Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2009, 11:44
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Omdat #94 vol was
Oud 16-01-2009, 13:12
BlackTiger
BlackTiger is offline
Heel goed, vandaag 7 maanden verkering duz vanavond gezellig naar de bios
Oud 16-01-2009, 14:06
I C U
I C U is offline
95 alweer... 100 komt zo wel errug dichtbij!

Anyway, no changes
Oud 16-01-2009, 14:15
WolterB
WolterB is offline
Citaat:
95 alweer... 100 komt zo wel errug dichtbij!
Idd ja, kan me deel 1 nog herinneren, ik word oud en hang hier te lang rond
Citaat:
Anyway, no changes
Oud 16-01-2009, 14:20
I C U
I C U is offline
Beetje ouwe sok jij!

Volgens mij ben ik bij 20 begonnen... Maar dat weet ik niet zeker, het kan ook eerder geweest zijn *voelt zich ook een beetje oud*
Oud 16-01-2009, 14:42
jolan
jolan is offline
btw,met mijn relatie gaat het nog steeds goed.heel goed zelfs.
denk er maar van wat jullie willen.
Oud 16-01-2009, 14:47
I C U
I C U is offline
Ik vind het heel fijn dat je relatie zo goed gaat

Jammer alleen van dat laatste zinnetje
Oud 16-01-2009, 14:55
jolan
jolan is offline
ja,sorrie maar word zo dwars gezeten hier op het forum.dus bij deze sorrie
Oud 16-01-2009, 14:55
Verwijderd
Ik ben ontzettend blij voor je
Oud 16-01-2009, 15:00
stout!
stout! is offline
ik hou zelfs van je, dikke kus
Oud 16-01-2009, 15:46
Lauwie101
Lauwie101 is offline
*proest*
Oud 16-01-2009, 15:59
duivelaartje
duivelaartje is offline
Ik voel me kut, maar toch ook wel weer blij. Eindelijk is het voorbij en er zal nooit een moment zijn dat er weer iets zal gebeuren.
Oud 16-01-2009, 16:15
Roosje
Roosje is offline
HAAAAA ik verzin me net iets hilarisch.

Maar anyway. Ik ga volgende week samen eten met veel vriendinnetjes, ik heb allemaal matties in U en dat is fijn. Ik ben nu thuis en ik hoop dat ik een beetje tot rust kan komen, gisterenavond kon ik echt niet ophouden met praten en dansen en rennen. Dus nu moet ik nadenken. Beetje nadenken. Slapen. Verzinnen wie ik ook weer ben. (:
Oud 16-01-2009, 17:53
zoemzoem
zoemzoem is offline
Hmmm, weet nog steeds niet wat ik met mijn langeafstandrelatie aanmoet... Hij smst wel meer dan de helft van de keren binnen 5 min terug en ook uit zichzelf, maar toch is het blijkbaar teveel moeite om telefonisch bij zijn werk te informeren of hij vrij kan hebben over drie weken zodat ik langs kan komen. En wat voor zin heeft zo'n relatie als er geen plannen zijn om elkaar in het echt te zien... Vanmiddag een oude vriend tegengekomen, even mee staan kletsen, was leuk en besefte me dat ik me heel erg aan het afvragen ben of ik die jongen uit het buitenland nu echt leuk vind of gewoon het idee een vriendje te hebben...

Oh, en mensen die hun hoofd wegdraaien en praktisch weglopen als ik iets ga vertellen zijn echt gruwelijk onbeschofd.
Oud 16-01-2009, 18:16
Verwijderd
Ik vind mijn relationeel gebied even kut. Ik heb echt geen idee wat ik in godsnaam kan verwachten van die jongen.
Oud 16-01-2009, 18:58
blauw engeltje
blauw engeltje is offline
mijn relationeel gebied gaat helemaal top
Oud 16-01-2009, 19:01
blauw engeltje
@ I C U :

Citaat:
Tja, vond het ook apart, vooral omdat het idd nooit voorkomt, maar vond het toch wel een mooi positief beeld Tis jammer dat ik niet meer weet waar ik dat gehoord/gelezen heb...
(ivm die koppels die na duisent jaar nog altijd die chemische verliefdheid hebben)

- stond iets van in de Standaard, en in veel andere kranten ook, volgens mij

edit: google op Stony Brook University, Prof. Arthur Aron, 'zwanen'
Oud 16-01-2009, 20:02
tuttebel
tuttebel is offline
we hebben nog maar een weekje met elkaar... en hoe graag ik ook wil genieten van die laatste dagen, in mn achterhoofd denk ik de hele tijd aan t feit dat ik weg ga. en hij heeft dat ook. samen er niet aan proberen te denken.
Oud 16-01-2009, 20:45
Pluis
Pluis is offline
Hm, eigenlijk werken kerels toch allemaal een klein beetje volgens dezelfde gebruiksaanwijzing...
Oud 16-01-2009, 21:47
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond hem vanavond een beetje stil en kortaf aan de telefoon en dat zit me dan weer dwars. Naar eigen zeggen was ie moe en dat kan ik me wel voorstellen als je om 5.00 uur moet werken. Heb maar gezegd dat ie lekker moet gaan slapen. Morgen ga ik weer naar hem toe en dan zijn we weer samen tot maandagochtend
Oud 16-01-2009, 23:55
Verwijderd
Mannen?! Tegen mij vandaag vrij ongeïnteresseerd doen. Maar ik heb vandaag drie mensen gesproken waar hij het allemaal mee over me gehad had. Twee keer nadat ze hem iets vroegen, de derde keer zelf. Huh? Zegt dat iets?

En verder een ultieme mannenavond gehad met twee vrienden. Maar morgen is het shoptijd met een vriendinnetje!
Oud 17-01-2009, 10:41
ST*R
ST*R is offline
Ik droom afgelopen nachten echt verwarrend, wat dan de hele dag zo blijft hangen. Verder de date afgezegd, want geen zin.
Ik mis hem en hij moet mij ook missen!
Oud 17-01-2009, 10:50
indigo
indigo is offline
Grr, ik mis hem echt vreselijk. Vannacht werd ik om half 2 wakker en ik dacht: "hee, W. is weg, zou hij naar de wc zijn ofzo? Maar dat is gek want ik heb niks gemerkt." Dus ik deed mijn lampje aan en wilde al bijna hem gaan roepen, tot ik bedacht dat hij helemaal niet bij me was vannacht . Eigenlijk zou hij vandaag komen, maar door domme planning van zijn kant kon dat niet en nu wordt het misschien morgen maar ik hoop dat hij hierheen komt want een tweepersoonsbed is echt wel fijner. Ennn hij moet leren terug te sms'en maar dat zal ik hem wel zeggen, verder is alles liefde <3 .
Oud 17-01-2009, 12:21
wup
wup is offline
Ik kan misschien vanavond met hem mee naar Noorderslag. Vet eng, want hij gaat met zijn vrienden. Maar wel zin in, hoop dat ik kan
Oud 17-01-2009, 14:22
Verwijderd
Citaat:
we hebben nog maar een weekje met elkaar... en hoe graag ik ook wil genieten van die laatste dagen, in mn achterhoofd denk ik de hele tijd aan t feit dat ik weg ga. en hij heeft dat ook. samen er niet aan proberen te denken.
En het proberen voort te zetten is geen optie? Misschien een hele domme vraag, maar sommige langeafstandsdingen werken.

OT: bijgepraat, en ik ben nog niet helemaal je-van-het maar dat komt wel dat kómt wel. Superverliefd, hij ook, dus jay <3
Advertentie
Oud 17-01-2009, 14:42
Luna
Luna is offline
Citaat:
ik heb precies hetzelfde gevoel.
alleen ga ik (maar) 3 maanden naar t buitenland en kom dan weer terug. ik ga hem missen want ben gewend om alles met hem te bespreken
Oud 17-01-2009, 15:35
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
En het proberen voort te zetten is geen optie? Misschien een hele domme vraag, maar sommige langeafstandsdingen werken.

OT: bijgepraat, en ik ben nog niet helemaal je-van-het maar dat komt wel dat kómt wel. Superverliefd, hij ook, dus jay <3
tja..we hebben gewoon van begin af aan gezegd dat we daar niet aan gaan beginnen, omdat het nu nog pril is we het 'makkelijk' kunnen vergeten. maar het wordt wel steeds verleidelijker ja. ik heb ook een beetje iets als: 'we zien wel'. we gaan sowieso elkaar nog zien met weekendje(s) belfast/edinburgh/utrecht. en als het gevoel er dan nog zo erg is, misschien wel.
Oud 17-01-2009, 15:36
tuttebel
tuttebel is offline
Citaat:
ik heb precies hetzelfde gevoel.
alleen ga ik (maar) 3 maanden naar t buitenland en kom dan weer terug. ik ga hem missen want ben gewend om alles met hem te bespreken
shit. bij mij is t dan dat ik een jongen hier ontmoet heb; en ik weer terug naar nederland ga. kom je vriendje wel over voor een weekend of zo?
Oud 17-01-2009, 16:02
Luna
Luna is offline
haha, ik zit in Guatemala dus daar vlieg je niet heen voor een weekendje en hij heeft stage in Nederland ik ik ben daar ook voor mn studie. Dus helaas wordt het gewoon even doorbijten..
Oud 17-01-2009, 20:41
Verwijderd
Mja, het gaat wel eigenlijk. Vriendschappen worden leuker, dieper, gezelliger, sommigen verwateren maar goed. Het moet van twee kanten komen en als dat niet zo is, dan houdt het op
Met de liefde wel oke. Beetje vreemde situatie met m'n vriend / ex / geen idee hoe ik het moet noemen. We geven heel veel om elkaar, maar ergens ben ik gewend aan wat er nu is. Wil me niet nog eens zo laten kwetsen en vind het erg lastig me weer kwetsbaar en open op te stellen richting hem. Maar ach, misschien komt dat nog en anders dan weten we ook genoeg..

@ ICU: ik heb het ook gelezen, wat jij bedoelde over die stellen die na 20 jaar nog verliefd waren, uit het vorige topic... Ik las het op waarmaarraar.nl geloof ik.

Citaat:
Altijd verliefd blijven op je partner: het kan!
Het kan soms een beetje ongeloofwaardig overkomen als mensen beweren na een relatie twintig jaar nog steeds dolverliefd te zijn op hun partner. Toch is dit geen onzin; in de hersenen van deze mensen blijken dezelfde gebieden nog actief als bij pas verliefde stelletjes. Sommigen onder ons hebben het geluk na twintig jaar nog steeds dolverliefd te zijn op hun partner. Dat schrijft NRC Handelsblad op basis van eerdere berichtgeving in de internationale media. De Amerikaanse psycholoog Arthur Aron en zijn team van Stony Brook University in New York ontdekten een klein aantal stellen die nog steeds met evenveel passie reageert op de wederhelft als in het prille begin van de relatie. Ongeveer 10 procent van de stellen die al lang bij elkaar zijn, heeft dezelfde chemische reactie in de hersenen als de jonkies die pas net aan het daten zijn geslagen. Uit eerder onderzoek bleek dat verliefdheid over een periode van vijftien maanden langzaam vervaagt en na tien jaar eigenlijk compleet weg is. Maar nu blijkt dat er voor enkele gelukkigen toch eeuwige passie is weggelegd.
Oud 17-01-2009, 21:23
Verwijderd
gaat nog steeds verrot van mijn kant. ik moet vanavond werken, en hij komt dan op m'n werk sleutels halen om bij mij te slapen. dan ben ik morgenvroeg om 08:00 weer thuis ofzo, en hij moet om 10 uur op een of andere school zijn om toneel lessen te geven, en dan is hij rond 15:00 weer hier. dat is al een drama opzich, omdat ik hem dan maar heel even zie, en dan moeten we nadat hij klaar is met werken ook nog praten en ik weet het allemaal gewoon helemaal niet meer. ik vind hem wel leuk, en wat we hebben vind ik ook leuk, maar ik kan gewoon niet omgaan met zijn persoonlijkheid. dat ik niet op hem kan bouwen, dat hij slecht is in liefde geven, dat hij teveel nadenkt en teveel twijfelt over van alles, dat hij mij alleen maar leuk vindt als ik hem geen aandacht geef en nog meer dingen. en als ik hem dan weer zie is het weer leuk enzo, en als hij dan weer weg is ga ik weer twijfelen. het is gewoon een cirkel wat niet echt doorbroken kan worden. ik heb bindingsangst, en ik vind hem leuk omdat hij me toch niet kan geven wat ik nodig heb, dat is voor mij namelijk lekker safe omdat ik toch wel weet dat het nooit iets kan worden, en dat is echt niet gezond.

godverdomme.
Oud 17-01-2009, 22:55
Verwijderd
Hmm ik wil hier ook even klagen.. Voel me best kut, over het naderend afscheid - misschien wel voor altijd. Maar hij maakt er alleen maar grapjes over.. wat ook wel logisch is, dat doe ik normaal ook en het is ook makkelijker dan echt over je gevoelens praten. Maarja ik wil er eigenlijk gewoon met hem over praten Maar aan de andere kant moet ik ook nog van de laatste dagen samen genieten en het niet laten verpesten door sipheid..
Oud 17-01-2009, 22:56
Verwijderd
Citaat:
Oke het blijft wel eng hetzelfde
Oud 17-01-2009, 23:34
dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
We zijn nog erg gelukkig. Af en toe wat stressspanning tussen ons aangezien we dit jaar een enorme verbouwing zijn begonnen en gaan trouwen eind van het jaar. Een dosis extra slaap zou ons goed doen.
Oud 18-01-2009, 03:54
Miek
Miek is offline
Het komt niet vaak voor maar ik vind iemand echt leuk en het klikt gewoon supergoed
Vanavond zou hij eigenlijk niet komen maar hij was er toch wel. Ik was bang dat het niet zo gezellig zou worden als de vorige keer maar het was toch heel leuk. Nu wordt het wel tijd om een date te regelen
Oud 18-01-2009, 08:38
blauw engeltje
Citaat:
We zijn nog erg gelukkig. Af en toe wat stressspanning tussen ons aangezien we dit jaar een enorme verbouwing zijn begonnen en gaan trouwen eind van het jaar. Een dosis extra slaap zou ons goed doen.
oeh, proficiat
wist ik nog niet
Oud 18-01-2009, 10:07
Lilium
Lilium is offline
Ja, potverdrie, iedereen is maar gelukkig en verliefd en bij elkaar, vol plannen voor de toekomst. Mijn vriend en ik wonen nog steeds 100km van elkaar en dat kan ik op het moment niet hebben.
Oud 18-01-2009, 10:12
x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Pfff, weer een drama droom dat mijn ex een nieuwe vriendin heeft, en dat ik flink boos word omdat het iemand is van mijn leeftijd. (Een van de redenen dat het uitging is het leeftijdsverschil (10 jaar)). En dan ben ik natuurlijk jaloers dat het dan wel werkt. Maar waarom blijf ik over hem dromen? Laat hem asjeblieft in het echt een nieuwe vriendin krijgen, dan kan ik boos worden en janken en mezelf er overheen zetten!
Oud 18-01-2009, 12:48
wup
wup is offline
Pff. Vanacht noorderslag, wat leuk was! Zijn vriendengroep is tof, maar ik word altijd wat mensenschuw als ik tussen mensen in word gegooid die ik niet ken, dus nu vinden ze me vast een noob en ik ben bang dat ik de avond een beetje voor hem heb verpest. Er waren ook alleen mar bekenden dus de hele wereld weet het nu. Inclusief mijn zus want haar vrienden waren er ook en dat zijn nogal roddelnichten. Hmm
De rest van de nacht was ook wel erg leuk .

Natuurlijk weinig geslapen en nu ben ik superbrak en ik moet zo werken
Oud 18-01-2009, 13:17
Verwijderd
Dit jaar in de kerst All You Need is Love het meisje waar ik in Peru mee heb samengewoond die herenigd werd met haar buitenlandse lover.
Vorig jaar in de uitzending mijn Peruaanse vriendin die naar haar Nederlandse vriend toeging
twee jaar daarvoor de nicht van mijn (nu ex-) vriend die haar Peruaanse lover in Nederland had met kerst
En mijn vriendin die haar knul uit Lima naar Nederland haalde en die dit jaar gaan trouwen.

En ik dan?
Oud 18-01-2009, 14:28
Dith
Dith is offline
Citaat:
Dit jaar in de kerst All You Need is Love het meisje waar ik in Peru mee heb samengewoond die herenigd werd met haar buitenlandse lover.
Vorig jaar in de uitzending mijn Peruaanse vriendin die naar haar Nederlandse vriend toeging
twee jaar daarvoor de nicht van mijn (nu ex-) vriend die haar Peruaanse lover in Nederland had met kerst
En mijn vriendin die haar knul uit Lima naar Nederland haalde en die dit jaar gaan trouwen.

En ik dan?
Die eerste zit bij mij in de werkgroep en dat was uiteindelijk helaas niet een ultiem succes (maar dat weet jij dan vast ook wel hehe).

Ik kan ook echt zo jaloers zijn op mensen die al helemaal gesetteld zijn maar van de andere kant, ik neem nu de tijd om te studeren zodat ik later niet in een of ander fruthuisje terecht kom zonder verdere toekomst maar wel met 3 schreeuwende koters terwijl ik net 23 ben ofzo.
Oud 18-01-2009, 14:40
Sens.
Sens. is offline
Ik moes toch even slikken toen een vriendin aankondigde dat ze verloofd is. Ze gaan pas trouwen over 3 of 4 jaar.
Maar toch, wat een grote stap. Het lijkt of wij (mijn groepje van in het middelbaar) ineens allemaal volwassen worden.
En dat voelt toch wel even vreemd.

De 2 andere vriendinnen willen nog absoluut niet verloofd zijn of een vriend vinden waarmee ze verder willen.
Maar ik wil dat eigenlijk wel. Het lijkt me fantastisch om een goede relatie te hebben en samen realistische & concrete stappen te nemen voor een toekomst samen.
Oud 18-01-2009, 14:45
Joehoedith
Joehoedith is offline
Net mijn nichtje voor het eerst op de arm gehad... ik ben gesmolten

waarom zijn kinderen zo schattig als ze zo klein zijn

waarschijnlijk omdat ze dan nog niet alles afbreken
Oud 18-01-2009, 15:41
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ouderwets weekendje samen en ik vind het heerlijk Gisteravond uit eten geweest en wezen stappen met zijn vrienden en dat was tof Daarna samen gaan slapen en heel stevig liggen knuffelen en heel dicht tegen elkaar aan in slaap gevallen. Vanmorgen samen wakker geworden en verder geknuffeld. Echt zo onwijs fijn, dat had ik echt gemist en even nodig
Oud 18-01-2009, 18:41
Verwijderd
Hmmm, was leuk
Vrijdagavond lekker tegen elkaar aangekropen en zaterdag de hele middag gedrumd. Vermoeiend, mar wel leerzaam! Een half uur gewandeld (frisse lucht!) en toen we weer thuis waren, mocht ik niet mee naar zijn kamer. Toen bleek dat hij zijn hele kamer had volgezet met kaarsjes. (L)
Echt heel schattig
Oud 18-01-2009, 18:41
Verwijderd
De leuke mannen zijn uitgestorven volgens mij. Of is dit niet bij gebrek aan beter?
Oud 18-01-2009, 20:43
Verwijderd
we hebben een break van 1,5 maand. waarom ben ik zo lastig waardoor het weer zo moet lopen, jezus. kan ik nou nooit een keer NIET twijfelen en niet alle verneuken. ik heb me echt in tijden niet zo verrot en kut gevoeld, bah. 1,5 maand, zo lang ook.
Oud 18-01-2009, 21:38
ecrivaine
ecrivaine is offline
Nou dat wordt dus helemaal niets meer met die gast. Eerst leuk doen en willen afspreken en nu elk gesprek afkappen met 'ik ga nog even leren' Dit klopt niet.

En ik had toch even hoop dat ik verliefd werd

Edit: oke, ik bedenk me net dat hij morgenochtend tentamen heeft, dan heb je ook wel een excuus Maar maar, hij moet ook eens initiatief nemen.. Wil het liever meteen weten als er niks meer in zit.

Laatst gewijzigd op 18-01-2009 om 21:49. Reden: frustratie tot rust gekomen..
Oud 19-01-2009, 00:14
MartinV
MartinV is offline
Citaat:
Nou dat wordt dus helemaal niets meer met die gast. Eerst leuk doen en willen afspreken en nu elk gesprek afkappen met 'ik ga nog even leren' Dit klopt niet.

En ik had toch even hoop dat ik verliefd werd

Edit: oke, ik bedenk me net dat hij morgenochtend tentamen heeft, dan heb je ook wel een excuus Maar maar, hij moet ook eens initiatief nemen.. Wil het liever meteen weten als er niks meer in zit.
Het hoeft niet perse te betekenen dat ie niets meer wil. Als hij gewoon echt moet leren om iets te halen omdat ie anders van school gekickt wordt ofzo, bij wijze van, hoeft er niets aan de hand te zijn. Optie: vragen, alleen dan weet je het zeker.
Oud 19-01-2009, 07:56
I C U
I C U is offline
Citaat:
Pff. Vanacht noorderslag, wat leuk was! Zijn vriendengroep is tof, maar ik word altijd wat mensenschuw als ik tussen mensen in word gegooid die ik niet ken, dus nu vinden ze me vast een noob en ik ben bang dat ik de avond een beetje voor hem heb verpest. Er waren ook alleen mar bekenden dus de hele wereld weet het nu. Inclusief mijn zus want haar vrienden waren er ook en dat zijn nogal roddelnichten. Hmm
De rest van de nacht was ook wel erg leuk .

Natuurlijk weinig geslapen en nu ben ik superbrak en ik moet zo werken
Aiii... Tja, ben wel benieuwd hoe dat bij jou nou gaat lopen

Citaat:
@ ICU: ik heb het ook gelezen, wat jij bedoelde over die stellen die na 20 jaar nog verliefd waren, uit het vorige topic... Ik las het op waarmaarraar.nl geloof ik.
Kijk! Ja, ik vond het wel een leuk bericht. Hoe vaak zoiets voorkomt moet je natuurlijk maar afwachten

Anyway, wel lekker met hem samen geweest, het gaat gewoon hartstikke goed. Allesch is leuk, de gesprekken, het gemak waarmee we met elkaar omgaan, samen slapen... En vanochtend samen veel te vroeg wakker worden ging ook prima. Mjah Happiness!

Regels voor berichten