! Elke keer als dat gebeurd liggen we in een deuk!
Oud 06-08-2002, 16:55
ashley17
ashley17 is offline
ik had daarstraks na het vrijen ook ineens dat er een hele sliert vocht naar buiten liep, toch had mijn vriend een condoom gebruikt ma ja niks aan te doen he zal wel van de opwinding zijn zekers ik weet het ook niet

knuffels ashley
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten