Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2009, 11:47
hardcore boy
hardcore boy is offline
het was dus zo ik was bij een kameraad aan het game nou hij zegt tegen mij tim ik heb honger ik ff wachten gast we gaan zo hij rukt de stekker er uit ik kwaad nou met alle gevolgen van dien ik moest mee nou ik met tegen zin mee naar het winkel centrum om de hoek en inderdaad der wordt over straat geschreeuwt HE ORI ik kijk verbaasd op en zie daar kirsten ori's (ex) vriendin op hem afstormen nou en daar liep ook nog een meisje bij dat ik niet kende nou eerst voor gesteld enz. en mijn allereerste gedachte waar ik me bewust van was was (citeer) ((tim)) wat een knap alto meisje en nou ook nog eens haar nummer nou direct sms contact over en weer enzo nou verjaardag van die zelfde kameraad echt elke keer lachjes en oog contact DIK WEL FLIRT nou had ze me inderdaad een patatje belooft en wou ze me pet nog meestelen (is haar niet gelukt haha) en zo is het eigenlijk begonnen beetje over en weer smsen en toen ging ik een keertje naar haar toe gaf haar een knuffel en toen wou ze me niet meer loslaten en toen heb ik haar gevraagd in de stromende regen onder een boom in het centrum van almelo

wat vindt je van dit verhaal stuur ff een berichtje alvast bedankt
Advertentie
Oud 28-02-2009, 12:05
Verwijderd
volgens mij is hier een ander topic voor.
Oud 28-02-2009, 12:23
Verwijderd
leuk voor je, maar wat uuf al zegt: daar hebben we het relatiehuppeldpup topic al voor
Oud 28-02-2009, 12:31
Qimm
Qimm is offline
staan er bomen in het centrum van almelo
Oud 28-02-2009, 12:42
At the Drive-in
At the Drive-in is offline
Citaat:
het was dus zo ik was bij een kameraad aan het game nou hij zegt tegen mij tim ik heb honger ik ff wachten gast we gaan zo hij rukt de stekker er uit ik kwaad nou met alle gevolgen van dien ik moest mee nou ik met tegen zin mee naar het winkel centrum om de hoek en inderdaad der wordt over straat geschreeuwt HE ORI ik kijk verbaasd op en zie daar kirsten ori's (ex) vriendin op hem afstormen nou en daar liep ook nog een meisje bij dat ik niet kende nou eerst voor gesteld enz. en mijn allereerste gedachte waar ik me bewust van was was (citeer) ((tim)) wat een knap alto meisje en nou ook nog eens haar nummer nou direct sms contact over en weer enzo nou verjaardag van die zelfde kameraad echt elke keer lachjes en oog contact DIK WEL FLIRT nou had ze me inderdaad een patatje belooft en wou ze me pet nog meestelen (is haar niet gelukt haha) en zo is het eigenlijk begonnen beetje over en weer smsen en toen ging ik een keertje naar haar toe gaf haar een knuffel en toen wou ze me niet meer loslaten en toen heb ik haar gevraagd in de stromende regen onder een boom in het centrum van almelo

wat vindt je van dit verhaal stuur ff een berichtje alvast bedankt

Ik vind dat je s'werelds langste zin gefabriceerd hebt
Oud 28-02-2009, 12:50
hardcore boy
hardcore boy is offline
kheb geen zin om er punten enzo tussen te plakken
Oud 28-02-2009, 12:59
kassamiep90
kassamiep90 is offline
Citaat:
neuhj, is inderdaad niet nodig he.
Oud 28-02-2009, 13:07
Verwijderd
my eyes, the goggles do nothing
Oud 28-02-2009, 13:11
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
neuhj, is inderdaad niet nodig he.
véélteveelwerkookdatvindiknoualtijdmetspatiesdiezijnookteveelmoeiteome rtussenteplaatsen
Oud 28-02-2009, 13:19
Verwijderd
Citaat:
staan er bomen in het centrum van almelo
Toen ik er was, heb ik er geen gezien..
Oud 28-02-2009, 13:56
hardcore boy
hardcore boy is offline
dan moet je is in het park kijken daar staan wel bomen
Oud 28-02-2009, 15:09
MartinV
MartinV is offline
Je moet echt normaal gaan typen, anders nemen mensen je niet serieus.
Oud 28-02-2009, 15:27
Uice
Uice is offline
Citaat:
my eyes, the goggles do nothing
McBain.
Oud 28-02-2009, 15:50
gurl19
gurl19 is offline
Het park van Almelo is niet in het centrum!
Oud 28-02-2009, 16:01
Kivat
Kivat is offline
Citaat:
Volgens mij is dat niet het eenigste waar je geen zin in had.

Jij was trouwens toch ook die jongen met een vriendin die bi was, attans dat herinner ik me van je vorig topic.
Oud 28-02-2009, 16:26
Mobius
Mobius is offline
Het verbaast me oprecht dat je "verbaasd" zowaar met een vormtechnisch gezien perfecte "d" schreef.
Oud 28-02-2009, 16:51
blablatje
blablatje is offline
Dus ze was een vriendin van de ex van een vriend van je!!! Dat méén je niet!!! Wat on-ge-ló-fe-lijk toevallig!!!!!!
Oud 28-02-2009, 17:13
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Het park van Almelo is niet in het centrum!
wou ik net zeggen
Oud 28-02-2009, 18:07
hardcore boy
hardcore boy is offline
uuuuh ik heb veel reacties maar geen enkele heeft met het onderwerp te maken wtf????????? confused
Oud 28-02-2009, 18:54
Verwijderd
Citaat:
uuuuh ik heb veel reacties maar geen enkele heeft met het onderwerp te maken wtf????????? confused
We bedoelen natuurlijk allemaal dat we zoooo jaloers zijn op jouw romantische verhaal
Oud 28-02-2009, 19:16
M@rco
M@rco is offline
Ok...

Regels voor berichten