![]() |
|
dat kan ook maar is wel een beetje suf.
sta je dan terwijl ze met een straight face dat briefje naar je toe schuift. "oh uhh dank je wel" en dat terwijl ze snel weghuppelt lolz. dat lijkt me te direct en verneukt dus die jager rol. nee ik zou het toch sexier vinden als ze zo heel cliche en overdreven "oeps..." een briefje laat vallen. net zoals de zakdoek oid in films, je kent t wel ![]() maar idd wel zorgen dat ie kijkt natuurlijk, doet ie vast wel als je een leuke kont hebt hoe dan ook, het is vrij risicoloos eigenlijk omdat je toch al weg aan het gaan bent en als je m weer ziet is het ook niet zo moeilijk om te doen alsof er niets is gebeurd.
|
hmm, ik denk echt dat msn of iets dergelijks het makkelijkst is.. wil je het niet.. dan moet je het idd in een vorm van een briefje ofzo doen.
voor verkeerde maar gedurfde ideeën verwijs ik je naar mn collega hierboven * laat je tieten zien * neem contact op met mij voor een one-night-stand * zeg dat je hem en zijn collega dr desnoods bij neemt ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Wel of geen seks voor het huwelijk? Rachel_Marije | 66 | 15-07-2012 10:04 | |
Seksualiteit |
5 jaar verkering, circa 1 x per 2 maanden seks. geen | 72 | 26-11-2007 15:53 | |
Seksualiteit |
Opgewonden van dominante meisjes en lange nagels tda | 8 | 26-02-2006 19:44 | |
Seksualiteit |
Sekshoroscopen! Elister | 81 | 14-07-2004 16:27 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
De hemel als 'eindstation'? wondersbestaan | 151 | 23-03-2004 09:35 | |
Seksualiteit |
Seks hebben, maar eigenlijk geen zin Stefanie | 40 | 06-01-2004 09:53 |