Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-03-2009, 13:25
Emelien
Emelien is offline
Hier het probleem dus, mijn vriend mag van zijn oma (ja hij woont in de week bij zijn oma ja) alleen s'woensdags afspreken met me en in het week-end zit ie bij zijn ouders (zowat aan de andere kant van de wereld) Dus we kunnen alleen woensdag afspreken, bellen gaat niet want dat mag ie niet van zn oma, ja kut oma heeft ie. En msn gaat alleen in het week-end bijgevolg horen/zien we elkaar al standaard bijna nooit.Dan kan die woensdag wel eens afvallen zoals de laatste tijd ik heb hem al 2 weken niet gezien, volgende week kan hij niet en in de paasvakantie ook niet. Ik begin serieus te twijfelen of hij me wel wil zien. Want vorige vakanties vraag ik ook" kan je afspreken?" hij: " ik moet afspreken met vrienden die ik nooit zie en waar ik echt contact mee wil houden" wablief? en ik dan?

Eigenlijlk twijfel ik er niet egt aan of hij me graag ziet, hij is superlief enzo, maar wilt hij dan niet n beetje moeite doen om mij te zien?
Advertentie
Oud 26-03-2009, 13:36
Verwijderd
Kun je daar niet beter met hem over praten?
Oud 26-03-2009, 14:53
Verwijderd
Nou ja, je kan het hem niet kwalijk nemen dat het van z'n oma niet mag, natuurlijk. Maar dat hij je in de vakantie niet wil zien vind ik wel vaag, als hij een paa dagen vrij heeft kan hij best met vrienden afspreken en met jou... Maar goed, praat er inderdaad met hem over
Oud 26-03-2009, 15:12
Myuki
Myuki is offline
Hoe oud is hij? Als hij ouders is dan 14 vind ik het raar dat hij zich de wet voor laat schrijven door zijn oma. Mag hij ook zo weinig van haar afspreken met anderen, of heeft het iets met jou te maken? Heeft hij geen mobieltje waardoor hij zelf kan bepalen wanneer hij je belt?
Oud 26-03-2009, 17:55
remy476
remy476 is offline
wablief? je komt uit Limburg?

1 woord: DUMPEN
Oud 26-03-2009, 19:20
Emelien
Emelien is offline
Mja jullie hebben gelijk ik praat wel met hem drover.

@myuki: hij is 15jr.

tnx mensen, topic mag dicht.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten