![]() |
||
Citaat:
![]() Trouwens, 't Amalia Kliniek heeft 'n eigen forum. Misschien kun je daar meer over ervaringen van anderen lezen?
|
Pak een naald, prik die in je arm en je voelt ook even pijn als de naald je arm raakt. Daar kun je het wel mee vergelijken denk ik. De tandarts laat de naald dan even zitten om de verdoving in te spuiten. Echt, het stelt echt niets voor. En het is zoo fijn dat je door die verdoving gewoon de hele behandeling nergens last van hebt
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Mensen alsjeblieft zeg!
Oke, ik snap dat er mensen zijn die bang zijn voor naalden maar echt pánisch zijn voor de pijn van de spuit? Als dat de ergste pijn is die je in je leven hebt meegemaakt dan staat je nog héél wat te wachten ![]() Ik kan bij deze dus wel zeggen dat het echt réuze meevalt. Ja, het is een vervelende prik maar tel tot 3 en het is al compleet verdoofd.
|
Er is ook nog wel verschil tussen een spuit in je harde of zachte gehemelte. Zachte voel je echt nauwelijks wat van. Harde is wat vervelender, maar ook prima te doen. Die laatste heb ik 2x gehad en je kunt je er van tevoren heel druk over gaan maken, maar het valt echt heel erg mee. De gedachte eraan is erger dan de daadwerkelijke uitvoering.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij mij zijn twee kiezen getrokken en toen kreeg ik uiteindelijk drie spuiten, eerst een heel kleine om het te verdoven voor het echte verdoven
![]() ![]() Maar ik vond het uiteindleijk wel meevallen. Hoewel dit ook alweer een jaar of 8 geleden is. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Seksverhalen Verwijderd | 318 | 04-02-2013 14:43 | |
De Kantine |
Hey jij, 't is Werner de saaivis #1520 CuwleMandarijn | 500 | 05-10-2011 11:52 | |
Lichaam & Gezondheid |
Verstandskiezen trekken Little Phoebe | 32 | 23-08-2010 09:16 | |
Verhalen & Gedichten |
[KORT VERHAAL]: Het geval van de sprong Verwijderd | 0 | 14-03-2008 14:10 | |
Psychologie |
Heel erg in de problemen!! gwenix | 50 | 29-01-2007 14:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Zonder vleugels bereik ik de hemel ook wel. Ieke | 0 | 03-08-2005 20:53 |