Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Zou je ook al afknappen als een jongen geen gespierde rug heeft en maar 3 puistjes erop ofzo? |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
bij de dermatoloog krijg je waarschijnlijk capsules die wel werken. de bijwerkingen zijn wat vervelend ![]() ![]() je moet er alleen wel om vragen bij je huisarts anders laat ie je eeuwig die troep gebruiken die toch niet werken. succes ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik zeg toch niet dat ik er een relatie om zou verbreken? Ik kijk wel uit zeg! Ik zeg alleen dat ik het een afknapper vind, niet prettig vind. Hetzelfde als erg veel puistjes in het gezicht. Vind ik echt niet mooi, wil nog niet zeggen dat ik nooit iets zou beginnen met een puisterige jongen.
||
Citaat:
Dat je puistjes krijgt door bijvoorbeeld chocola eten is echt onzin.. Je kunt ze voorkomen door gewoon af en toe een keer te scrubben, je porieen gaan dan weer open en het overtollige talg kan dan weg ofzo, zo blijft je huid schoon en heb je minder snel puistjes.. (zoiets, heb ik laatst ergens gelezen.. weet het niet meer precies)
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (maar goed, als je ze voorkomt, dan heb je uiteindelijk minder last van en is het dus vermindert.... ![]()
|
dit stukje bevat een leuke anekdote *
ik stoor me niet aan puistjes op de rug, had eens een vriendje die dat had, maar dat maakte me niets uit.. is idd wel vervelend met masseren, maarja, dan masseer je toch niet (gek woord is masseren trouwens) anyways, toen ik dit bericht las, moest ik denken aan een artikel dat ik weleens gelezen heb in een of ander vrouwentijdschrift, de Elle dacht ik. Ik wil het verhaal met jullie delen, omdat het me op de een of andere manier altijd bij was gebleven, juist omdat ik het zo eng voor te stellen vond, was ik blij met de weinige mate puistjes die mijn ex op zijn rug had. Het was een artikel over de grootste afknapper. *een meisje ging met een jongen mee naar zijn kamer (ze waren op vakantie) ze waren lekker aan het zoenen enzo, en toen wilden ze 'het' gaan doen, maar toen hij zijn shirt uittrok, zag ze dat zijn hele rug bezaaid was met steenpuisten en negenogen... (ieks!) omdat ze niet durfte kenbaar te maken dat ze d'r daarom toch maar vanaf wilde zien (ze beschreef die rug als een maanlandschap, of het himalaya gebergte met de witte sneeuwtoppen, ik stel me daar echt iets walgelijks bij voor..) dus toen ze dan uiteindelijk sex hadden, heeft ze de hele tijd onbewegelijk, met haar armen strak langs haar lichaam gelegen, omdat ze zo bang was dat er een zou openbarsten... het kan dus hoe dan ook, altijd erger, en je mag maar blij zijn dat je een beetje puistjes hebt, iedereen heeft wel puistjes... ieee dat verhaal!!!
|
![]() |
|
|