Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
mijn zus werd bijna van haar jas (waar best belangrijke dingen in zaten) beroofd, gelukkig kwam ze er net aanlopen en hebben de daders (2 turkse of Marokkaanse jongens) de jas laten vallen en zijn er vandoor gegaan (jas hing ergens over een stoel ofzo)
Diezelfde middag ging mijn zus even langs de supermarkt, toen ze de straat uit fietste zag die 2 zelfde jongens staan op de brug waar ze overheen moest. Ze is toen teruggegaan. Een dag daarna moest mijn zus naar haar werk. Ze was al een eindje op weg toen ze plotseling van haar fiets werd getrokken en op de grond werd gesmeten. (Jawel hoor: dezelfde 2 jongens) Ze begonnen haar te slaan enzo, maar mijn zus begon ze heel erg hard uit te schelden zodat de buurtbewoners het ook zouden horen (ik ga maar niet schrijven wat ze zei, het was een beetje erg discriminerend nl.) toen zijn die jongens ervandoor gegaan en mijn zus is vanaf haar werk door mijn moeder opgehaald en ze heeft toen de politie gebeld. Ze heeft die jongens daarna geloof ik niet meer gezien. Tja, spijtig maar waar: weer vreemdelingen.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar van alle gevallen van criminaliteit jegens mijzelf, vrienden of familie die ik mij kan herinneren ging het om allochtonen. je mag nog zo politiek correct zijn als je wil, loop 's avonds om tien uur maar eens door sledderlo (migrantenwijk in genk), op je gemak voel je je niet. ik wil wel alle redenen aanvaarden, ze hebben het niet makkelijk, zitten in een vicieuze cirkel etc. maar het betert er niet op als ik op de speelplaats italianen onder elkaar hoor opscheppen over hoeveel ze al gepikt hebben en hoeveel jongens ze al in elkaar hebben geslagen. de marokkaanse jongeren bij mij op school hebben een soort getto gevormd. hen vies bekijken kan aanleiding geven tot heuse bedreigingen. ik snap dat ze zich soms geviseerd voelen, want dat is soms ook zo, maar ze overdrijven. te lang naar een van hen kijken, en je bent een racist. natuurlijk doen autochtone jongeren dit soort dingen ook, ik wil zeker niet generaliseren, maar vraag het aan eender wie in een migrantenwijk woont (hetzij in brussel, antwerpen, genk of ergens in holland): vele inbraken/carjackings/bagjackings gebeuren door migranten. damn, nu voel ik mij net iemand van het vlaams blok. ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
Ik heb op stap wel eens een harde elleboogstoot in mijn gezicht gehad. Een vriend van mij reageerde daarop door die gast aan te tikken en vragen waar hij mee bezig was. Toen is heeft hij ook een paar flinke klappen gekregen. Er is toen bewaking bij gekomen en die twee gasten hebben een cafeverbod gekregen (het bleken later trouwens twee drugsdealers te zijn)
ow, en ik ben een keer uitgescholden voor "vieze kuthollander" maar ik weet niet of dat ook zinloos geweld is ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Werk, Geld & Recht |
Zinloos geweld en zelfmoord (waargebeurd verhaal) Amoa | 25 | 21-12-2014 21:56 | |
De Kantine |
Wat doe jij tegen zinloos geweld? DT | 78 | 13-09-2004 13:32 | |
Verhalen & Gedichten |
Zinloos geweld DaFrostyOne | 6 | 27-09-2003 20:24 | |
De Kantine |
Zinloos geweld of een zinloze held anonieme_teddybeer | 16 | 03-09-2003 17:15 | |
Verhalen & Gedichten |
De zinloosheid van het bestaan sublime | 1 | 27-03-2003 12:51 | |
Verhalen & Gedichten |
zinloos geweld klier | 2 | 02-11-2002 16:40 |