Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2009, 15:55
ASA88
Beste Studenten,

Ik ben student van de opleiding Farmakunde. Het is voor vele onbekend, maar op www.hu.nl kunnen jullie hier informatie over vinden. Bij deze opleiding leren wij ook evalueren en onderzoeken. Daarbij moeten we gebruik maken van enquete. Nu heb ik jullie hulp bij nodig.

Ben je geboren in 1988 of 1989? Kan je dan voor mij deze enquete voor mij invullen? >> http://www.thesistools.com/?qid=72941&ln=ned

Ik moet minimaal 40 enquetes hebben voor mijn onderzoek. Door tijd te kort en een kleine onderzoekpopulatie, probeer ik via email en forum mijn doelgroep te benaderen.

Ben jezelf niet geboren in 1988 of 1989? Ken je wel iemand met dit geboortejaar, geef deze link > http://www.thesistools.com/?qid=72941&ln=ned door aan diegene.

Ik heb het wel snel nodig, uiterlijk 16 maart 2009, maar wel naar alle waarheid. Dit kan ik tenminste wel verwachten van studenten.

Alvast Bedankt!

Groetjes,

ASA88
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-03-2009, 18:23
Verwijderd
Er missen echt opties;
Ik heb mezelf niet ingeschreven n.a.v een campagne maar gewoon omdat ik dit zelf wilde, en ik weet eigenlijk niet meer of ik wel of geen brief heb gekregen in 2007/2008.Daarnaast kan je ook geen geloofsovertuiging hebben en dat is gewoon handiger als optie.

Verder dus: ingevuld
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 12:59
ASA88
Citaat:
Er missen echt opties;
Ik heb mezelf niet ingeschreven n.a.v een campagne maar gewoon omdat ik dit zelf wilde, en ik weet eigenlijk niet meer of ik wel of geen brief heb gekregen in 2007/2008.Daarnaast kan je ook geen geloofsovertuiging hebben en dat is gewoon handiger als optie.

Verder dus: ingevuld
Hallo Evatjuhhhh,

Als eerste bedankt voor het invullen van mijn enquête. Ik kan begrijpen dat er opties missen. Dat iemand niet is ingeschreven n.a.v. de campagne, heeft geen invloed op mijn onderzoekvragen en ook niet op de campagne die ik onderzoek, daarom had ik dat optie weggelaten. Ik kan ook begrijpen dat je niet meer weet of je je brief had gekregen, maar officieel zou je dat wel moeten krijgen daar regelt de gemeente voor.
Als laatst over geloofsovertuiging, ik wist niet hoe ik "anders, namelijk: (lege hok)" moest invoeren in mijn online enquête, maar dat openvak was voor die optie van niet opgenoemde geloofsovertuiging of geen geloofsovertuiging.

Maar toch bedankt voor je feedback ik zal het opnemen in mijn verslag.

Mvg,

ASA88
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 19:15
AzN
AzN is offline
Done!
Oud 11-03-2009, 23:10
ASA88
Citaat:
Done!
Thx!!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 12:56
Verwijderd
Ingevuld.

Volgende keer eerder beginnen he
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 20:11
ASA88
Citaat:
Ingevuld.

Volgende keer eerder beginnen he
Ja zal ik zeker doen (A) Dankje wel! ik heb nog 1 iemand nodig en dan ben ik er!!
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 19:59
marrel
marrel is offline
Nou heb het iig ook gedaan
Oud 14-03-2009, 22:55
Nalah
Nalah is offline
Ik ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren