Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik hem gewoon op standby laat (dus echt niet/nauwelijks gebruik) haalt hij makkelijk 3-4 dagen? Ik heb hem nu 2 dagen vrij intensief gebruikt voor muziek en internet (ik was niet thuis) en de batterij is nu halverwege. In ieder geval; Ik kan weinig zeggen over googlephone. Wel kan ik zeggen dat de iphone echt perfect werkt en je er geen spijt van zal krijgen. Misschien is het t wel waard om op de nieuwe versie te wachten, al weet ik niet in hoeverre hij ook daadwerkelijk veranderingen zal doorvoeren naast meer geheugen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb de G1 en ben er ontzettend blij mee. Om even te reageren op de cons van KiMZz, ik ben het daar niet volledig mee eens. Allereerst het touchscreen. Ik vind het veel smoother werken dan bij de iPhone. Ik heb met beide toestellen veel moeten werken voor mijn werk en ben ervan overtuigd dat ze aan elkaar gewaagd zijn. Ik vind die van de G1 echter net wat fijner. Jammer dat Google van Apple geen multitouch erin mocht verwerken, anders zou het nog beter zijn. Standbytijd van 6-12 uur is ook niet realistisch. Op het moment dat ik mijn toestel op standby laat staan en dus niet gebruik gaat hij met gemak 3/4 dagen of langer mee (ben net flink ziek geweest dus heb dat toen goed kunnen testen. ;-)). Bij normaal gebruik gaat hij 2 dagen mee, bij intensief gebruik ongeveer een halve dag tot een dag. Voor mij geen probleem verder want op mijn werk hangt hij toch de hele dag aan de lader. a2dp is momenteel inderdaad nog niet mogelijk. Met de cupcake-update gaat dit echter wel mogelijk worden. Zie ook de roadmap van deze update: http://source.android.com/roadmap/cupcake. In NL komt deze update geloof ik eind maart (mits hij niet wordt uitgesteld ;-)). Dat je de iPhone via iTunes moet (voor mij is het niet kunnen maar moeten) herstellen vind pre maar dat is natuurlijk puur persoonlijk. Ik heb het liever OTA, zodat ik op elk moment alle belangrijke gegevens gesynct heb en dus nooit iets kwijtraak. Ook niet als ik mijn G1 nu in het water zou laten vallen. Mijn persoonlijke ervaring: Heerlijk, een open telefoon waarmee ik kan bepalen wat ik ermee doe in plaats van het bedrijf, enthousiaste community, leuke applications te verkrijgen in de market (ik ben bijv. erg enthousiast over snaptell, dit is een applicatie waarbij je een foto kan maken van een cover van een boek, cd of dvd en hij herkent vervolgens de cover en zoekt relevante informatie op op het internet. Zo zijn er nog veel meer gave dingen!). De browser werkt super. Toen ik nog mijn TyTN II had gebruikte ik, ondanks dat het GPRS was, altijd de browser van mijn BlackBerry. Nu ik de G1 heb gebruik ik die browser vrijwel niet meer. Wat ik eigenlijk als nadeel ervaar is het gebrek aan een virtueel toetsenbord (maar dat komt eraan) en dat applicaties alleen maar in het maingeheugen kunnen worden opgeslagen en niet op een SD-card. Ook dit schijnt trouwens in de toekomst te veranderen maar nog niet in cupcake geloof ik.
||
Citaat:
Ik zit overigens ook te twijfelen om een iPhone te kopen, maar zit voorlopig nog vast aan mijn abonnement, en om nou voor 500-600 euro een simlockvrije iPhone te kopen is ook niet alles... En inderdaad, zoals je zelf al aangaf, in juni komt waarschijnlijk een nieuwe iPhone dus dan kan je/ik beter daarop wachten ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik heb ook gehoord dat de iPhone 4G uit zou moeten komen in juni, met een wat betere camera en 32 GB intern dacht ik. Maargoed dat zijn maar futiliteiten, het gaat mij om het design en het gebruiksgemak van het ding, 16 gig is genoeg. Over een paar dagen even naar de winkel om die twee werkend te zien, daarna écht een keuze maken.
||
Citaat:
![]() Apple noemt zijn iPods altijd 1G, 2G, 3G, 4G als in 1ste generatie, 2e generatie, etc. De eerste generatie iPhone was de standaard iPhone die werkte op het 2G netwerk. De tweede generatie iPhone werkt op het 3G netwerk. Er is nog geen 4G netwerk beschikbaar voor de normale mens dus de iPhone zal sowieso geen 4G tag mee krijgen, bovendien zal het in feite de 3G iPhone zijn (als in; de 3e generatie). Lekker verwarrend dus ![]() |
![]() |
|
|