Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-01-2009, 14:01
wildsnake
wildsnake is offline
ff een vraagje aan de meisjes zou je afknappen op een jongen die geen mooi uiterlijk heeft?
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 14:49
luchtballon
luchtballon is offline
ja, maar 'niet mooi' is relatief. Ik val niet op typische model/sterren-hoofden, en iets aparts is leuk. Het gaat om uitstraling en ik vind niemand die ik aardig vind lelijk (omdat ik er dan mooie dingen in zie, niet omdat ik alleen wil omgaan met mooie mensen ). Er is vast wel iemand die je mooi vindt
Oud 08-01-2009, 14:59
wildsnake
wildsnake is offline
bedankt!!!
Oud 08-01-2009, 16:01
Verwijderd
ja.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 16:01
Verwijderd
nee.
Met citaat reageren
Oud 08-01-2009, 17:58
lisat
lisat is offline
ja, als ik iemand verder niet ken kijk ik eerst naar uiterlijk en dan naar innerlijk ..
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 14:09
crazycat
crazycat is offline
uiterlijk helpt aleen maar bij de eerste ontmoeting, daarna kijken ze er niet meer veel na eigenlijk,
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 15:17
Beautyyx
Beautyyx is offline
het gaat niet alleen om uiterlijk. je bent nooit lelijk. iedereen is mooi op zijn eigen manier!
natuurlijk eerst kijk je naar uiterlijk ... maar innerlijk is belangrijker en dat maakt je zelf ook knap!
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 15:26
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
misschien wel, maar wat ik niet mooi vind vind een ander weer wel mooi, en wat ik wel mooi vind vind een ander weer lelijk. Volgens mij bestaat er niet heel erg iets als "objectief lelijk"

Ik zou trouwens niet afknappen, ik zou gewoon niet verliefd worden. Ik zou nog wel gewoon matties met hem zijn.

en idd maakt een mooi innerlijk je uiterlijk ook mooi. Ik ken een man, en die was vroeger een onzeker nerdje, nu is hij een krachtige mooie man, je ziet aan zijn uiterlijk nog wel een beetje hazetanden en weet ikveel wat, je kan zien dat hij vroeger niet mooi was, maar door zijn booming uitstraling zag hij er op dat moment wel heel mooi en aantrekkelijk uit. Ik ken zelfs meerdere mannen die het zo vergaan is. En dat heeft dan veel te maken met respect hebben voor en houden van jezelf.
Met citaat reageren
Oud 09-01-2009, 16:22
wildsnake
wildsnake is offline
bedankt allemaal
Oud 09-01-2009, 19:10
marrel
marrel is offline
Ik denk dat ik iedereen wel een kans geef voor iig normaal contact. Misschien dat ik minder snel op iemand zal afstappen die ik "niet mooi" vindt, maar als iemand in m'n klas zou zitten of mij aan spreekt is er niks mis mee. En dan leer je iemand echt kennen en dan zie ik geen enkele reden om geen vriendschap te hebben etc. mits het klikt enzo
Oud 02-02-2009, 16:22
Angelzz
Angelzz is offline
Het gaat ook om het innerlijk, maar het zou wel fijn zijn als iemand er een "beetje goed" uitziet.
Het hoeft geen model te zijn ofzo, of te perfect.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2009, 18:02
a-mmber
a-mmber is offline
Zou een te mooie jongen je dan ook niet onzeker maken over jezelf?
Ik zou daar iig wel last van hebben, denk ik.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2009, 22:38
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Wat al gezegd is, ik vind het meer gaan om uitstraling. Een objectief knap hoofd is wel leuk maar dat zegt verder niks. De jongens die ik tot nu toe leuk vond zijn niet echt typische mooie hoofden maar hebben wel een interessante uitstraling en persoonlijkheid. Dat vind ik belangrijker. Maar inderdaad, het is waar dat je niet meteen innerlijk kan zien enzo, dus daarom is uitstraling ook wel belangrijk. Maar dan moet je gewoon zorgen dat die heel erg typerend voor jouw innerlijk is en jij je er comfortabel mee voelt enzo.
Oud 10-02-2009, 00:51
Verwijderd
Ik knap er niet op af, ik word er gewoon niet verliefd op. En dat is de ideale basis voor een vriendschapXD
Om op a-mmber te reageren, ik heb graag het idee, dat ik met iemand ben die "even knap" is. Wat natuurlijk weer helemaal gevoelsmatig is. Van ik ben hem waard en hij mij.. al klinkt dat wat suf als je het zo opschrijft.
Met citaat reageren
Oud 11-02-2009, 17:09
Miekje*
Miekje* is offline
Ik knap er niet op af, want mijn vriendje is ook de knapste niet. Nou én?!
Oud 11-02-2009, 17:30
Verwijderd
Als ík hem niet aantrekkelijk vind, dan begin ik er niet aan, nee. Maar dat zegt weinig over wat de algemene mensheid van hem vindt.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten