Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Bovendien: Nero kan recoden, ImgBurn en DVD Decrypter kunnen dat niet, dus in de meeste gevallen heb je meer aan Nero dan aan ImgBurn; tenzij je het recoden natuurlijk met een ander programma doet (maar eigenlijk heb je dan ook weinig extra aan ImgBurn). ImgBurn is leuk als heel erg specifieke toepassing om images of zo goed als gemasterde video-dvd's te branden. Nero kan echter ook een simpele vorm van mastering voor je uitvoeren; ik wil je hetzelfde werk eens manueel zien doen (en ja: ik heb dat zelf jaren geleden nog manueel gedaan; reken zeker op een dag werk). Nero is juist een van de weinige programma's die geweldig werken (en ik heb het daar eigenlijk ook over redelijk oude versies, zo tot ergens versie 5 of 6, van voor de Nero Express-toestanden). Op Linux is Nero (NeroLinux v3) ook een aanradertje als K3B niet je ding is, maar goed; dat is even goed een ander onderwerp.
|
Ik gebruik nu gewoon Windows DVD Maker en dat werkt prima. Ik zat alleen met de tijdsduur en dat is blijkbaar gebruikelijk. (Ik heb vroeger alleen maar data dvds gebrand, dus had daar geen ervaring mee). Maar als ik nog een nieuw programma nodig heb, zal Nero toch op nummer een staan
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
Waar kan ik Lunix kopen? Xercali | 15 | 26-01-2008 19:51 | |
Software & Hardware |
Hoe anoniem ben je nou eigenlijk op internet Purgatori | 13 | 15-06-2007 23:40 | |
Software & Hardware |
DVD Regio1-DVD branden voor Regio2 DVD-speler Onorthodox | 13 | 11-01-2004 18:19 |