Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2002, 21:55
devilcat
devilcat is offline
dat heb ik dus, en ik ben ggantisch onzeker erover,

Als je iemand ziet die je heel erg leuk vind maar dit blijkt te hebben, haak jij dan af , of denkje schijt, of denk je " ik vind dat helemaal niet erg " ????

-xxx-
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2002, 22:02
Verwijderd
Heel veel mensen hebben dat. De 1 iets erger dan de ander, maar goed. Meestal gaan die krengen weg wanneer je ouder wordt. Ik heb er nu ook beduidend minder dan vroeger.

Als ik iemand 'heel erg leuk' vind, moeten die puisten wel erg groot zijn (lees: hinderlijk) om daar verandering in te brengen Dus nee, paar puistjes boeien niet.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 22:04
Verwijderd
ik denk dan... 'k geef d'r geen flikker om
Met citaat reageren
Oud 24-09-2002, 22:07
Blenderhead
Blenderhead is offline
heb ik ook wel es... van die periodes. tis nie echt fijn maar d'r zijn ergere dingen
Oud 24-09-2002, 22:14
Verwijderd
Ten eerste, bijna iedereen heeft dat in meer of mindere mate. Ten tweede, als iemand je echt leuk vindt zal het hem heus niet uitmaken of jij wat puistjes op je rug hebt. Ik heb zelf ook op een aantal plekken op m'n lijf moedervlekken of bultjes (zoals iedereen overigens ... niemand is 100% glad) maar daar trekt natuurlijk niemand zich iets van aan.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 08:10
PardonMe
PardonMe is offline
Ik zou het niet erg vinden als iemand dat zou hebben.. Heel veel mensen hebben dat en het gaat als het goed is over, of het wordt althans minder naarmate je ouder wordt..

Ik denk overigens dat het voor degene die het heeft erger is dan voor de vriend/vriendin. (want jijzelf zit het denk ik het ergst mee, ook al zou je vriend/vriendin er niet meer zitten dan vind jijzelf het waarschijnlijk nog steeds niet mooi en zou je het liever kwijt zijn..)
Oud 25-09-2002, 10:14
rabecca
rabecca is offline
Mijn ex had ze héél erg maar dat maakte me echt niks uit hoor!!
`k vond het wel leuk kon ik ze lekker uitknijpen
(maar dat deed pijn dus dat mocht niet zo vaak )

Maar nee ik vond het absoluut niet hinderlijk hoor hij had ze ook aan de achterkant van zijn nek en jah ik stoorde me er niet aan.
Oud 25-09-2002, 11:52
)Vampje(
)Vampje( is offline
Wat maakt mij dat nou uit? Ik hou van iemand om hoe hij is en om hoe het geheel er uitziet, en dan maken puistjes echt niet uit.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 12:28
Roos
Roos is offline
Nou sorry, maar dat vind ik echt een afknapper.

Ik heb iets met ruggen, een mooie gladde (beetje gespierde) rug vind ik prachtig . Verder vind ik masseren leuk om te doen, en dan zijn die puistjes echt niet prettig.

Je vermindert ze trouwens door regelmatig te scrubben (dat gaat makkelijk met zo'n handschoen of borstel van de Body Shop of de Tuinen ofzo).
Oud 25-09-2002, 13:07
Hukkie
Hukkie is offline
Ik heb nog nooit een vriend zonder een puistje hier en daar gehad.

Puistjes boeien mij niet zo.
Oud 25-09-2002, 18:49
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
geen idee... k let er niet zo op eigenlijk. ik denk dat als het heel erg zou zijn, k er wel op zou afknappen. maar als t niet erg is, dan kijk ik erover heen...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 19:07
Verwijderd
ik heb een vriend met veel pukkels gehad. vond het geen bezwaar. Het boeide me gewoon totaal niet. maar ja tenzij we allebei lesbisch worden heb je abslouut niets aan deze reactie
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 19:40
Alet
Alet is offline
Citaat:
rabecca schreef:
`k vond het wel leuk kon ik ze lekker uitknijpen
(maar dat deed pijn dus dat mocht niet zo vaak )
Uhm.. Jak!!?

Mooi is natuurlijk anders. Een mooie rug is wel erg sexy, maar als je iemand echt leuk vind focus toch op alle mooie dingen en maakt zoiets je echt niet uit .
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 20:27
Orion16
Orion16 is offline
Citaat:
rosi schreef:
Nou sorry, maar dat vind ik echt een afknapper.

Ik heb iets met ruggen, een mooie gladde (beetje gespierde) rug vind ik prachtig . Verder vind ik masseren leuk om te doen, en dan zijn die puistjes echt niet prettig.

Je vermindert ze trouwens door regelmatig te scrubben (dat gaat makkelijk met zo'n handschoen of borstel van de Body Shop of de Tuinen ofzo).
Jij bent kieskeurig...
Zou je ook al afknappen als een jongen geen gespierde rug heeft en maar 3 puistjes erop ofzo?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2002, 21:35
Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Wat boeit dat nou...? Je gaat toch niet tegen iemand zeggen, sorry ik vind je heel leuk en ik zou best wat met je willen, als je geen puisten op je rug zou hebben...
Het gaat toch om de persoon zelf, niet om die paar pukkeltjes die ooit wel weer eens weggaan...
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 13:20
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
rosi schreef:
Verder vind ik masseren leuk om te doen, en dan zijn die puistjes echt niet prettig.
Als jij écht van iemand houdt, wat maakt het dan uit dat het masseren niet prettig is omdat de rug niet glad is?? (Vind ik overigens niet vervelend). Wat een bekrompen gedachte zeg!!

Citaat:
Puistjes moet je niet open gaan scrubben.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 13:47
Eaglewing
Eaglewing is offline
Citaat:
Alet schreef:
Mooi is natuurlijk anders. Een mooie rug is wel erg sexy, maar als je iemand echt leuk vind focus toch op alle mooie dingen en maakt zoiets je echt niet uit .
Alet heeft gesproken en ik quote!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 14:04
Maboq
Maboq is offline
Citaat:
devilcat schreef:
dat heb ik dus, en ik ben ggantisch onzeker erover,

Als je iemand ziet die je heel erg leuk vind maar dit blijkt te hebben, haak jij dan af , of denkje schijt, of denk je " ik vind dat helemaal niet erg " ????

-xxx-
als ik haar al leuk vind boeit het me echt niks

Citaat:
devilcat schreef:
dat heb ik dus, en ik ben ggantisch onzeker erover
das echt niet nodig, als je er echt zo mee zit moet je aan je huisarts een verwijs briefje voor de dermatoloog vragen, want die smeerseltjes die de huisarts zelf geeft helpen toch niet.
bij de dermatoloog krijg je waarschijnlijk capsules die wel werken.
de bijwerkingen zijn wat vervelend maar na zo'n 4 maanden zou je er geen last meer van moeten hebben, iig veel minder .
je moet er alleen wel om vragen bij je huisarts anders laat ie je eeuwig die troep gebruiken die toch niet werken.
succes
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 16:42
Verwijderd
Als ik hem al leuk vind, maakt me dat geen flikker uit...

*is meer dan 2 jaar verliefd geweest op een jongen met acne *
Met citaat reageren
Oud 26-09-2002, 17:12
Roos
Roos is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
[B] Als jij écht van iemand houdt, wat maakt het dan uit dat het masseren niet prettig is omdat de rug niet glad is?? (Vind ik overigens niet vervelend). Wat een bekrompen gedachte zeg!!

Ik zeg toch niet dat ik er een relatie om zou verbreken? Ik kijk wel uit zeg! Ik zeg alleen dat ik het een afknapper vind, niet prettig vind.
Hetzelfde als erg veel puistjes in het gezicht. Vind ik echt niet mooi, wil nog niet zeggen dat ik nooit iets zou beginnen met een puisterige jongen.
Oud 26-09-2002, 17:13
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Nee je moet ze ook niet open gaan scrubben, maar je kunt puistjes wel voorkomen door te scrubben..
Dat je puistjes krijgt door bijvoorbeeld chocola eten is echt onzin..
Je kunt ze voorkomen door gewoon af en toe een keer te scrubben, je porieen gaan dan weer open en het overtollige talg kan dan weg ofzo, zo blijft je huid schoon en heb je minder snel puistjes.. (zoiets, heb ik laatst ergens gelezen.. weet het niet meer precies)
Oud 27-09-2002, 10:25
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
PardonMe schreef:
Nee je moet ze ook niet open gaan scrubben, maar je kunt puistjes wel voorkomen door te scrubben..
Dat je puistjes krijgt door bijvoorbeeld chocola eten is echt onzin..
Je kunt ze voorkomen door gewoon af en toe een keer te scrubben, je porieen gaan dan weer open en het overtollige talg kan dan weg ofzo, zo blijft je huid schoon en heb je minder snel puistjes.. (zoiets, heb ik laatst ergens gelezen.. weet het niet meer precies)
Weet ik, maar Rosi zegt dat puistjes door scrubben verminderen , en dat is niet zo. Je kunt ze hierdoor idd wél enigszins voorkomen.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 11:28
coolwater
coolwater is offline
Wees gerust ik heb ze ook in bepaalde periodes ,maar ze gaan weg !!Je hebt er trouwens ook zalfjes voor !!Bij de apotheek

Coolwater
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 14:31
PardonMe
PardonMe is offline
Citaat:
Vampiria schreef:
Weet ik, maar Rosi zegt dat puistjes door scrubben verminderen , en dat is niet zo. Je kunt ze hierdoor idd wél enigszins voorkomen.
oww nee klopt, wat dat betreft heb je gelijk ja

(maar goed, als je ze voorkomt, dan heb je uiteindelijk minder last van en is het dus vermindert.... )
Oud 27-09-2002, 14:48
coecie
coecie is offline
dit stukje bevat een leuke anekdote *

ik stoor me niet aan puistjes op de rug, had eens een vriendje die dat had, maar dat maakte me niets uit.. is idd wel vervelend met masseren, maarja, dan masseer je toch niet (gek woord is masseren trouwens) anyways, toen ik dit bericht las, moest ik denken aan een artikel dat ik weleens gelezen heb in een of ander vrouwentijdschrift, de Elle dacht ik.

Ik wil het verhaal met jullie delen, omdat het me op de een of andere manier altijd bij was gebleven, juist omdat ik het zo eng voor te stellen vond, was ik blij met de weinige mate puistjes die mijn ex op zijn rug had.

Het was een artikel over de grootste afknapper.
*een meisje ging met een jongen mee naar zijn kamer (ze waren op vakantie) ze waren lekker aan het zoenen enzo, en toen wilden ze 'het' gaan doen, maar toen hij zijn shirt uittrok, zag ze dat zijn hele rug bezaaid was met steenpuisten en negenogen... (ieks!)
omdat ze niet durfte kenbaar te maken dat ze d'r daarom toch maar vanaf wilde zien (ze beschreef die rug als een maanlandschap, of het himalaya gebergte met de witte sneeuwtoppen, ik stel me daar echt iets walgelijks bij voor..)
dus toen ze dan uiteindelijk sex hadden, heeft ze de hele tijd onbewegelijk, met haar armen strak langs haar lichaam gelegen, omdat ze zo bang was dat er een zou openbarsten...

het kan dus hoe dan ook, altijd erger, en je mag maar blij zijn dat je een beetje puistjes hebt, iedereen heeft wel puistjes...
ieee dat verhaal!!!
Oud 27-09-2002, 14:51
Verwijderd
Citaat:
coecie schreef:
ieee dat verhaal!!!
Met citaat reageren
Oud 27-09-2002, 15:30
gizmo
gizmo is offline
ehmzz tis niet iets van.. *sexy*.. maar ik zou het echt geen afknapper vinden..
die persoon in kwestie kan erwaarschijnlijk zelf niet veel aan doen. Het gaat al shet goed is vanzelf over
Oud 27-09-2002, 16:08
Verwijderd
is geen afknapper

men vriend heeft het ook op z'n rug en ik krab ze gewoon weg

int begin was het niet mijn bedoeling om eraan te komen

maarja
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten