Deze schoenen doe ik weg, omdat ik ze niet draag / de maat niet goed is. Voor alles geldt: bieden, reageren kan in het topic of (bij voorkeur!) via PM.

Amper gedragen, maat 39.

Zeer goede staat, maat 39. Rozen zijn erop geborduurd.

Gedragen, maar in goede staat. Maat 39

Maat 39. Van Bershka. Goede staat, niet spierwit meer maar kunnen gewassen worden.

Zo goed als nieuw, maat 39

Bordeaux-rode lage Allstars, maat 6 (= 39, 24.5 cm). Mij net een halve maat te klein, een paar keer gedragen, maar zit echt niet lekker. Zijn in Nederland voor zover ik weet niet te krijgen, ik heb ze in Italië gekocht voor 60e dus kom met een goed bod!

Vans Authentic, rose/grijs/zwart/wit geruit. Ook deze zijn mij nét te klein, eigenwijs toch gekocht omdat ik ze zo leuk vond. Maat US 6 (US Women 7,5). Zo goed als nieuw. VERKOCHT!

Zwart met grijze etnies-ballerina's. Zitten heel erg lekker, maar ik draag ze niet veel. Heb ze ook nooit veel gedragen dus ze zien er nog heel goed uit. Maat 40.

Zwarte schoentjes van Punkrose, met witte sterretjes. Maat US Women 8.5, zou dus maat 39.5 moeten zijn maar ze vallen iets groter. Mij dus net te groot. Zien er nog net uit.