Advertentie | |
|
![]() |
|
Goed topic inderdaad.
![]() Ik doe het zelf niet. Ik doe sowieso niet heel veel hard drugs en ik ken ook niet heel veel mensen waar ik het zou moeten regelen. Ik zou ook heel huiverig zijn om eraan te beginnen om wat Metroid al zegt. Ik wil met "het wereldje" verder zo min mogelijk te maken hebben. Ik vind het leuk om af en toe wat te gebruiken maar daar blijft het bij. Ik hou nooit iets over omdat ik niet meer haal dan dat ik gebruik. Als ik wat over zou hebben en een vriend of iets zou het willen overnemen zou ik dat wel doen als vriendendienst. Mocht ik het wel gaan doen zou ik m'n klanten wel zorgvuldig uitkiezen. Mensen die zwaar verslaafd zijn, er aan kapot gaan of wat dan ook daar wil ik niets mee te maken hebben. Dat levert alleen maar gezeik op. Ook mensen onder de 18 zou ik weinig tot niets verkopen tenzij ik zeker weet dat de persoon in kwestie er goed mee om gaat.
|
Verwijderd
|
Ik zou alleen geen methamfethamine (crystal meth) verkopen, omdat dat ECHT mensen levens verwoest. Coke, heroine, pillen, wiet weet ik veel alles. Methamfetamine zou ik misschien wel willen verkopen, alleen moet ik niet dat gezeik van die junks hebben. (die zijn gewoon echt lastig als ze verslaafd zijn aan de methamfetamine) Ik zou dat alleen in kilo's via handelaren willen verkopen. Voor de rest: ik zou het allemaal verkopen, ook aan minderjarigen (minimum 15-16 jaar oud, jonger niet). Wat dat betreft is mijn gewetensdrempel 0,0. Want weet je wat het is? Verkoop ik het niet, dan verkoopt een ander het wel en gaat die er met mijn klanten en pegels vandoor.
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
Kunnen verkopen zonder gewetensgevoel, zal ik wel kunnen. Als mensen drugs willen gebruiken doen ze dat toch wel en komen er dan ook wel gewoon aan, liever dat ze dan naar mij komen en ik weet dat ze in ieder geval nog 'goede' troep gebruiken.
Maar ik moet het echt niet hebben dat er continue mensen over de vloer komen of dat je nooit rustig naar een feest kan gaan zonder de hele tijd aangestoten te worden voor dope. Daarbij heb ik ook totaal geen behoefte aan al die extra vrienden die je dan ineens schijnt te hebben. ![]() Dealen is voor mij geen optie dus. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Via het bewegingsdetectoren werd via SMS de eigenaren van de wietzolder gebeld en die kwamen toen aanrijden. Die twee Marokkanen werden in koele bloede doodgeschoten, in een stuk anti-detectiefolie gewikkeld en waarschijnlijk in stukken gesneden en aan de varkens gevoerd. Lichamen zijn nooit terug gevonden. Ik maak me ook niet druk om de pakkans en zeker niet om het geweten. Zou me eerder druk maken dat je zo voor je sodemieter wordt geschoten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Af en toe wat doorverkopen doe ik ook wel, maar ik gebruik eigenlijk niets anders dan hasj/weed op regelmatige basis, dus iets anders heb ik ook nooit liggen eigenlijk ![]()
|||
Citaat:
hoogmoed komt voor de val, maar als bijbaantje voor een student is het echt vrij makkelijk en niet gevaarlijk. Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zou niet in 'het wereldje' willen zitten, maar ik heb geen probleem met doorverkopen van shit. Tegen normale prijs, misschien een eurootje extra voor de moeite, maar ik zou hier in België toch niet het risico willen lopen gepakt te worden. Heroïne daar heb ik mijn twijfels over, ik denk niet dat ik dat zou verkopen. Coke dan weer makkelijker. Maar dan wel allemaal in Nederland, hier vertrouw ik dat voor geen meter.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Tuurlijk valt er over te praten.
Maar als je kijkt naar de topictitel: Zou jij drugs kunnen verkopen zonder dat gewetens knagen, en trekt dat in verband met het handelen van verboden middelen zal altijd je geweten behoren te knagen, lijkt me zo.
|
Als je even uit gaat van de meest perfecte situatie waarin ieder mens zich schuldig zou voelen op het moment dat hij of zij de wet overtreed zou dat inderdaad zo zijn. Dat dit echter niet zo is kan iedereen bedenken en ik snap daarom ook niet zo goed waar je heen wilt met deze opmerking...
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
En ik vindt het niet normaal dat je zwart geld loopt te verdienen door aan minderjarige, die vaak in een moeilijke identiteitsperiode zitten troep te verkopen waar ze dood aan kunnen gaan, puur omdat jezelf geen deugdelijke, ( en morele ) keuzen kunt maken ergens anders je geld mee te verdienen, of je tijd mee te verdoen. Daar wil ik naartoe met mijn opmerking. Edit: ervan uitgaande dat je natuurlijk geen drugsverslaafde helpt die aan het afkicken is en hem dus misbruikt.
Laatst gewijzigd op 20-01-2009 om 16:34. |
![]() |
||
Citaat:
Over de *dodelijke* gevolgen van drugs, hoezo heeft dat met aanvoer en niet met voorlichting te maken, want net als vuurwerk is drugs niet dodelijker dan een champagnekurk, mits verstandig gebruikt. |
![]() |
|
Kinderen in arme landen die lijn snuiven omdat ze het duurdere alternatief niet kunnen veroorloven hebben geen keuze. Jij als WOW speler hebt dat wel. Jij leefd immers niet in een land waar drugsproduktie en handel heerst omdat dealers de financiele injecties geven om de boel draaiend te houden en zo een land helemaal naar de klote helpen.
|
ook in rijke landen snuiven kinderen lijm, %groeit naarmate de wetten tegen drugs strenger worden, als alleen lijm werd gebruikt in arme landen had ik het niet als voorbeeld gebruikt
![]() en Nederland is een land waar zowel een grote hoeveelheid drugs word geproduceert als verhandeld, aangezien wij hier wow kunnen spelen gaat je 2e punt totaal niet op. Ik wil heus niet elk punt dat je maakt tegenspreken, maar vooral je 2e punt staat erg ver van de werkelijkheid |
![]() |
||
Citaat:
|
Nee, er is geen probleem.
Ik probeer een discussie te voeren. Edit: het waren redenen waarom je het niet zo moeten doen. ( ofwel gewetens knagen ) Als er nou redenen worden verzonnen waarom je het wel zou moeten doen, want die zie ik niet zoveel.
|
|