Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Bij ons mag je volgens mij tot maximaal een half uur na start nog binnen komen, en na een half uur mag je ook weg, het laatste half uur mag niemand meer weg. In de praktjk worden die regels niet echt gehandhaafd; mensen die een uur te laat zijn omdat ze vertraging hadden, mogen meestal nog gewoon beginnen (nooit meegemaakt dat het níet mocht), soms gaan mensen ook heel snel weer weg en ook dat laatste half uur stelt niets voor; vaak gaan dan juist de meeste mensen weg.
RU Nijmegen, trouwens. |
![]() |
|
![]() |
Ik zou eigenlijk niet weten hoeveel de exacte inlooptijd is. (Ehsal, Hogeschool Universiteit Brussel), want ik ben altijd veel te vroeg. (Ook als we examen hebben om 9u)
![]() In het geval van overmacht (Bv. trein vertraging) moeten we de ombudsdienst bellen, zij zorgt er dan voor dat de prof verwittigd worden en dat er niemand de zaal mag verlaten. Ook wanneer je zelf 'fouten' gemaakt hebt: Bv. Je uur van een mondeling examen is veranderd, omdat er een aantal uitschrijvingen waren. Maar jij dit niet gezien hebt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Ik studeerde tot vorig jaar Pedagogische wetenschappen aan de Universiteit Leiden en daar was de inlooptijd 30 minuten en na 30 minuten mocht je ook weg. Ik was een keer na 10 minuten klaar en moest toen nog 20 minuten wachten
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Het was officieel 0 minuten, ik ben zelf één keer drie minuten te laat binnengekomen. Ik heb wel eens mensen twintig minuten na aanvang zien binnenkomen. Ik heb ook wel eens gezien dat mensen 1 minuut na aanvang tentamen geweigerd werden. Het lag volgens mij voornamelijk aan de hoofdsurveillant van dienst bij ons.
Universiteit Maastricht, faculteit Economische Wetenschappen en Bedrijfskunde overigens. Laatst gewijzigd op 17-03-2009 om 07:34. Reden: Typsars |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
Bij Gezondheidswetenschappen in Maastricht mag je tot een half uur later nog binnen en pas na het eerste half uur de zaal verlaten.
|
Bij mij bij Economie en Bedrijfskunde aan de UvA mag je na een half uur weg, en de inlooptijd is ook een halfuur. Dat je pas na een half uur weg mag is ook bedoeld voor die inlooptijd, zodat mensen niet het tentamen kunnen doorspelen of iets.
Niet dat ze daar super op letten, je mag meestal gewoon halverwege naar de wc. Maarja, mensen gaan toch niet zomaar even frauderen.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
|
|