Advertentie | |
|
![]() |
|
Oeh, ik wil heel graag nog eens naar Australië. En Deens leren. En een huttenwandeltocht maken in Noorwegen/Zwitserland/Oostenrijk/Noord-Italië. Een hele fijne relatie krijgen met een hete jongen. Heel goed worden in mijn studiegebied. De moed hebben om iets groots helemaal alleen te ondernemen, zoals op reis gaan of in het buitenland te studeren.
![]()
|
dit lijstje moest ik per se maken van een vriendin maar ik had het nog steeds niet gedaan. uitgelezen kans.
trouwen met een roodharige messiasbelijdende orthodox opgevoede jood die filosoof, journalist, kunstenaar en automonteur is en die ik woest aantrekkelijk vind, een dochter krijgen, een zoon krijgen, spaans leren, een camper/bestelauto/slaapauto hebben en rondreizen, naar Latijns Amerika gaan, leren zeilen en op de zee zeilen, met alleen een lendenendoek/sjaal rondlopen op een plek waar niemand is except evt. my husband en waar het daar niet te koud voor is, een reis maken door de woestijn, privé les krijgen van een joodse rabbi, leren dansen, straatmuzikant worden, met een goede reden iemand in zn ballen trappen, leren vechten en met een pistool omgaan, vrouwen helpen die onzeker zijn of onderdrukt worden, in een land wonen waar het ook in de winter meestal niet kouder dan 15 graden is, op het eerste gezicht drastisch verliefd worden en zoenen, tolk zijn van een belangrijk persoon die veel rondreist, mooie liedjes zingen voor mensen die ervan genieten, en als ik oma ben grootmoeder spelen in een kindertehuis in brazilie en het levensverhaal schrijven van de persoon die me het meest dierbaar is geweest.
||
Citaat:
![]() OT: ik wil echt nog een keer parachutespringen. Bungeejumpen heb ik al gedaan, dus nu een stap verder.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 6 Edelweiss | 500 | 09-11-2011 18:02 | |
De Kantine |
Nog 5 maanden te leven. Wat zou je doen? Verwijderd | 49 | 12-01-2009 17:26 | |
De Kantine |
Wat zou je nog willen doen in je leven? Missy | 34 | 03-12-2008 22:27 | |
De Kantine |
Wat zou je nog niet voor 1 miljoen willen doen? Little Dutchess | 113 | 13-02-2006 22:41 | |
De Kantine |
Welke dingen zou je nog graag willen leren? Verwijderd | 50 | 08-02-2005 21:02 |