Advertentie | |
|
![]() |
|
Was leuk, interessante stelletjes.
![]() Max & Martijn: lijken me oke jongens. ![]() ![]() Quinta & Takuya: ZOOOOO wat is die gast vervelend. zo lui en saai. ![]() Abbygail & Jelle: Muah, vind ik niet zon boeiend koppel. Zij en Takuya moeten een stel vormen, wordt gezellig dan! Yvet & Joshua: Zij is vervelend met dr meisje-meisje uitspraken. en hij met zijn 'roze, roooze' ![]() ![]()
|
Het overtrof mijn verwachtingen, weer lekker naieve stelletjes
![]()
|
Oooo wat was het geniaal. Die Yvet loopt inderdaad een paar jaar achter op haar fysieke leeftijd en al die opmerkingen. "Als ik zwanger ben ga ik wel veel sporten zodat mijn buik kleiner wordt" "Een pizza hoef je tenminste niet af te gieten".
|
Heb me kapot gelachen, wat een stellen weer zeg
![]() Gelukkig vliegen de domme opmerkingen in ieder geval om je oren ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
En die Abbygail ook echt: 'Ja die Yvet heeft een beetje een accentje' Ja mens, jij kan zelf niet eens fatsoenlijk Nederlands.
En verder heerlijk domme mensen. Jammer dat er niet echt een normaal stel tussen zit die alles goed doet dit keer. ![]()
|
Ja maar het accent van Yvet & friend is wel verschrikkelijk. Rawwwwze.
@fib: ze komen eigenlijk wel heel gelukkig over met z'n tweeën en het leeftijdverschil is 4 of 5 jaar ofzo? Waarom zouden ze geen relatie kunnen hebben?
|
Het homostel is het normaalst, dat had ik niet verwacht
![]() Ik ga het wel weer kijken, leuk. Lekker commentaar leveren en in de waan leven dat je het zelf veel beter had aangepakt ![]()
|
Verwijderd
|
Ik heb gekeken, echt leuk
![]() ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Tweede afkevering ook gezien nu. Takuya blijft leuk, ik vind hem zoo grappig
![]() Yvet is echt een schatje. Abbygail is een zeurkous (de hele tijd meteen op de bank gaan liggen? en ze lag ook als een idioot te huilen omdat Jelle naar z'n werk was ![]() Max en Martijn, mja, ik vind ze niet zo leuk. Beetje te popi-jopi-gedoe. Hoewel ze met dat kindje wel heel lief waren. |
![]() |
||
Citaat:
![]() O o, wat huilen ze toch allemaal weer veel. Yvet en Joshua zijn inderdaad wel lief voor elkaar en zo. Yvet is wel wat mutserig, maar ze is ook nog wel jong, dus dat komt waarschijnlijk nog wel goed. Maar Takuya en Abbigail ![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() zo kan ik het zelfs vanuit Toronto volgen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() edit: maar ik bedoel het niet zeurend, hopelijk binnenkort weer wat meer tijd en dan ga ik dit zeker terugkijken ![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Hm, Yvet zei 'ik hou van jou' en toen zei Joshua 'eet smakelijk'.
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Trouwens, die Taquya wordt ondertiteld, terwijl ik hem prima kan verstaan. Zijn er mensen die hem niet verstaan? ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik kan me helemaal niet herinneren dat Takuya ondertiteld werd, misschien alleen als het wat herrie is of zo? Volgens mij kon ik hem op zich wel verstaan, Yvet heeft een erger accent
![]()
|
Takuya haalt bij mij echt het bloed onder mn nagels vandaan, wat een irritante jongen is dat zeg. Met zijn 'jij weet t toch zo goed, doe t dan. Nee ik weet t niet, jij wel. Nee ik wil het boekje niet lezen.' Jezus!
![]() Die Yvet die is té aardig en plaatst Joshua op een giga voetstuk, ook niet echt gezond. Dat homostel vind ik nog steeds het normaalste en gezondste. Zij begroeten elkaar tenminste normaal. ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Wie is de saai? #535 TopDrop | 500 | 24-02-2009 18:54 | |
De Kantine |
Relbitches op je saaie hooft #520 Verwijderd | 500 | 10-02-2009 17:32 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #3 Verwijderd | 500 | 15-07-2008 18:51 | |
Films, TV & Radio |
Baby Te Huur Verwijderd | 208 | 14-03-2008 14:31 | |
De Kantine |
saai cxxv **18+ muv ecnelis, CS en Neko** Verwijderd | 500 | 21-01-2008 21:23 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger worden #2 Verwijderd | 497 | 20-01-2008 15:20 |