Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Als je chick behoefte heeft om andere kerels te neuken dan is er iets goed mis. En jij als man gaat dat niet pikken, natuurlijk. Als ik in jou situatie zat kon ze kiezen, of bij me blijven en niet zeiken of haar spullen pakken en een groot eind opflikkeren.
Dat je haar de mogelijkheid geeft tot het doen vind ik absurd, het is je vriendin vriend, geen een of ander random neuksletje. Je bent 3 jaar samen, nog smoorverliefd, jullie houden van elkaar. Als ze behoefte heeft aan seks met een ander moet ze dat maar van zich afzetten. Of jullie gaan wat meer experimenteren op seksueel gebied, dit kan ook nogal eens helpen. |
![]() |
|
Wat iedereen zegt.
Dat nieuwsgierigheid normaal is wil nog niet zeggen dat je die altijd moet bevredigen. Alleen doen als je allebei achter een open relatie staat, en aan je post te zien doen jullie dat geen van beiden. Dus zeg haar wat je ervan vindt, en experimenteer er met z'n tweeën op los; als het haar echt heel erg dwars blijft zitten heeft ze blijkbaar gewoon niet genoeg aan jou.
||
Citaat:
En leuke beste vriend die dat durft voor te stellen. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou ik denk niet dat je er zomaar vanuit kunt gaan dat de seks met hem zo slecht is, iedereen denkt een keer van oh hoe zou die of die zijn. Dat ze er zo open over is dat die vriend dat vroeg, vind ik wel een goed teken eigenlijk. Maar je moet haar duidelijk maken dat je daar echt niet mee kan leven (want dat kan je op de lange termijn niet) dus met dat gegeven moet zij haar keuze maken.
|
![]() |
|
![]() |
Gisterenavond heb ik haar idd voor die keuze gesteld. Ofwel kiest ze voor onze relatie en zwijgt en vergeet ze dat hele gedoe, ofwel kiest ze voor seks met iemand anders en moet ze het maar uitmaken met mij.
Eerst twijfelde ze, en leunde ze meer naar de tweede optie. Ik was verbaast dat ze er zo hard aan dacht. Ik heb haar dan laten voelen dat ik het echt meende en ben het afgetrapt. Maar toen ik aan mijn wagen kwam is ze in tranen op mij af gelopen en zei ze dat ze niet zonder mij kan en dat ze de hele situatie wil vergeten en er niet meer verder over wil hebben. Ik heb haar toen ook nog duidelijk gemaakt dat zoiets toch niet kan als je echt van iemand houd. Deze avond hebben we het er niet meer over gehad en lijkt het ook dat ze er niet meer mee bezig is. Ze lijkt tot het besef gekomen te zijn wat ze mij eigenlijk wel vroeg. Ik ben er ook zeker van dat ze mij niet zal en kan bedriegen. Ze houd wel degelijk enorm van mij. Het was eerder een jaloezie geval...niet alleen omdat ik al seks gehad heb voor haar. Op het begin van onze relatie had ik "slechte" vrienden. Ik ging toen vaak op stap zonder haar. Ze was nog jong en mocht niet vaak laat weg. Als zij dan in bed lag vroeg ze haar vaak af wat ik aan het doen was op die momenten. Omdat we nog maar in de begin fase zaten van onze relatie durfde ze mij daar niet over aanspreken. Eén keer is het wat mis gelopen. Ik was dronken (gebeurt echt niet vaak) en heb mij laten kussen door een ander meisje. Aangezien ik totaal niets voelde voor dat meisje en het slechts een verkeerde reactie was heb ik het haar niet durven vertellen. Ik wou het zo snel mogelijk vergeten. Totdat ik ruzie kreeg met een toenmalige vriend, en deze alles tegen haar is gaan vertellen, maar er nog bij verzinde dat ik met dat meisje geslapen had en er gevoelens voor had. Ik heb haar bekend dat er een kus plaatsgevonden had maar dat de rest wat hij vertelde bs was. Ze geloofde mij uiteindelijk gelukkig wel, maar er was toch schade gemaakt. Die duistere tijd op het begin is voor haar een moeilijke tijd geweest. Ik weet dat ik voor de rest nooit iets verkeerd heb gedaan, en dat ik nooit de behoefte voor iemand anders heb gehad. Maar zij kan het enkel maar van mij horen en ze zal enkel mij moeten geloven. Wss is het een combinatie van jaloezie en wraak gevoelens die nog steeds parten spelen bij haar. Ik kan enkel maar hopen dat ze mij echt graag ziet en dat ze het zo snel mogelijk zal vergeten. Ik ben echter wel bang voor de verre toekomst. Zal ze hierdoor binnen 20-30 jaar niet in een soort mid-life crisis terecht komen of zal ze echt gelukkig worden. Ik zal in ieder geval meer dan moeite doen om haar gelukkig te maken. Want enkel zij kan mij gelukkig maken. Bedankt voor jullie reacties. VT |
![]() |
|
Ik zie één voor de hand liggend bezwaar hier nog niet staan: stel dat ze het uit medelijden met haar beste vriend doet, dikke kans dat het die vriendschap beschadigt/beëindigt.
Zelf komt ze er heus wel overheen hoor, ik zou me geen zorgen maken voor over 20-30 jaar. Mensen gaan verder met hun leven. Maar waarom wil ze het nu zo graag? En is jaloezie ooit een goede reden om iets goeds wat je hebt mogelijk kapot te maken?
||
Citaat:
Wat maakt dat nou uit. Het is gewoon fout als ze met een ander wil batsen. Het zou echt oerstom zijn van de topicstarter als hij haar dat laat doen terwijl hij er helemaal niet achter staat. Laten we van dat gesex nou niet een bigger deal maken dan het al is.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Moeilijke situatie tussen mij en mijn ex. appleimac | 7 | 10-10-2015 21:26 | |
Psychologie |
Moeilijke situatie met zusje.. Lyne | 11 | 21-12-2005 14:47 | |
Liefde & Relatie |
beetje moeilijke situatie... evanescence | 17 | 04-10-2005 21:20 | |
Psychologie |