Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Programma's waarin je medicijnen vind zijn relatief veel voorkomend, zo heeft de iPhone er ook meerdere (gratis) klaarstaan voor je in de iTunes store. Android is nog relatief jong, en de apps van WinMo zijn niet echt geordend ergens (maar staan overal verspreid over internet) maar ik vermoed dat, nu zij (binnenkort) ook een app winkel hebben er ook snel genoeg een applicatie komt om medicijnen e.d. in te zoeken. Ik ben ook geen expert o.i.d. maar op het moment kijken de mensen die zichzelf wel experts noemen vooral uit naar de Palm Pre en de nieuwe iPhone. Verder staat Blackberry altijd wel garant voor kwaliteit dus wil je die Blackberry Curve (of de Blackberry Storm) kopen kan dat natuurlijk altijd. Ik zou wel aanraden om twee keer na te denken of je wel echt een toestel met een fysiek toetsenbord wilt. Het betekent toch namelijk altijd een of meerdere van het volgende; kleiner scherm, zwaarder, groter. Typen op een touchscreen gaat tegenwoordig beter dan je misschien zou denken, kijk maar eens naar dit fragment uit het iPhone promo filmpje (dit gaat overigens voor niet alleen de iPhone op): http://www.youtube.com/watch?v=HBKkxkYl8jo |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Studeren |
Op zoek naar gebruikers van iPhone of BlackBerry Starrie | 2 | 01-08-2012 14:47 | |
Lichaam & Gezondheid |
Hardlooptopic #9 Verwijderd | 500 | 10-01-2012 18:17 | |
Studeren |
Enquete Mobiel gebruik onder jongeren Matthew88 | 2 | 23-11-2011 09:28 | |
Software & Hardware |
Blackberry nvszhrr | 5 | 15-10-2011 19:26 | |
Werk, Geld & Recht |
Fiasco vodafone Verwijderd | 13 | 16-01-2011 16:16 | |
De Kantine |
[gouweouwe]Wat staat er onder jouw ctrl+v? Episode II Machiavelli | 500 | 28-09-2004 20:34 |