Ja ik heb iets. ik weet alleen niet wat. ik heb gewoon het gevoel dat niets me gelukkig kan maken.

het gaat nu niet goed op mijn opleiding. ik deed eerst een opleiding mbo niveau 3-4 als alles goed ging zou ik niveau 4 kunnen doen. ik doe nu niveau 3 op mijn stge maar het gaat gewoon niet geod. ik moet of niveau 2 of een heel jaar vertragen. en ik voel me nu best wel slecht. omdat het op het vmbo altijd heel goed ging en ik altijd goede cijfers haalde, en nu gaat mijn stge zo slecht. maar ik loop wel gelijk met mijn school stof.
iik heb ook getwijfeld of ik van opleiding moest veranderen maar ik denk ook niet dat dat zou werken. ik werk nou in de zorg en dat vind ik echt leuk maar soms zie ik het gewoon niet meer zitten.
het lijkt ook alsof er iets mis is met mijn geheugen. soms dan doe ik alles tegelijk en dan zit er geen chronologische volgorde in de dingen die ik zeg en doe. ik vergeet ook vaak dingen. als iemand dan vraagt of ik iets wil doen dan doe ik het maar voor de helft gewoon omdat ik het halverwege vergeet. ik heb nou hulp op school en ik ben er pas een keer naar teo geweest, maar ik weet niet echt of ze me kunnen helpen. een vrouw wilde mij namelijk helpen om rust in mezelf te vinden terwijl ik die dus niet kan vinden als ik alles vergeet.
ik word echt gek.
een meisje dat ik ken heeft een beetje de zelfde dingen als ik en zij eeft ADHD. ze zei dat ik misschien ADD kan hebben want dat is dan zonder het drukke en hyperactieve van ADHD.
heeft iemand het zelfde als wat ik heb? of weet iemand wat ik heb en hoe dat chaotische in mij weg kan gaan want ik word nou helemaal gek.