Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2009, 22:20
Verwijderd
Ik heb een zestal borden gekregen van mijn moeder en nu ga ik al m'n andere borden weggooien zodat ik ze niet hoef af te wassen. Ik rechtvaardig dit met de volgende zaken: 1) het zijn ontbijtbordjes dus je kunt er niet fatsoenlijk van eten, 2) ik heb ze gratis gekregen van één of andere kennis van mijn ouders, 3) er staan tekeningen van bramen op en dat is graflelijk, 4) ik wilde ze in de eerste plaats al niet maar die man hoefde ze ook niet meer want hij ging emigreren naar Amerika, 5) afwassen is een kutkarwei, 6) ik had gelijk gezegd dat ik gewoon twee/drie borden en twee/drie bestekdingen wilde hebben omdat ik anders altijd hopen afwas zou hebben staan en toch kreeg ik fakking veel serviesgoed, dus eigenlijk is het niet mijn schuld maar de schuld van alle aardige mensen om mij heen.

Nu hoop ik dat iemand me glazen geeft zodat ik de glazen ook niet hoef af te wassen.

In dit topic schep je op/fluister je beschaamd/vertel je op neutrale toon over de hoogtepunt(en) van je luiheid, houd je je medeforumers up to date wat betreft je nieuwe noemenswaardige luiheidsuitspattingen en verzin je smoesjes voor waarom je helemaal niet lui bent maar juist heel aardig en ijverig en met oog voor schoonheid en lief en zacht en slachtoffer van omstandigheden.

GO!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 31-01-2009, 22:37
Verwijderd
Stofzuigen doe ik vrijwel nooit. Immers, stof verschijnt toch wel weer na twee weken.

En een mooie stoflaag heeft ook wel wat. Het is net een dik pak sneeuw. Je kan er leuke dingen in schrijven, zoals "dit is een schone tafel" om visite te verwarren. Dat ze daarna misschien niet meer terug zullen komen is ook weer een mooi excuus om niet te hoeven zuigen.

Bovendien, als er eenmaal een stoflaag ligt, is de nood om te stofzuigen verdwenen, want het wordt nooit zichtbaar dikker.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2009, 23:27
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Stofzuigen doe ik vrijwel nooit. Immers, stof verschijnt toch wel weer na twee weken.

En een mooie stoflaag heeft ook wel wat. Het is net een dik pak sneeuw. Je kan er leuke dingen in schrijven, zoals "dit is een schone tafel" om visite te verwarren. Dat ze daarna misschien niet meer terug zullen komen is ook weer een mooi excuus om niet te hoeven zuigen.

Bovendien, als er eenmaal een stoflaag ligt, is de nood om te stofzuigen verdwenen, want het wordt nooit zichtbaar dikker.

mijn luiheid: ik lag net op de bank en ik zei "ik wou dat ik nu al in mn bed lag, maar ik moet nog helemaal tanden poetsen een mn kleren uitdoen. *zucht*
Oud 01-02-2009, 10:42
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ik zat gister op het forum, en toen hakte ik een knoop door: ik ging geschiedenis maken. Maar ik kon mijn boek niet vinden, dus ik ging beneden zoeken. En toen zette ik even de tv aan. En toen ging ik voor de tv hangen de rest van de avond. Maar ik was niet echt lui, want ik ging in de reclamebreaks steeds pianostuderen!
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 11:08
Verwijderd
Ja-a uhm. Zo erg als Para ben ik niet (ik zou dat ook nooit kunnen, omdat ik een beetje een hamsteraar ben en niet graag zulke nuttige dingen als borden weggooi), zo erg als N00dles ook niet want ik krijg er de kriebels van om in een vieze kamer te zitten. Eigenlijk ben ik helemaal niet lui, ik ben vooral een enorme uitsteller. Wat inhoudt dat ik eerst vreselijk lui doe, maar daarna een tijdje tyfushard werk om dat weer te compenseren.

De laatste keer dat ik dat deed was de week voor vorige week. Of eigenlijk de week dáárvoor, toen... nee wacht toen heb ik ook een werkstuk gemaakt. Hm okee dan de week daarvoor, in de kerstvakantie, toen ik eigenlijk beter alvast die werkstukken had kunnen maken maar het niet deed, waardoor ik in de week erna heel hard moest werken om de eerste af te krijgen, en de week daarna heel hard moest werken om de volgende af te krijgen. Van het niveau: op zondag bedenken dat je toch een onderzoek met enquetes wil doen, op maandag de enquete maken en afnemen, op dinsdag de introductie en methode schrijven, op woensdag de ingevulde enquetes analyseren en de resultaten en discussie schrijven, op donderdag presenteren...
okee nu is het meer etaleer je nijverheid geworden, maar het punt was dat ik sinds die donderdag geen flikker meer heb uitgevoerd voor mijn studie
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 11:09
TopDrop
TopDrop is offline
ik ben zo lui, ik ben niet eens naar bed geweest vannacht. daar was ik te lui voor.
Oud 01-02-2009, 11:15
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Ja-a uhm. Zo erg als Para ben ik niet (ik zou dat ook nooit kunnen, omdat ik een beetje een hamsteraar ben en niet graag zulke nuttige dingen als borden weggooi), zo erg als N00dles ook niet want ik krijg er de kriebels van om in een vieze kamer te zitten. Eigenlijk ben ik helemaal niet lui, ik ben vooral een enorme uitsteller. Wat inhoudt dat ik eerst vreselijk lui doe, maar daarna een tijdje tyfushard werk om dat weer te compenseren.
Dit. Want de deadline voor mijn godsdienstwerkstuk was 12 december. Toen de leraar vroeg waar hij was, zei ik dat ik hem in zijn postvakje gedaan had. Toen hij zei dat 'ie hem niet gevonden had, zei ik dat ik daar niets aan kon doen en hem wel nog een keer uit zou printen. De leraar stelde dit zeer op prijs, maar wist niet dat ik alles bij elkaar zat te liegen en dat ik er nog geen flikker aan had gedaan. Afgelopen dinsdag zei hij, dat als ik heb voor vrijdag het 1e uur niet in zou leveren, dat er een 1 stond bij mijn PTA godsdienst. Dus donderdagavond heb ik dat werkstuk nog in elkaar zitten draaien, naar school gemaild, op school uitgeprint (want lege zwarte inktdinges in eigen printer) en ingeleverd En ik kreeg geen puntenaftrek opdat het zijn schuld was zei 'ie Dus niet lui, alleen uitstellen.
Oud 01-02-2009, 11:20
Verwijderd
Ik ben niet lui, ik ben zelfs een uitslover op veel gebieden. Soms heb ik geen zín in iets, maar meestal doe ik het dan toch. Al heb ik wel eens luie zondagen op een andere dag dan zondag, maar dan doe ik alles wat gedaan moet worden op andere dagen alsnog.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 11:30
Tink*
Tink* is offline
Echt wtf @ al die luiheid. Ik heb echt nergens last van. Alleen als ik moet sporten dan vind ik het irritant dat ik al naar het sportcentrum moet fietsen en dat zoveel tijd kost. Soms ga ik dan niet.
Oud 01-02-2009, 16:24
Verwijderd
Volgens mij ben ik wel heel erg lui, ja. Zo had ik me bijvoorbeeld voorgenomen om in november aan een groot werkstuk voor cultuurgeschiedenis te beginnen zodat ik het ruim op tijd voor de deadline in januari af zou hebben, en nu heb ik het nog steeds lang niet af. En ik stel nu al meer dan een half jaar uit om contact met iemand te zoeken, omdat ik geen goeie aanleiding kan bedenken om dat te doen. Kleren die ik al een keer heb gedragen gooi ik over een stoel in mijn kamer, en soms blijft die berg maanden liggen. Tot ik besluit om op te ruimen en als dat gebeurt maak ik ook echt alles heel goed schoon. Mijn bed maak ik 's ochtends trouwens nooit op, dat vind ik onzin want behalve mijn moeder komt er toch niemand in mijn kamer. Soms heb ik 's avonds zin om in bed te lezen, maar dat doe ik dan niet omdat ik steeds op mijn andere zij wil liggen en al dat gedraai niet handig is met een boek in je handen. Bovendien doet mijn leeslampje het niet, want ik heb geen zin om het te repareren. Nouja ik ben vooral heel uitstellerig, en soms heb ik dan ineens een bij van EN NU MOET HET GEBEUREN en dan gebeurt het meestal ook.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 18:00
Verwijderd
ik ben meestal te lui om af te wassen en te gaan slapen wat resulteert in excessief forummen enzo
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 18:24
Verwijderd
Ik ben eerlijk gezegd ook te lui om de borden weg te gooien. Dan moet ik helemaal naar beneden lopen. Ik heb de nieuwe borden al een week in huis en ze staan nog steeds onuitgepakt in hun tasje op de woonkamervloer.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 18:36
Verwijderd
Ik heb zo'n tas, die ik altijd heen en weer sleep van mn kamer naar mijn ouders, maar eigenlijk laat ik die tegenwoordig altijd middenin de kamer staan en pak er exact uit wat ik moet. Een paar maanden geleden pakte ik die tas dan uit binnen een dag, en de tas ging op de kast liggen en de spullen eruit netjes in kasten enzo.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 18:57
Verwijderd
oh en alles bij mn kamerdeur laten vallen, zodat ik elke dag mn kamer inval
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 19:06
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik ben lui

want sinds ik in de stad woon fiets ik nooit meer maar ga ik altijd met de bus omdat ik vroeger te veel moest fietsen, terwijl nu alles makkelijk fietsbaar is en vroeger alles onfietsbaar was maar ik het toch moest fietsen.

En ik ben ook lui omdat ik zooooveel zin heb om mijn kamer schoon te maken, gloeiend schoon, maar het steeds maar niet doe, waarom weet ik ook niet, het kost denk ik minder moeite toetsen op een toetsenbord in te drukken dan een emmertje water plus doekje te pakken.

En ik ben gewoon lui omdat ik zoveel tijd van de dag besteed aan nutteloze dingen doen. Zoals forummen, boeken die er niet zijn om slim van te worden lezen, films kijken, een rotzooi van mijn kamer maken en hem weer opruimen, etc.
Oud 01-02-2009, 19:10
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
Citaat:
Ik heb zo'n tas, die ik altijd heen en weer sleep van mn kamer naar mijn ouders, maar eigenlijk laat ik die tegenwoordig altijd middenin de kamer staan en pak er exact uit wat ik moet. Een paar maanden geleden pakte ik die tas dan uit binnen een dag, en de tas ging op de kast liggen en de spullen eruit netjes in kasten enzo.
hehe, ik heb mijn reistas op de gang staan, en alles wat ik nodig heb pak ik eruit, en na een paar weken istie bijna leeg, en dan blijft ie daar staan tot mijn volgende reisactiviteit. en mijn jassen en schoenen liggen daar ook, en alles waarvan ik geen zin heb om het op te ruimen maar het niet in mijn kamer op de grond wil hebben.
Oud 01-02-2009, 19:59
Verwijderd
Ik had ook ooit een cactus en die is doodgegaan omdat ik hem te weinig water gaf.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 20:59
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
aaah, dat is echt heeeeel slecht
Oud 01-02-2009, 22:30
Verwijderd
Mijn boeken liggen verspreid door mijn kamer, ieder hoopje is een dag, dat werkt veel beter dan alles steeds weer in de kast leggen, huiswerk geschiedenis/aardrijdskunde schrijf ik altijd over, de schone kleren liggen in stapeltjes op mijn kamer, ik pak wat ik nodig heb, en op woensdag komt de schoonmaakster en die legt alles weer netjes waar het hoort, ik moet al een tijdje iets aan de inrichting van mijn kamer doen, nu wordt mijn radio nat als het regent en mijn raampje staat open, ik doe nooit de maandelijkse afschriften van de postbank in hun mapjes maar op een stapel op mijn kamer, er ligt hier een cd met windows vista die ik al lang weer beneden moest leggen, hetzelfde met een van hetnet, als mijn laptop beneden staat staat ie daar wel een tijdje, omdat ik te lui ben om weer naar boven te halen, gelezen boeken liggen minstens zes maanden bij mijn bed (flinke stapel nu) er staan drie kapotte lampen in mijn kamer die ik had moeten vervangen, er hangt nog een kalender van vorig jaar aan de muur, ik moet mijn bureau opruimen, de verjaardagskaarten van mijn vorige verjaardag liggen er nog, er liggen opdrachten en werkbladen van vorig schooljaar. enzo.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 13:36
Verwijderd
Ik ben zo lui dat ik uren achter de computer zit en ik heel nodig moet plassen en een ontzettende dorst heb, maar gewoon té lui ben om op te staan en naar de wc te gaan en wat drinken te pakken. (Dit kan ik even niet rechtvaardigen)

En ik ben heel lui wat betreft het netjes houden van mijn kamer. Ik gooi alles op een hoop (kleren, belangrijke papieren, boeken, dat soort dingen) en dan op één dag denk ik dan in een keer: "laat ik alles even opruimen" en dan is alles vét netjes. Dat kan ik wel rechtvaardigen want: Als je in één keer heel veel troep opruimt, dan waardeer je het meer dan als je het altijd netjes houdt.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 16:51
Verwijderd
Citaat:
Ik ben zo lui dat ik uren achter de computer zit en ik heel nodig moet plassen en een ontzettende dorst heb, maar gewoon té lui ben om op te staan en naar de wc te gaan en wat drinken te pakken. (Dit kan ik even niet rechtvaardigen)

En ik ben heel lui wat betreft het netjes houden van mijn kamer. Ik gooi alles op een hoop (kleren, belangrijke papieren, boeken, dat soort dingen) en dan op één dag denk ik dan in een keer: "laat ik alles even opruimen" en dan is alles vét netjes. Dat kan ik wel rechtvaardigen want: Als je in één keer heel veel troep opruimt, dan waardeer je het meer dan als je het altijd netjes houdt.
*herkenning*

Ik ben trouwens ook te lui om bij te houden/op te schrijven wanneer ik voor het laatst ongesteld ben geweest. Terwijl dat best handig zou zijn, hoewel ik er nog nooit echt problemen mee heb gehad. Ik kan gewoon goed schatten of zo.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 17:27
Verwijderd
Citaat:
ik ben meestal te lui om af te wassen en te gaan slapen wat resulteert in excessief forummen enzo
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 17:28
Verwijderd
Citaat:

qft! qft!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 23:41
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
ik heb mijn kamer schoongemaakt en keinetjes opgeruimd!!!!

en ik probeer het nog even netjes te houden, maar binnenkort zal het weer fout gaan denk ik.
Oud 04-02-2009, 00:10
Verwijderd
Ik heb mijn afwas in een kastje gestopt omdat ik geen tijd meer had af te wassen voordat het bezoek kwam
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-02-2009, 00:15
TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb mijn afwas in een kastje gestopt omdat ik geen tijd meer had af te wassen voordat het bezoek kwam
Oud 04-02-2009, 00:25
Verwijderd
Elke maand is er "Spotlight on Biology", dan krijg je twee praatjes van een half uur over onderzoek en daar moet je een verslagje over schrijven van 1/2 A4-tje per presentatie. Na negen Spotlights krijg je 4 ects. Ik heb er 8 en heb er pas 2 uitgewerkt tot een verslagje. De rest dwarrelt (hopelijk) ergens in de vorm van aantekeningen rond.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 01:12
Verwijderd
Citaat:
Oh, dat heb ik ook weleens gedaan maar dat was een heel slecht plan want toen had ik geen borden meer en ik wilde m'n bezoek eten geven, dus toen moest ik borden uit het kastje pakken en ze afwassen. Het ging zo van;
> 'waarom staat je afwas in de kast?'
< 'mmhmja '.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 05:59
Souris
Souris is offline
ik heb een hekel aan afwassen en ben ook erg lui.
breng mn afwas regelmatig naar mn ouders tegen woordig, die hebben een afwasmachine
en ze zijn nog maar met zn 2en dus is het beter dat mijn afwas erbij is, want dan is ie vol en kan ie aan.

en ik ben soms te lui om mn jas op te hangen en die mag dan slapen op de grond
uitstellen ben ik ook erg goed in
Oud 04-02-2009, 07:50
Verwijderd
Ik laat m'n afwas altijd staan. M'n bezoek wil nog weleens aan de afwas beginnen.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 09:22
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ja, dat doe ik ook. Maar dat zie ik als tijdsbesparing.

En verder lees ik dit topic in plaats van te studeren of te schrijven en dat valt eigenlijk onmogelijk te rechtvaardigen.
Oud 04-02-2009, 13:05
Briseïs
Briseïs is offline
Mijn planten gaan altijd dood. En mijn planten zijn meestal cactussen of vetplanten.
Ik hou ook niet van afwassen, vroegah liet ik dan alles staan totdat ik geen borden/glazen/bestek meer had en ik dus wel moest afwassen, maar nu ben ik verhuisd en hebben we allemaal gezamenlijke spullen en werkt dat dus niet meer want dan heb ik 15 vieze borden op mn kamer staan en hebben mn huisgenoten niets om van te eten (maar stiekem is dat al eens gebeurd)
Schooldingen doe ik altijd op het laatste moment, mijn take-home tentamen vorige week van maandag 10 uur ('s ochtends) tot dinsdag 10 uur heb ik dan ook gemaakt van 10 uur 's avonds tot 5 uur 's nachts.
Ik moet al weken brieven schrijven naar de belastingdienst en mn verzerking.
Ik ben op 20 december verhuisd maar heb nog lang niet overal mn adres gewijzigd.
Ik moet moeite doen om voor 12 uur mn bed uit te komen.

En zo kan ik nog wel even doorgaan ik wou dat ik een niet lui en heel gedisciplineerd persoon was, dan zou het leven een stuk makkelijker zijn!
Oud 04-02-2009, 22:03
Verwijderd
Ik ben anderhalf jaar geleden verhuisd en ik moet dat nog steeds tegen de ABN Amro vertellen

En verder ben ik nu aan het "OPRUIMEN" en er stonden hier 19 lege bierblikken en 23 lege blikjes energiedrank. Nais Mijn huis lijkt nu al anderhalve vierkante meter groter.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 22:09
Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Ik ben anderhalf jaar geleden verhuisd en ik moet dat nog steeds tegen de ABN Amro vertellen
Ok jij wint

Ik had 10 januari een feestje en de lege bierblikjes staan nog steeds op mn kamer. Die moet ik nu toch echt eens weg gaan brengen en de enorme bergen statiegeld die ik daarvoor krijg incasseren!
Oud 04-02-2009, 22:19
Verwijderd
Mijn ouders gingen ooit eens voor drie weken op vakantie in de zomer en ik bleef thuis. Ik moest op de planten passen en water geven; de grote kamerplant eens in de week op zondag, de kleine plantjes elke woensdag en zondag, en de speciale bloemen bij de voordeur mochten slechts mondjesmaat water, eens in de week, zodat ze niet verdronken. Mijn moeder had een mooi, duidelijk lijstje gemaakt en ze vertrokken nadat ik ze gerust had gesteld dat 'het een makkie was, en ze echt niet dood zouden gaan ofzo'.

Drie weken later was bijna alle planten dood. De kamerplant lag in coma.
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 22:43
MartinV
MartinV is offline
Ik vind het aan de ene kant ook wel lekker om wat luier te zijn. Ik maak me tegenwoordig veel minder druk om deadlines enzo, doe alles veel relaxter. Uiteindelijk komt alles meestal gewoon goed.
Soms ff hard werken om net als freya werkstukken af te maken die ook in de kerstvakantie hadden kunnen worden gedaan, en de dag voor een tentamen pas leren, wat soms goed uitpakt en soms niet, maar over het algemeen bevalt die luiheid me wel.
Ook dingen regelen voor de boekverkoop bekijk ik meestal pas vlak van te voren, maar er is ook gewoon weinig dat fout kan gaan.
Oud 05-02-2009, 12:27
Verwijderd
ik laat echt haast nooit afwas staan. Als ik het een keer laat staan dan doen mijn huisgenoten het met de rest vd afwas. Omdat ik vaak ook hun afwas doe. Volgens mij gaat dat redelijk gelijk op, of ik doe iets meer maar dat maakt me niet uit.

IK ben niet echt lui maar er zijn gewoon dingen waar ik ECHT geen zin in heb. zoals gisteren de pil slikken want dat vind ik vies om te doen. Daarom moest ik er vandaag twee. . Of de mensen bellen die mijn huissleutels hebben, want ik vind ze eng en nu moet ik steeds aanbellen als ik naar binnen wil
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 12:35
Verwijderd
Mijn moeder heeft een wasmachine voor me gekocht toen ik uit het huis ging en vaak uit luiheid verzamel ik toch kleding zodat ik ze 'ongestoord' bij pa en ma in de wasmand stop.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 12:35
Nona
Nona is offline
Ik ben niet zo heel lui, maar wel goed in uitstellen. Zo heb ik gisteren eindelijk, na minstens drie maanden, mijn oude videorecorder naar de stort gebracht, die op vijf minuten fietsen van mijn huis zit. En oude kleding naar de kledingcontainer gebracht, tien minuten of iets meer hier vandaan.
Ik ben niet te lui om mijn plant water te geven, maar het gebeurt regelmatig dat ik in een week maar een paar uur thuis ben, waarin ik wil slapen. Dan vergeet ik het nog wel eens. Dus mijn plant is gewoon zwaar verwaarloosd en zal er nooit meer erg leuk uit gaan zien. Maar goed, hij leeft.
Opdrachten stel ik uit, ik heb gewoon niet de motivatie om heel hard te gaan werken als de deadline er nog lang niet aankomt. Uiteindelijk begin ik dan wel "op tijd", zodat ik mijn stukken gewoon 's avonds kan schrijven en dan nog steeds op tijd naar bed kan (meestal). Vaak zit het schrijfplan dan al in mijn hoofd; ideeen vormen zich bij mij geleidelijk.

En ik houd nog steeds vol dat ik niet lui ben.
Oud 06-02-2009, 16:29
Dr. Korsakov
Dr. Korsakov is offline
Ik laat altijd alles gewoon liggen. Iemand anders ruimt het wel op. En als het begint te meuren, ga ik klagen dat het niet snel genoeg opgeruimd wordt.
Als ik honger heb, ga ik tegen andere mensen zeuren dat ik honger heb. Net zolang tot ze iets voor me pakken/klaarmaken.
Oud 09-02-2009, 19:59
Verwijderd
Ik frituurde vandaag een minutensteakje.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2009, 23:12
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mjuh,ik ben een extreme luiaard.
Ik had 2 weken vrij voor m´n tentamens, maar heb er 0,0 voor gedaan, omdat 1)Het kerst was en dan moet je bij de familie langs.2)Ik met vrienden zo hard oud en nieuw ging vieren dat ik een week moest bijkomen en 3)Ik hoop nieuwe en oude britcoms erbij had die gekeken MOESTEN worden.
4 vd 5 tentamens gruwelijk verneukt, maar ik heb een 'ach,dat komt in augustus wel' instelling.
De week NA de tentamens heb ik me opgesloten in m'n kamer, kwam ik elke dag pas rond 1uur m'n nest uit en heb ik de mongoolste shit op TV gekeken. Productiviteit de gexteuh.

Dit alles heeft me wel iets goeds opgeleverd: Een essay over 'The Art of Procrastination', die zeer goed werd ontvangen door mijn docent.Een 8,5 en opmerkingen erbij als: "Luckily your talent [for procrastinating] didn't keep you from writing this: What a pleasure to read!" Waardoor ik ondanks een kudt tentamen-cijfer toch nog gemiddeld een voldoende sta.Yesss.Luiheid loont.
Oud 09-02-2009, 23:19
Verwijderd
Ik heb wijn gemorst op de vloer, maar ik had zo geen zin om het op te ruimen dat ik het op laat drogen en later wel dweil.
Met citaat reageren
Oud 09-02-2009, 23:22
PV
PV is offline
bij de laatste afwasbeurt kwam er een laag schimmel uit een beker drijven.
dat was wel heel ernstig vond ik, dus ik ga maar eens vaker afwassen
Met citaat reageren
Oud 10-02-2009, 11:31
Verwijderd
Ik maak me heel vaak niet op uit luiheid. Ofja ik ga er bijna nooit eerder voor opstaan.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten