Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-01-2009, 23:40
Balance
Balance is offline
Er komt een nieuwe serie van Baby te huur!
De eerste uitzending is zondag 25 januari om 22.20, Ned 3.

Citaat:
Er staan weer vier jonge koppels te trappelen van ongeduld om samen drie weken een huis in Rotterdam te betrekken en vadertje en moedertje te spelen. Ze worden samen zwanger, zorgen voor hun kind, runnen het huishouden en beheren de huishoudpot. Elk koppel zorgt een week voor een baby, een peuter en een tiener. Daarbij worden ze opgescheept met een bejaarde die ook de nodige zorg nodig heeft. The future is now! Maar of de koppels poepluiers, slapeloze nachten en relatieproblemen in hun toekomst zagen… Je ziet het vanaf 25 januari negen weken lang in Baby Te Huur.
Wie gaat kijken?
Oud 23-01-2009, 23:43
Dexter_M
Dexter_M is offline
Eerste aflevering gezien online wel grappig ga het wel volgen weer
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 12:20
Verwijderd
Zag het commercieel gisteren, ja. Ik ga weer kijken.
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 14:04
Verwijderd
Ik vind 't altijd wel vermakelijk, maar ik kijk 't denk ik alleen als ik 't toevallig langs zie komen...
Met citaat reageren
Oud 24-01-2009, 20:51
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Heb me vorig jaar wel een aantal keer kapot gelachen. Al zal er niet weer zo'n topper als Nico bij zitten, het wordt vast wel weer vermakelijk.
Oud 25-01-2009, 10:07
Verwijderd
Haha Nico Ik ga wel kijken vanavond.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 11:23
Giles
Giles is offline
Ja, kan wel voor leuk vermaak zorgen. Hopelijk houdt dit homoseksuele stel het langer uit dan die van vorig jaar.
Oud 25-01-2009, 22:05
PV
PV is offline
ik vind 't weer leuk
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 22:08
Signy
Signy is offline
Was leuk, interessante stelletjes.

Max & Martijn: lijken me oke jongens. ik vond ze wel grappig en normaal

Quinta & Takuya: ZOOOOO wat is die gast vervelend. zo lui en saai. Ik had die jongen allang een schop onder zijn reet gegeven.

Abbygail & Jelle: Muah, vind ik niet zon boeiend koppel. Zij en Takuya moeten een stel vormen, wordt gezellig dan!

Yvet & Joshua: Zij is vervelend met dr meisje-meisje uitspraken. en hij met zijn 'roze, roooze'
Oud 25-01-2009, 22:12
Sultan_of_Swing
Sultan_of_Swing is offline
Het overtrof mijn verwachtingen, weer lekker naieve stelletjes . Die homo's die defensie bellen als er een straaljager overvliegt, Jelle die totaal over zich heen laat lopen en Takuya die Quinta onder het stofzuigen vraagt wat ze gaat koken... Maar het toppunt was nog wel Yvet. Wat een aandoenlijk kind, als ze 13 was had ik het ook geloofd.
Oud 25-01-2009, 22:16
Verwijderd
Gemist. Kijk ik later wel terug.
Met citaat reageren
Oud 25-01-2009, 22:28
Giles
Giles is offline
Oooo wat was het geniaal. Die Yvet loopt inderdaad een paar jaar achter op haar fysieke leeftijd en al die opmerkingen. "Als ik zwanger ben ga ik wel veel sporten zodat mijn buik kleiner wordt" "Een pizza hoef je tenminste niet af te gieten".
Oud 25-01-2009, 22:48
PV
PV is offline
Leuk voor haar vriendje ook dat hij een vaderfiguur is.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 10:09
__
__ is offline
Heb me kapot gelachen, wat een stellen weer zeg Dat wereldvreemde stel ("oh dus de Euromast is een brug?") met die irritante Yvet en inderdaad die Joshua met z'n "roooooze, roooze" hahaha. En die Jap/Irakees moet echt even het één en ander bijgeleerd worden, wat een oelewapper zeg, zat me verschrikkelijk te ergeren aan m. Verder vind ik die Abbygail/Jelle nog niet heel interessant en het homostel vind ik nog het normaalst en leukst tot nu toe.
Gelukkig vliegen de domme opmerkingen in ieder geval om je oren
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 12:58
Verwijderd
Nou inderdaad, wat zijn ze weer dom.

Ik ga kijken!
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 14:35
Verwijderd
Citaat:
Haha, hoe die meiden allemaal wit wegtrekken bij die video

Nou even evalueren het homostelletje vind ik wel tof, en die boeren zijn ook wel schattig Jelle is een kneus want die dacht dat homozijn besmettelijk is ofzo ;x zijn vriendinnetje lijkt me wel lief. En Quinta ofzo is ook wel leuk, maar wel een beetje Anita en ze moet die vent van haar een schop onder zijn reet geven haha 23, en nog nooit in zijn leven gestofzuigd. Er komt ook geen zinnig woord uit.
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 14:36
Verwijderd
Citaat:
Ik had die jongen allang een schop onder zijn reet gegeven.
Citaat:
en ze moet die vent van haar een schop onder zijn reet geven
Met citaat reageren
Oud 26-01-2009, 16:36
fib
fib is offline
Via de website van het tvprogramma kun je afleveringen vooruit kijken

Takuya is al 24 Wie kan mij vertellen waarom die twee een relatie met elkaar hebben?
Oud 26-01-2009, 18:13
Signy
Signy is offline
Citaat:
precies
Oud 26-01-2009, 20:54
Tink*
Tink* is offline
En die Abbygail ook echt: 'Ja die Yvet heeft een beetje een accentje' Ja mens, jij kan zelf niet eens fatsoenlijk Nederlands.

En verder heerlijk domme mensen. Jammer dat er niet echt een normaal stel tussen zit die alles goed doet dit keer. En wat krijgen ze de buik ook vroeg, ik dacht dat ze vorig jaar wel langer gewoon van elkaar konden genieten.
Oud 26-01-2009, 21:41
Balance
Balance is offline
Ja maar het accent van Yvet & friend is wel verschrikkelijk. Rawwwwze.

@fib: ze komen eigenlijk wel heel gelukkig over met z'n tweeën en het leeftijdverschil is 4 of 5 jaar ofzo? Waarom zouden ze geen relatie kunnen hebben?
Oud 27-01-2009, 08:05
Verwijderd
Citaat:
Via de website van het tvprogramma kun je afleveringen vooruit kijken

Takuya is al 24 Wie kan mij vertellen waarom die twee een relatie met elkaar hebben?
En Joshua is pas 17
En dat Yvet al 18 is, als ze 13 was had ik het idd ook geloofd
Met citaat reageren
Oud 27-01-2009, 11:29
Souris
Souris is offline
maar toch mis ik nico
al is dat homostel nog de leukste
Oud 27-01-2009, 14:45
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Het homostel is het normaalst, dat had ik niet verwacht

Ik ga het wel weer kijken, leuk. Lekker commentaar leveren en in de waan leven dat je het zelf veel beter had aangepakt
Oud 27-01-2009, 16:36
Verwijderd
Ik heb gekeken, echt leuk Ik vind ze allemaal wel leuk eigenlijk. Yvet is super lief en een beetje dommig, cute Takuya vind ik echt grappig, hij is soms zoo droog (En met een trap onder z'n kont wordt hij ook wel wat minder lui, denk ik... Voor een extreem verwend jong vind ik hem overigens nog wel meevallen )
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-01-2009, 13:12
Verwijderd
Tweede afkevering ook gezien nu. Takuya blijft leuk, ik vind hem zoo grappig
Yvet is echt een schatje. Abbygail is een zeurkous (de hele tijd meteen op de bank gaan liggen? en ze lag ook als een idioot te huilen omdat Jelle naar z'n werk was ) en ik denk echt dat zij 't héél moeilijk gaat krijgen met die kinderen.
Max en Martijn, mja, ik vind ze niet zo leuk. Beetje te popi-jopi-gedoe. Hoewel ze met dat kindje wel heel lief waren.
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 22:52
PV
PV is offline
ehh kun je met dat commentaar niet wachten tot het op tv is geweest?
Met citaat reageren
Oud 29-01-2009, 23:09
Verwijderd
Citaat:
ehh kun je met dat commentaar niet wachten tot het op tv is geweest?
Zal 't niet nog eens doen. (Hoewel ik niet vind dat ik iets verklapt heb.)
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 22:45
Giles
Giles is offline
Jeeeeutje zeg, hoe heeft ze het al die tijd met Takuya uitgehouden? Hij vindt het kindje wel leuk geloof ik.
Oud 01-02-2009, 22:57
PV
PV is offline
die alleenstaande moeder vond ik maar vaag, ze kwam niet eens binnen ze bleef daar maar buiten staan.
Met citaat reageren
Oud 01-02-2009, 23:10
Verwijderd
Citaat:
die alleenstaande moeder vond ik maar vaag, ze kwam niet eens binnen ze bleef daar maar buiten staan.
Inderdaad, die gaf haar kindje af en ging weer weg... Beetje raar
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 08:15
Verwijderd
Yvet en Joshua zijn toch wel heel lief eigenlijk. Voor elkaar en ook voor de baby.
Quinta is ook heel lief, maar ik zou helemaal gek zijn geworden van Takuya.
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 14:35
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ze werd ook niet echt uitgenodigd om binnen te komen hè, Takuya en Quinta stonden de deuropening te versperren en over haar kind heen te hangen

O o, wat huilen ze toch allemaal weer veel.

Yvet en Joshua zijn inderdaad wel lief voor elkaar en zo. Yvet is wel wat mutserig, maar ze is ook nog wel jong, dus dat komt waarschijnlijk nog wel goed. Maar Takuya en Abbigail
Oud 02-02-2009, 16:48
Verwijderd
Gister aflevering 1 gezien, kon 2 alleen een stukje van het begin zien en heel erg leuk weer. <3

Die ene Aziaat heeft een kaasgave naam!
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 16:55
Verwijderd
Citaat:
Het homostel is het normaalst, dat had ik niet verwacht
Hoezo die verwachting dan?

Citaat:
Ik heb gekeken, echt leuk Ik vind ze allemaal wel leuk eigenlijk. Yvet is super lief en een beetje dommig, cute Takuya vind ik echt grappig, hij is soms zoo droog (En met een trap onder z'n kont wordt hij ook wel wat minder lui, denk ik... Voor een extreem verwend jong vind ik hem overigens nog wel meevallen )
DIt ja! (op basis van aflevering 1)
Met citaat reageren
Oud 02-02-2009, 18:02
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Hoezo die verwachting dan?
Ik kon me die twee lesbiennes uit de vorige serie nog herinneren Maar ik weet het, het was een beetje een valse verwachting.
Oud 03-02-2009, 11:06
Rooster
Rooster is offline
Ik kijk het want Miss Rooster kijkt het
en omdat ik het stiekum heerlijk vind om me kapot te ergeren;
allemachtig wat zijn die lui soms dom.
Takuya was echt een galbak in die 2e aflevering...
Met citaat reageren
Oud 03-02-2009, 14:53
Lilything
Lilything is offline
ik vind het te laat, kijk het niet.Had het idee dat het vorig jaar meer op 'prime time' langs kwam.
Oud 03-02-2009, 17:51
Verwijderd
Citaat:
ik vind het te laat, kijk het niet.Had het idee dat het vorig jaar meer op 'prime time' langs kwam.
www.uitzendinggemist.nl

zo kan ik het zelfs vanuit Toronto volgen
Met citaat reageren
Oud 04-02-2009, 18:57
Lilything
Lilything is offline
Citaat:
www.uitzendinggemist.nl

zo kan ik het zelfs vanuit Toronto volgen
Ik heb zoveel wat ik nog moet terugkijken op uitzending gemist. Het rare is, omdat ik Amerikaanse series niet terug kan kijken, zorg ik ervoor dat ik die sowieso gezien heb en Nederlandstalige dingen kijk ik dan vaak terug, daarvan heb ik er zo nu nog heel wat openstaan

edit: maar ik bedoel het niet zeurend, hopelijk binnenkort weer wat meer tijd en dan ga ik dit zeker terugkijken
Oud 04-02-2009, 21:03
Balance
Balance is offline
Ik snap echt niet waarom ze op een bejaarde moeten passen.
En waarom geen schoolleeftijd kind.
Oud 04-02-2009, 23:25
PV
PV is offline
ik geloof dat het er om ging dat met de vergrijzing van tegenwoordig het niet ondenkbaar is dat je later voor je ouders zult moeten zorgen.
Met citaat reageren
Oud 05-02-2009, 11:41
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
Ik ook niet. Net alsof we later allemaal massaal onze ouders in huis gaan nemen. En zelfs als dat zo is, dan duurt dat nog heel wat jaren. Een schoolgaand kind is toch veel logischer, nu slaan ze eigenlijk heel de stap 'kind' over, het gaat zo van baby kleuter naar puber
Oud 05-02-2009, 22:50
Verwijderd
Ik ga t misschien ook maar weer kijken. Vorig jaar was wel leuk En ik kwam tot de ontdekking dat een oud-schoolgenoot van mij (Martijn) mee doet, dus dat is extra vermakelijk
Met citaat reageren
Oud 07-02-2009, 14:05
Verwijderd
Hm, Yvet zei 'ik hou van jou' en toen zei Joshua 'eet smakelijk'.
Citaat:
Uhuh.

Citaat:
ik geloof dat het er om ging dat met de vergrijzing van tegenwoordig het niet ondenkbaar is dat je later voor je ouders zult moeten zorgen.
Maar dat is het hele punt niet van het programma. Het gaat over (vroege) ouderschap. Daar heeft bejaardenverzorging niks me te maken. Dikke onzin dus.

Trouwens, die Taquya wordt ondertiteld, terwijl ik hem prima kan verstaan. Zijn er mensen die hem niet verstaan? Ik hem zelfs duidelijker spreken dan een aantal anderen. Hij heeft dan wel een Aziaats accent, maar hij spreekt geen Chinees. :')
Met citaat reageren
Oud 08-02-2009, 07:43
blablatje
blablatje is offline
De bejaarden zitten erin in plaats van de kinderen omdat vorig jaar de kinderen te braaf en schattig waren, dat maakt geen goede tv.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2009, 12:07
Verwijderd
Citaat:
De bejaarden zitten erin in plaats van de kinderen omdat vorig jaar de kinderen te braaf en schattig waren, dat maakt geen goede tv.
Haha, klopt ja, die kinderen wilden niet meer weg En een meisje vertelde dat ze thuis nog nooit zo'n leuke verjaardag had gevierd, hihi, ze waren iets te goed
Met citaat reageren
Oud 08-02-2009, 12:28
Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik kan me helemaal niet herinneren dat Takuya ondertiteld werd, misschien alleen als het wat herrie is of zo? Volgens mij kon ik hem op zich wel verstaan, Yvet heeft een erger accent
Oud 08-02-2009, 14:06
Dolores
Dolores is offline
Volgens mij wordt Takuya wel ondertiteld. Maar ik keek het net via de site en daar werd het niet ondertiteld.. Moest toen toch wel goed opletten om hem goed te kunnen verstaan.
Met citaat reageren
Oud 08-02-2009, 21:59
Signy
Signy is offline
Takuya haalt bij mij echt het bloed onder mn nagels vandaan, wat een irritante jongen is dat zeg. Met zijn 'jij weet t toch zo goed, doe t dan. Nee ik weet t niet, jij wel. Nee ik wil het boekje niet lezen.' Jezus!

Die Yvet die is té aardig en plaatst Joshua op een giga voetstuk, ook niet echt gezond.

Dat homostel vind ik nog steeds het normaalste en gezondste. Zij begroeten elkaar tenminste normaal.
Reageren

Regels voor berichten