Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 29-03-2009, 09:53
prulletje
prulletje is offline
Hey! Ik heb een probleem met mijn Ipod wat ik voorgaans niet had.
Op de computer speelt mijn Itunes wel gewoon de liedjes af, maar als ik ze op mijn Ipod zet slaat hij gewoon steeds liedjes voor liedje over. Hij wil soms wel een liedje afspelen, maar dan is het er eentje die ik zelf vanaf youtube heb opgenomen met Music Maker. Maar doodgewone Mp3-tjes wil hij niet afspelen. Terwijl hij dat een maand geleden wel gewoon deed. Het probleem is begonnen toen ik dus die liedjes met Music Maker opnam. Maar ook als ik nu alleen mp3tjes op mijn Ipod zet, doet hij het niet. Hij blijft dan maar bladeren en zoeken naar een liedje wat ie af kan spelen.

Dus hij wil alleen die wav.bestanden van Music Maker afspelen en niet de MPEG-bestanden/MP3tjes.

Iemand een oplossing?

Bij voorbaat dank!
Oud 29-03-2009, 13:15
Verwijderd
Heb je al geprobeerd om na het aansluiten op de computer op 'Herstellen' te drukken? Dat wil nog wel eens helpen.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 10:19
31337
31337 is offline
Denk ook idd dat een herstel via iTunes misschien de oplossing kan bieden. Hij zet dan alle instellingen van de ipod terug naar standaard en alles wordt eraf geflikkerd. Dus daarna ff weer synchroniseren met je itunes bibliotheek en klaar
Reageren

Regels voor berichten