Advertentie | |
|
![]() |
|
Papieren
Krabber Trekker Startkabels Tray-tje energy drankjes Zakje drop Vest Thuisbrengertje + gereedschap (wat ik nu al nodig heb gehad ![]() Radio CD-mapje aan zonneklep Navigatie Pen + papier Wat ik er nog in moet doen: M'n geluidsinstallatie (heb ik liggen, moet ik nog inbouwen) Ruitentikker Brandblussertje Reflecterende hesjes Reserve lampjes En wil die thuisbrenger vervangen door een normale velg zodat ik harder dan 80 mag rijden mocht ik nog eens een lekke band krijgen ![]()
Laatst gewijzigd op 12-02-2009 om 15:31. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb maar vluchtig gekeken, maar ik zag in elk geval een gevarendriehoek, hesje, ehbo-doos en nog een doosje waar vermoedelijk een plaksetje in zit. Geen reserveband en krik, maar zoiets zou ik toch ook nooit gebruiken ![]() Verder een autoradio en dat was het, denk ik. Moet nog wel wat dingetjes kopen dus. In mijn huidige auto heb ik een complete crashset liggen; luchtbed, slaapzak, plaid, extra paar schoenen en een tas met schone kleding/verzorgingsproducten/make-up ![]() ![]()
|
![]() |
stratenkaart, stratenboek, ijskrabbertje, doekje om voorruit mee schoon te poetsen, bandjes voor rond de gordels zodat die niet in je vel snijden als je zomers gekleed bent, autoradio (frontje haal ik er uit), parkeerkaart, noodhamertje, een deken, een petje, een zaklamp, wegwerpfototoestelletjes, een reservewiel + gereedschap, kauwgom, lege flesjes (nog te vullen met water om ruiten schoner te maken), een krat om boodschappen in te dragen; een doos met o.a. brandblusser, branddeken, twee fluorescerende hesjes, twee lampensetjes (geen idee of die passen eigenlijk), een gevarendriehoek, een verbanddoos die bijna over de datum is, autowasspullen, een oude versleten trui om sneeuw mee weg te kunnen vegen
![]() mja, de kofferbak ligt al halfvol voor ik vertrek ![]() |
![]() |
|
Autopapieren (kentekenbewijs, groene kaart, APK-formulier), schadeformulier, pen, leeg cd-hoesje en het doosje voor de front van de radio in het handschoenenvakje.
Parkeerschrijf en een kleine paraplu (in 2 jaar nooit gebruikt ![]() In het vak achter de bijrijderstoel een gemeentegids met plattegronden voor de oorden die daar onder vallen. In de kofferbak ligt onder de bodem een reserveband, krik (ook handig om haringen de grond in te slaan als je een hamer vergeten bent) en een doosje lampen en zekeringen. In de kofferbak zelf ligt, in een winkelkrat, een zonnescherm (gekregen van de garage), een kruismoersleutel, de krabber als het zomer is, een LED-lampje, een regen- en/of (soms) een reservejas, een gevarendriehoek, een EHBO-kit, en een noodtas. Daarin zitten startkabels, een multitool, zaklamp, sleepkabel, hesje en speciale lijm voor de ruitverwarming (wat niet werkte). Ook kan je het tasje als gevarendriehoek gebruiken. Verder heb ik een radio met uitneembaar front - al heb ik dat bijna nooit gedaan - en soms een navigatiesysteem wat ik anders in huis bewaar. Op de hoedenplank ligt een bedrukt nummerbord en staat een ventilator/verwarming omdat mijn achterruitverwarming het niet doet. Helaas is dat ding ook niet alles ![]() Eten/drinken en andere vloeistoffen (of andere zooi) neem ik alleen mee als er een kans is dat ik het nodig heb bij een rit. Eigenlijk moet ik nog eens een noodhamer aanschaffen, maar ik vergeet dat steeds. Wat er in de 96 ligt weet ik niet precies, zo vaak/veel rij ik er momenteel niet mee. Wel nagenoeg alle vloeistoffen zijn aanwezig; water, koelvloeistof, olie, brandstof en loodvervanger. Touw/sleepkabel ook, en wat basisgereedschappen. In de 95 heb ik niet echt gekeken wat ik erbij gekregen heb; op het moment liggen er reservestoelen en banken in. Maar die gaat voorlopig ook niet de weg op, dus dat maakt weinig uit ![]()
|
![]() |
FF denken wat er in het krat zit wat nu in de schuur staat. M'n dagelijkse auto is namelijk in restauratie. Daar zit nu dus helemaal NIETS in. Geen motor, ramen, deuren, stoelen noem maar op...
Maar de dozen met spullen wat er allemaal uit kwam (en die er ook weer in gaan als hij klaar is) zijn gevuld met: - 4 veiligheidshesjes, 1 voor elke zitplaats. Ik kom vanwege m'n werk (wegenbouw) toch om in die dingen. - EHBO-set - gevarendriehoek - reserve lampen setje - krik - reservewiel - lakstift - Nood sluiter gereedschapsding voor electrisch schuifdakje (voor als het electrische mechanisme stuk is, dat je hem nog met de hand dicht kan maken) - wat gereedschap - omvormer (12V ->230V), handig omdat ik soms voor langere tijd geen stroom bij de hand heb. Kan ik tenminste batterijen, fotocamera en telefoons e.d. in de auto opladen. - sleepkabel - wat pennen - kladblokje - schadeformulier - een paar wegenkaarten - cd-mapje - startkabels - brandblussertje - ijskrabber - trekkertje - zeemspons - 1 of 2 fleece dekens - fles water (1,5l) - flesje olie - kan ruitenwisservloeistof - witte aanhangerkentekenplaat - afneembare kogel van de trekhaak + gereedschap om die vast te zetten. En dat komt allemaal uit een Mini..... ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Cd's, pennen en dat soort zooi in het dashbordkastje. Blussertje onder de bijrijdersstoel (voorzijde, zodat je er wel bij kan als bestuurder zijnde.) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
wat zou dit betekenen deadlytown | 13 | 25-08-2011 16:53 | |
Verhalen & Gedichten |
De verhalenwedstrijd: de uitslag Vogelvrij | 31 | 21-06-2010 20:10 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Vuurverleden Verwijderd | 0 | 11-06-2006 10:45 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 | |
ARTistiek |
Vorproefje: binnenkort in de winkels: Jantje zonder Reclame! Verwijderd | 3 | 05-09-2001 08:05 |