![]() |
|
Omdat #94 vol was
![]()
|
![]() |
|
HAAAAA ik verzin me net iets hilarisch.
![]() ![]() Maar anyway. Ik ga volgende week samen eten met veel vriendinnetjes, ik heb allemaal matties in U en dat is fijn. ![]()
|
Hmmm, weet nog steeds niet wat ik met mijn langeafstandrelatie aanmoet... Hij smst wel meer dan de helft van de keren binnen 5 min terug en ook uit zichzelf, maar toch is het blijkbaar teveel moeite om telefonisch bij zijn werk te informeren of hij vrij kan hebben over drie weken zodat ik langs kan komen. En wat voor zin heeft zo'n relatie als er geen plannen zijn om elkaar in het echt te zien... Vanmiddag een oude vriend tegengekomen, even mee staan kletsen, was leuk en besefte me dat ik me heel erg aan het afvragen ben of ik die jongen uit het buitenland nu echt leuk vind of gewoon het idee een vriendje te hebben...
Oh, en mensen die hun hoofd wegdraaien en praktisch weglopen als ik iets ga vertellen zijn echt gruwelijk onbeschofd.
||
@ I C U :
Citaat:
- stond iets van in de Standaard, en in veel andere kranten ook, volgens mij edit: google op Stony Brook University, Prof. Arthur Aron, 'zwanen' |
![]() |
|
we hebben nog maar een weekje met elkaar...
![]() ![]()
|
Ik vond hem vanavond een beetje stil en kortaf aan de telefoon en dat zit me dan weer dwars. Naar eigen zeggen was ie moe en dat kan ik me wel voorstellen als je om 5.00 uur moet werken. Heb maar gezegd dat ie lekker moet gaan slapen. Morgen ga ik weer naar hem toe en dan zijn we weer samen tot maandagochtend
![]()
|
Verwijderd
|
Mannen?! Tegen mij vandaag vrij ongeïnteresseerd doen. Maar ik heb vandaag drie mensen gesproken waar hij het allemaal mee over me gehad had. Twee keer nadat ze hem iets vroegen, de derde keer zelf. Huh? Zegt dat iets?
En verder een ultieme mannenavond gehad met twee vrienden. Maar morgen is het shoptijd met een vriendinnetje! |
![]() |
|
Grr, ik mis hem echt vreselijk. Vannacht werd ik om half 2 wakker en ik dacht: "hee, W. is weg, zou hij naar de wc zijn ofzo? Maar dat is gek want ik heb niks gemerkt." Dus ik deed mijn lampje aan en wilde al bijna hem gaan roepen, tot ik bedacht dat hij helemaal niet bij me was vannacht
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() OT: bijgepraat, en ik ben nog niet helemaal je-van-het maar dat komt wel dat kómt wel. Superverliefd, hij ook, dus jay ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
alleen ga ik (maar) 3 maanden naar t buitenland en kom dan weer terug. ik ga hem missen want ben gewend om alles met hem te bespreken ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Mja, het gaat wel eigenlijk. Vriendschappen worden leuker, dieper, gezelliger, sommigen verwateren maar goed. Het moet van twee kanten komen en als dat niet zo is, dan houdt het op
![]() Met de liefde wel oke. Beetje vreemde situatie met m'n vriend / ex / geen idee hoe ik het moet noemen. We geven heel veel om elkaar, maar ergens ben ik gewend aan wat er nu is. Wil me niet nog eens zo laten kwetsen en vind het erg lastig me weer kwetsbaar en open op te stellen richting hem. Maar ach, misschien komt dat nog en anders dan weten we ook genoeg.. @ ICU: ik heb het ook gelezen, wat jij bedoelde over die stellen die na 20 jaar nog verliefd waren, uit het vorige topic... Ik las het op waarmaarraar.nl geloof ik. Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
gaat nog steeds verrot van mijn kant. ik moet vanavond werken, en hij komt dan op m'n werk sleutels halen om bij mij te slapen. dan ben ik morgenvroeg om 08:00 weer thuis ofzo, en hij moet om 10 uur op een of andere school zijn om toneel lessen te geven, en dan is hij rond 15:00 weer hier. dat is al een drama opzich, omdat ik hem dan maar heel even zie, en dan moeten we nadat hij klaar is met werken ook nog praten en ik weet het allemaal gewoon helemaal niet meer. ik vind hem wel leuk, en wat we hebben vind ik ook leuk, maar ik kan gewoon niet omgaan met zijn persoonlijkheid. dat ik niet op hem kan bouwen, dat hij slecht is in liefde geven, dat hij teveel nadenkt en teveel twijfelt over van alles, dat hij mij alleen maar leuk vindt als ik hem geen aandacht geef en nog meer dingen. en als ik hem dan weer zie is het weer leuk enzo, en als hij dan weer weg is ga ik weer twijfelen. het is gewoon een cirkel wat niet echt doorbroken kan worden. ik heb bindingsangst, en ik vind hem leuk omdat hij me toch niet kan geven wat ik nodig heb, dat is voor mij namelijk lekker safe omdat ik toch wel weet dat het nooit iets kan worden, en dat is echt niet gezond.
godverdomme. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Hmm ik wil hier ook even klagen.. Voel me best kut, over het naderend afscheid - misschien wel voor altijd. Maar hij maakt er alleen maar grapjes over.. wat ook wel logisch is, dat doe ik normaal ook en het is ook makkelijker dan echt over je gevoelens praten. Maarja ik wil er eigenlijk gewoon met hem over praten
![]() |
![]() |
|
Het komt niet vaak voor maar ik vind iemand echt leuk en het klikt gewoon supergoed
![]() Vanavond zou hij eigenlijk niet komen maar hij was er toch wel. Ik was bang dat het niet zo gezellig zou worden als de vorige keer maar het was toch heel leuk. Nu wordt het wel tijd om een date te regelen ![]()
|
Pfff, weer een drama droom dat mijn ex een nieuwe vriendin heeft, en dat ik flink boos word omdat het iemand is van mijn leeftijd. (Een van de redenen dat het uitging is het leeftijdsverschil (10 jaar)). En dan ben ik natuurlijk jaloers dat het dan wel werkt. Maar waarom blijf ik over hem dromen? Laat hem asjeblieft in het echt een nieuwe vriendin krijgen, dan kan ik boos worden en janken en mezelf er overheen zetten!
![]()
|
![]() |
Pff. Vanacht noorderslag, wat leuk was! Zijn vriendengroep is tof, maar ik word altijd wat mensenschuw als ik tussen mensen in word gegooid die ik niet ken, dus nu vinden ze me vast een noob en ik ben bang dat ik de avond een beetje voor hem heb verpest. Er waren ook alleen mar bekenden dus de hele wereld weet het nu. Inclusief mijn zus want haar vrienden waren er ook en dat zijn nogal roddelnichten. Hmm
De rest van de nacht was ook wel erg leuk ![]() Natuurlijk weinig geslapen en nu ben ik superbrak en ik moet zo werken ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dit jaar in de kerst All You Need is Love het meisje waar ik in Peru mee heb samengewoond die herenigd werd met haar buitenlandse lover.
Vorig jaar in de uitzending mijn Peruaanse vriendin die naar haar Nederlandse vriend toeging twee jaar daarvoor de nicht van mijn (nu ex-) vriend die haar Peruaanse lover in Nederland had met kerst En mijn vriendin die haar knul uit Lima naar Nederland haalde en die dit jaar gaan trouwen. En ik dan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan ook echt zo jaloers zijn op mensen die al helemaal gesetteld zijn maar van de andere kant, ik neem nu de tijd om te studeren zodat ik later niet in een of ander fruthuisje terecht kom zonder verdere toekomst maar wel met 3 schreeuwende koters terwijl ik net 23 ben ofzo.
|
![]() |
Ik moes toch even slikken toen een vriendin aankondigde dat ze verloofd is. Ze gaan pas trouwen over 3 of 4 jaar.
Maar toch, wat een grote stap. Het lijkt of wij (mijn groepje van in het middelbaar) ineens allemaal volwassen worden. En dat voelt toch wel even vreemd. De 2 andere vriendinnen willen nog absoluut niet verloofd zijn of een vriend vinden waarmee ze verder willen. Maar ik wil dat eigenlijk wel. Het lijkt me fantastisch om een goede relatie te hebben en samen realistische & concrete stappen te nemen voor een toekomst samen. |
![]() |
|
Ouderwets weekendje samen en ik vind het heerlijk
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Hmmm, was leuk
![]() Vrijdagavond lekker tegen elkaar aangekropen en zaterdag de hele middag gedrumd. Vermoeiend, mar wel leerzaam! Een half uur gewandeld (frisse lucht!) en toen we weer thuis waren, mocht ik niet mee naar zijn kamer. Toen bleek dat hij zijn hele kamer had volgezet met kaarsjes. (L) Echt heel schattig ![]() |
![]() |
|
Nou dat wordt dus helemaal niets meer met die gast. Eerst leuk doen en willen afspreken en nu elk gesprek afkappen met 'ik ga nog even leren'
![]() En ik had toch even hoop dat ik verliefd werd ![]() Edit: oke, ik bedenk me net dat hij morgenochtend tentamen heeft, dan heb je ook wel een excuus ![]()
Laatst gewijzigd op 18-01-2009 om 21:49. Reden: frustratie tot rust gekomen.. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Anyway, wel lekker met hem samen geweest, het gaat gewoon hartstikke goed. Allesch is leuk, de gesprekken, het gemak waarmee we met elkaar omgaan, samen slapen... En vanochtend samen veel te vroeg wakker worden ging ook prima. Mjah ![]() ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Gebroken.. Abzg | 4 | 17-02-2009 09:41 |