Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Op de plaatselijke hogeschool hoor je leerlingen nog wel eens heel verbaasd een conclusie trekken als "dus er zijn ook aardige buitenlanders? wow".
||
Citaat:
||
Citaat:
2) Als ik daar een half uur had moeten wachten omdat mevrouw niet door wilde rijden, waardoor iedereen in de bus die braaf betaald had te laat kwam zou ik ook kwaad worden (als braaf betalende, maar zoals immer met het OV vertraagde reiziger). 3) Waar maakt ze zich eigenlijk druk om? Een tijd geleden was er een staking bij veolia en toen werd er gratis gereden met het argument dat de voornaamste taak van een chauffeur is de bus besturen (en dat dus niet gekort werd op het salaris want ze deden hun werk voldoende), doe dat dan en maak je niet druk om die ene wat niet betaalt, sein de politie in en laat hem op het eindpunt oppakken, maar ga de discussie niet aan want dat is je taak niet als chauffeur, dat is namelijk ervoor zorg dragen dat je passagiers op tijd aankomen. Ik wil onderscheid maken tussen chauffeurs die overvallen worden als iemand de bus instapt en chauffeurs die het uitlokken (waarmee ik niet wil zeggen dat het terecht is als ze klappen krijgen).
||
Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ook in Utrecht eens meegemaakt dat een bus 15 minuten stil stond vanwege kutkoters die een mobieltje hadden gestolen en zich misdroegen. Chauffeuse iedere keer lulverhalen dat we stilstonden omdat ze te vroeg was als je het vroeg.. Daarna kwam een ordeteam van de GVU de hele bende meenemen. Mens, had dan me direct gezegd dat we stilstonden vanwege die kutkoters, dan had ik ze met de medestudenten waarmee ik reisde eruit gesmeten en hadden we gewoon door kunnen rijden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar die bus moet je inderdaad gewoon stil laten staan tot de pliesie er is. En als jij daar kwaad over wordt, dan pak jij de overtreder toch op en gooi je hem er uit? T_ID zou het doen! |
![]() |
||
Citaat:
(Bij een winkeldiefstal sluit je toch ook niet de winkel met alle klanten erin tot de politie komt?)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Die lijn, de 8 van centraal naar Overvecht is daarom trouwens speciaal intensief gecontroleerd waarbij ze per dag tientallen bonnen uitschreven, sindsdien gaat het een stuk beter.
|
![]() |
|
|