Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-03-2009, 18:49
Brizia
Brizia is offline
Ik heb sinds kort mijn oog laten vallen op een lekker uitziende verkoper in een winkel waar ik geregeld kom voor schoolgerei e.d. (ik doe grafisch ontwerp). Ik weet dat hij op mij "geilt" omdat hij dat wel al meerdere keren liet merken (en hierdoor zelfs in moeilijkheden kwam met zijn collega ), maar toen had ik een relatie en stond ik daar absoluut niet voor open. Mijn relatie is voorbij en ik heb echt wel zin in een one night stand, alleen weet ik niet goed hoe ik het moet aanpakken. Ik heb wel al met hem geflirt toen hij alleen stond, maar vaak is zijn collega erbij. Ik kan hem toch onmogelijk versieren waar die bij staat. Aan netlog en hyves enzo doe ik niet mee ik wil hem irl versieren. Moet ik maar mijn tijd nemen en momenten afwachten dat hij alleen is enzo en het subtiel laten merken dat ik wel seks wil? Of het hem gewoon vlakaf vragen (wanneer zijn collega er niet bij is welteverstaan ) Dan ontneem ik hem wel zijn rol als "jager" en ik denk dat het ook wel gwn té direct is, niet iedereen staat zomaar open voor dit soort dingen. Bovendien is het dan wel érg genant als hij nee zegt. Hoe pak je dat dan aan?

Alle tips zijn welkom, de prooi is niet moeilijk denk ik, de omstandigheden helaas wel
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 19:52
BendeBen
BendeBen is offline
tsja ik weet niet wat je koopt maar als je m zonder gelul thuis wil hebben kan je doen alsof iets wat je gekocht stuk is en dat je hulp nodig hebt bij je thuis, als dat redelijk is natuurlijk. dus niet omdat je pen t niet doet ofzo.. maar dat kan ook wel gauw awkward worden denk ik. maar beetje de dame in nood spelen dus als je wilt dat hij de jager is

of gewoon met een briefje natuurlijk. dan schrijf je er op dat ie dan en dan daar en daar moet zijn om wat te drinken (nadeel: misschien wil ie wel maar kan ie niet en daar kom je dan niet achter). of gewoon heel droog je telefoonnummer zonder verder iets is misschien wel het makkelijkst en best. dan koop je wat en als je de winkel uitloopt laat je het een beetje opzichtelijk op de grond vallen. als je stoer bent kan je je omdraaien en m een vette knipoog geven terwijl je de deur uit loopt, weet je iig wel zeker of ie t gezien heeft.

en dan maar wachten tot ie belt haha wat lijkt me dat kut zeg
Oud 07-03-2009, 20:37
Verwijderd
Citaat:
of gewoon heel droog je telefoonnummer zonder verder iets is misschien wel het makkelijkst en best. dan koop je wat en als je de winkel uitloopt laat je het een beetje opzichtelijk op de grond vallen. als je stoer bent kan je je omdraaien en m een vette knipoog geven terwijl je de deur uit loopt, weet je iig wel zeker of ie t gezien heeft.
Voor hetzelfde geld kijkt hij net een andere kant op of denkt hij dat het gewoon afval is en gooit het weg. Of hij geeft hem aan je terug zodra je de winkel weer binnenkomt, als je het briefje opgevouwen hebt en hij het principe van 'andermans post niet lezen' aanhangt. Of hij vindt je een raar wijf, omdat je zo quasi-onopvallend-maar-duidelijk-in-zicht briefjes zit rond te strooien. Nee, doe dan niet zo omslachtig en geef 'm dat briefje gewoon.
Met citaat reageren
Oud 07-03-2009, 20:50
BendeBen
BendeBen is offline
dat kan ook maar is wel een beetje suf.
sta je dan terwijl ze met een straight face dat briefje naar je toe schuift. "oh uhh dank je wel" en dat terwijl ze snel weghuppelt lolz. dat lijkt me te direct en verneukt dus die jager rol.

nee ik zou het toch sexier vinden als ze zo heel cliche en overdreven "oeps..." een briefje laat vallen. net zoals de zakdoek oid in films, je kent t wel
maar idd wel zorgen dat ie kijkt natuurlijk, doet ie vast wel als je een leuke kont hebt

hoe dan ook, het is vrij risicoloos eigenlijk omdat je toch al weg aan het gaan bent en als je m weer ziet is het ook niet zo moeilijk om te doen alsof er niets is gebeurd.
Oud 07-03-2009, 21:13
tuttebel
tuttebel is offline
met betalen een briefje met je telefoonnr erbij en "bel me xxx " oid. of gewoon vragen: heb je zin om eens wat te gaan drinken?

dit is geaccepteerde taal voor "hee ik wil neuken"
Oud 09-03-2009, 22:24
crazycat
crazycat is offline
show je tieten in de winkel, dat likt mij duidenlijk genoeg wat je plannen zijn
Met citaat reageren
Oud 18-03-2009, 17:09
Bronxy
Bronxy is offline
hmm, ik denk echt dat msn of iets dergelijks het makkelijkst is.. wil je het niet.. dan moet je het idd in een vorm van een briefje ofzo doen.

voor verkeerde maar gedurfde ideeën verwijs ik je naar mn collega hierboven

* laat je tieten zien
* neem contact op met mij voor een one-night-stand
* zeg dat je hem en zijn collega dr desnoods bij neemt

Oud 19-03-2009, 01:51
Armoed
Armoed is offline
Elicit, elicit, elicit

en dan op inspelen

Regels voor berichten