Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 10-03-2009, 15:18
Love,SweetLove
Love,SweetLove is offline
Hoe is jou seksleven veranderd gedurende je relatie?

Ik ben zeer nieuwsgierig naar wat mensen verwachten in een lange relatie en of dat ook uit komt. Moet je moeite doen om het boeiend te houden? Of wordt het alleen maar leuker omdat je je totaal op je gemak voelt bij de ander?

Topic starter begint:

Sinds we samen wonen is de frequentie omlaag gegaan maar is het wel veel intiemer geworden. We weten precies van elkaar wat we fijn vinden en wanneer de ander zin heeft. Maar juist omdat het zo bekent is, is de spanning ver te zoeken.
Ik weet nog niet wat ik leuker vind, de spanning van het begin of de vertrouwdheid van nu. Het is wel leuk dat ik me nu genoeg op m'n gemak voel om nieuwe dingen uit te proberen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2009, 18:54
I C U
I C U is offline
Eigenlijk doen we het nog net zo vaak als in het begin (zijn nu bijna een jaar samen), maar het tijdstip waarop we het doen is wel iets veranderd, vooral omdat we nu veel vaker samen slapen. Het is intiemer geworden en bij vlagen ook nog lekker gepassioneerd.

Wat ik vooral heel fijn vind is dat we nu zo op ons gemak zijn dat we ook dingen kunnen uitproberen, toys enzo. Dat maakt het dan wel weer spannend. De 'het is nieuw'-spanning van in het begin mis ik (nog) niet, eigenlijk.
Oud 10-03-2009, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Eigenlijk doen we het nog net zo vaak als in het begin (zijn nu bijna een jaar samen), maar het tijdstip waarop we het doen is wel iets veranderd, vooral omdat we nu veel vaker samen slapen. Het is intiemer geworden en bij vlagen ook nog lekker gepassioneerd.

Wat ik vooral heel fijn vind is dat we nu zo op ons gemak zijn dat we ook dingen kunnen uitproberen, toys enzo. Dat maakt het dan wel weer spannend. De 'het is nieuw'-spanning van in het begin mis ik (nog) niet, eigenlijk.
Dit.
Met uitzondering van dat jaar, want wij zijn 5 jaar samen.
Met citaat reageren
Oud 10-03-2009, 21:42
Qimm
Qimm is offline
in de eerste maanden was het seks voor en seks na. Dat maakte na ongeveer anderhalf jaar een diepe dip naar bijna nooit (achteraf kwam dat door de pil) toen ik met de pil gestopt ben is dat weer naar een heel acceptabel niveau gestegen en nu blijft het daar met zo nu en dan van de crazes waarbij het ineens 2x op een dag moet. We wonen inmiddels 3 daar samen in een 5 en een half jaren durende relatie en we zijn eigenlijk beide prima tevreden.
Wel is de sfeer van de seks nu heel anders geworden dan in de eerste maanden. Toen was het meermeermeer veelveelveel en nu gaat het toch meer om de uiteindelijke kwaliteit. Nu is de kwaliteit niet meer afhankelijk van de duur maar van de intensiteit.
Oud 11-03-2009, 22:41
Mephisto
Mephisto is offline
Sinds ik een relatie heb bats ik met maar 1 persoon. En dat bevalt prima.
Oud 12-03-2009, 02:11
M.D. Apathy
M.D. Apathy is offline
Volgens mij gaan mijn tachtigjarige grootouders nog heftiger tekeer, tot mij grote frustratie. Praten haalt niets uit. In het begin van onze relatie had ik weinig te klagen.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 08:36
Young Predator
Young Predator is offline
Mijn seksleven heeft ten eerste vorm gekregen gedurende mijn relatie.
Voor elkaar waren we de eerste waarmee we seks hadden. Na 4 maanden hebben we het voor de eerste keer gedaan.

Daarna is het kwalitatief beter geworden. Beter voorspel, langer uithoudingsvermogen, meer liefde en passie. Af en toe wel een dipje, maar dat heeft ermee te maken dat je niet altijd zin hebt in seks, daar waar je partner dat wel heeft.

Een beetje experimenteren her en der, alles bespreekzaam houden en sommige issues die gewoon not-done blijven.

De frequentie is eigenlijk stabiel gebleven. We zien elkaar vaak in het weekend, en doordeweeks nauwelijks. Als je elkaar alleen in het weekend ziet heb je 90% van de keren dat je elkaar weer ziet (seksuele) zin in elkaar.
Oud 14-03-2009, 02:37
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij gaan mijn tachtigjarige grootouders nog heftiger tekeer, tot mij grote frustratie. Praten haalt niets uit. In het begin van onze relatie had ik weinig te klagen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 12:41
gurl19
gurl19 is offline
In het begin van onze relatie deden we het veel vaker. We slapen elk weekend bij elkaar en soms heb ik weleens het gevoel dat we dan perse seks moeten hebben, waardoor voor mij de lol er soms af gaat. Maar ik vind dat ik niets te klagen heb, en ben wel tevreden over mijn seksleven.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 18:11
Verwijderd
1 woord: Experimenteren
Met citaat reageren
Oud 15-03-2009, 11:14
Qimm
Qimm is offline
waarmee?
Oud 15-03-2009, 21:56
Verwijderd
Met speeltjes. Hugeass dildo's van 40 cm.
Met citaat reageren
Reageren

Regels voor berichten