Advertentie | |
|
![]() |
|
Inderdaad ervoor zorgen dat er een interactie komt tussen jullie en de rest van de klas.
Enkele andere suggesties: - neem een deel op , op video en vertoon dit in de klas. - maak een poster , en zorg ervoor dat dat de 'kapstok' wordt van jullie presentatie. - zoals hierboven voorgesteld een toneelstukje. Doe alsof je zelf werkt voor Plan international en hou een sollecitatiegesprek met iemand die voor deze organisatie wilt werken. In dit sollicitatiegesprek leg je uit wat de bekwaamheden zijn die nodig zijn om ervoor te mogen werken. Op deze manier leg je dus ook indirect uit wat Plan international inhoudt. - Zoek materiaal dat je kan tonen aan de klas; bijvoorbeeld cijfermateriaal/foto's/ projecten van Plan international etc. en maak op basis daarvan een presentatie. - Geef een chronologisch overzicht van Plan international. - schrijf/vertel een fictief verhaal over iemand die voor Plan internation werkt. Bijvoorbeeld in dagboekvorm. Vertel per dag wat iemand doet voor deze organisatie. Zo weet de klas precies wat Plan international inhoudt. Als je het ook opschrijft is het leuk om dit aan het eind aan de klas uit te delen. Zo kan ieder het nog een keer nakijken. - Maak een stripverhaal over iemand die voor Plan international werkt. Hier geldt ook, dat het leuk zou zijn om het aan het eind van de presentatie, het uit te delen aan de klas. Succes. ![]()
|
Ik weet niet wat Plan International is, maar het lijkt me een of ander goed doel.
In dat geval zou je een inzamelactie (fictief) op touw kunnen zetten en daar een 'tv-uitzending' van kunnen maken. Iets à la De Lama's doet het bij docenten trouwens ook altijd goed.
|
Ik vind het toneelstukjesidee wel leuk
![]() De edit-knop is op de een of andere manier verdwenen, dus post ik even opnieuw ^^ Je kan er ook zo'n tv-show met vragen van maken, en degene die wint doneert dan de prijs automatisch aan Plan ![]() zogenaamd. of echt. moet je zelf weten loll. *ziet post boven mij* ...
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Modellen voor schoolproject gezocht lotte_vermeij | 1 | 22-07-2016 15:32 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Goede boeken voor Engels 5vwo gezocht ruben3123 | 11 | 28-03-2007 23:23 | |
Algemene schoolzaken |
MET SPOED! 2e jaars PABO student gezocht... Verwijderd | 10 | 28-09-2003 12:33 | |
Muziek |
Bluesnummers gezocht...! Verwijderd | 8 | 06-02-2003 12:59 | |
Werk, Geld & Recht |
Webmasters gezocht voor een filmsite vinnied | 11 | 04-01-2003 19:59 | |
Lifestyle |
ideetjes jatten Sjied No Clue | 60 | 11-08-2002 23:10 |