![]() |
|
in de eerste maanden was het seks voor en seks na. Dat maakte na ongeveer anderhalf jaar een diepe dip naar bijna nooit (achteraf kwam dat door de pil) toen ik met de pil gestopt ben is dat weer naar een heel acceptabel niveau gestegen en nu blijft het daar met zo nu en dan van de crazes waarbij het ineens 2x op een dag moet. We wonen inmiddels 3 daar samen in een 5 en een half jaren durende relatie en we zijn eigenlijk beide prima tevreden.
Wel is de sfeer van de seks nu heel anders geworden dan in de eerste maanden. Toen was het meermeermeer veelveelveel en nu gaat het toch meer om de uiteindelijke kwaliteit. Nu is de kwaliteit niet meer afhankelijk van de duur maar van de intensiteit.
|
Mijn seksleven heeft ten eerste vorm gekregen gedurende mijn relatie.
Voor elkaar waren we de eerste waarmee we seks hadden. Na 4 maanden hebben we het voor de eerste keer gedaan. Daarna is het kwalitatief beter geworden. Beter voorspel, langer uithoudingsvermogen, meer liefde en passie. Af en toe wel een dipje, maar dat heeft ermee te maken dat je niet altijd zin hebt in seks, daar waar je partner dat wel heeft. Een beetje experimenteren her en der, alles bespreekzaam houden en sommige issues die gewoon not-done blijven. De frequentie is eigenlijk stabiel gebleven. We zien elkaar vaak in het weekend, en doordeweeks nauwelijks. Als je elkaar alleen in het weekend ziet heb je 90% van de keren dat je elkaar weer ziet (seksuele) zin in elkaar.
|
In het begin van onze relatie deden we het veel vaker. We slapen elk weekend bij elkaar en soms heb ik weleens het gevoel dat we dan perse seks moeten hebben, waardoor voor mij de lol er soms af gaat. Maar ik vind dat ik niets te klagen heb, en ben wel tevreden over mijn seksleven.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Wat is seks? Dekaloog | 49 | 03-08-2016 22:46 | |
Seksualiteit |
[expert] Stel je seks / liefde vraag aan een deskundige van Sense Simon | 16 | 10-02-2015 21:30 | |
Liefde & Relatie |
Twijfels in lange relatie kita | 29 | 13-10-2009 14:56 | |
Seksualiteit |
5 jaar verkering, circa 1 x per 2 maanden seks. geen | 72 | 26-11-2007 15:53 | |
Liefde & Relatie |
Relatie zonder seks? Iduna | 70 | 13-05-2006 11:32 | |
De Kantine |
Wat staat er onder jouw ctrl-v? Deel#1314 Machiavelli | 500 | 04-02-2005 11:09 |