Advertentie | |
|
![]() |
|
Waarom installeer je niet gewoon AntiVir? Dat werkt beter dan Norton en kost 0 euro.
![]() Maar uiteraard kun je ook gewoon je huidige probeerversie eraf gooien en een nieuwe volledige versie kopen op bol.com. Geen reden waarom dat niet zou werken ![]()
||
Citaat:
![]() AntiVir heb ik slechte ervaringen mee en AVG ook ![]() ![]() Maargoed, dan ga ik maar prutsen en gewoon een nieuwe versie bestellen. Dank u schoon ![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
|
Ik denk, persoonlijk, pin me er niet op vast, dat als je de versie die je nu hebt niet uninstalleert, en je start de installer van de nieuwe versie die je gaat kopen, dat hij dan gewoon het programma update en dat alles goedkomt.
Tenzij er ergens staat dat je vorige versies er wel eerst af moet gooien.
|
Van eenzelfde product zou de installer normaal wel moeten aangeven dat een oude versie er al opstaat. Maar als je het geld liever aan iets anders geeft, er zijn genoeg gratis AV-programma's: AntiVir, AVG, Avast (ik ben zelf fan van die laatste).
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
niet dat ik er verstand van heb, maar als je een nieuwe koopt bij Bol.com, dan zit daar toch gewoon een nieuwe productsleutel bij, waarmee je de versie die je nu hebt "verlengt" met je Bol-aankoop?
ik heb na mijn gratis test ook gewoon alleen de code van het gekochte pakket ingevoerd en hij doet het nu al een jaar ![]() (onder "abonnement": "Ik heb al een abonnement aangeschaft en voer mijn verlengingscode hieronder in")
Laatst gewijzigd op 27-02-2009 om 08:55. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
ik weet niet wat voor onderzoek jij hebt gedaan maar ik neem dan aan dat je ook de nieuwe versies van norton 2009 en norton 360 v3 heb meegetest? kaspersky 2009 en laatste versie van avira? als je me de test resultaten zou kunnen laten zien dan zou ik je misschien geloven maar tot die tijd. http://www.nod32.nl/vergelijking/content.asp <<-- deze test komt uit april 2008 tegen virussuites die toen der tijd al oud waren. ja zo kan ik het ook nod. als je nu op dit ogenblik kijkt naar de concurentie dan veegt die de vloer aan met nod en dat basseer ik uit een (intussen ook al weer verouderd) exemplaar van eind zomer vorig jaar waar PCM al tot de conclusie kwam dat NOD niet meer is wat ie geweest is.
edit: aaaah komop ik kwam op google deze afbeelding tegen: ![]() aaaaaaaaaaaah ga weg man stalin is zeker de directeur van het bedrijf ofzo pffffff |
![]() |
|
Dat terwijl Nod32 best dingen mist. Ik had het ding een bestand actief laten scannen, niets. Ik open het, en merk opeens dat er nieuwe dingen in de lopende processen staan die er niet thuishoren. Volledige systeemscan, en ja hoor, virusmelding.
||
Citaat:
||
Citaat:
Bovendien, wat is de kans dat je een virus krijgt dat nog geen twaalf uur daarvoor in de roulatie is gebracht? Ik heb geloof ik een keer of drie in vijf jaar een virus gehad, en op de blaster worm na was alles vrij onschuldig. Zelfs één virus dat als enige effect had, dat het een ander virus van een rivaliserende programmeur verwijderde en daarover een html pagina met een melding op je desktop gooide. ![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
http://www.eset.eu/podpora/aktualizacia-3951?lng=en En dan iedere keer een nummertje er af halen. Zie je precies welke update wanneer is uitgekomen. Zo zie je dat er voor de 20e al twee afzonderlijke updates zijn geweest. Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
|