![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Voorspel idd om het voor jou leuker te maken, je kan aan toys denken en hij heeft idd zijn hand en tong nog. Misschien moet je 'm na de seks maar zien te porren voor wat werk met z'n handen en tong, tenslotte moet het van twee kanten komen
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar hoe langer t voorspel, hoe sneller hij weer klaar komt... Maar zo te lezen hebben jullie er ook niet echt een idee hoe je dat uit kan stellen helaas.. |
![]() |
|
Je kunt hier een aantal manieren vinden om het orgasme uit te stellen.
![]()
|
![]() |
Vanavond helaas weer...
Omdat ik met een spelletje had gewonnen kreeg ik te horen dat ik vanavond een beurt had verdient. (niet spontaan). Ik ben begonnen met zoenen, en daarna dacht ik, ik laat HEM verder eens t initiatief nemen. Eerst heeft hij mij (eindelijk weer eens) bevredigt, en leek t alsof hij zat te wachten tot ik weer iets ging doen. Dat deed ik niet, en uiteindelijk heeft hij mij op zichzelf gezet en is na 10 stoten weer klaar gekomen. Ik baal hier enorm van omdat ik in t begin al heb gezegd dat ik seks in een relatie ontzettend belangrijk vind, en hij al meerdere keren tussen neus en lippen door heeft aangegeven dat hij zichtzelf goed in bed vind en ook niet onzeker is over zichzelf/lichaam. Ook heeft hij gezegd dat ik de eerste ben bij wie hij altijd zo ontzettend snel klaar komt..... Maar verder is t een zachte lieve jonge(man) en ik wil m niet kwijt want voor de rest is hij top. |
![]() |
|
Trainen van de PC spier werkt heel goed tegen voortijdige ejaculatie. Als je op het moment van klaarkomen die spier aanspant kom je zeg maar wel klaar, maar het goedje gaat niet mee
![]()
|
@ Angelllll
Probeer anders seks te hebben op locaties waar hij zich niet (makkelijk) op zijn gemak voelt, zoals in het bos of in de woonkamer (er kan zomaar iemand langs lopen) Misschien lukt het hem dan allemaal wat minder goed.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |