Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-03-2009, 11:01
Verwijderd
GOUWE OUWE OF NIET DAN JONGENS.

Ik heb vandaag niemand gezien, want ik zit thuis opgesloten in de hoop dat ik aan studiegerelateerde dingen begin. Maar eergisteren stond er een bevallig gedrocht van een jaar of 35 naast me bij de metrohalte. Ze had een gezond maatje 48, peroxideblond haar, een babyroze haarband, een witte Lonsdale-trui en als klap op de vuurpijl een babyroze doorschijnende trainingsbroek. Door de trainingsbroek zag je een witte string tussen haar puntige, door de zwaartekracht getarte billetjes zitten. Het was allemaal uiterst charmant, vooral toen ze een beetje heen en weer begon te waggelen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-03-2009, 11:12
Verwijderd
Ik was gister in hillegom, dus teveel om op te noemen.
Met citaat reageren
Oud 22-03-2009, 11:48
Broeder
Broeder is offline
Niet vandaag, noch gisteren of vorige week, maar een tijdje terug liep ik nietsvermoedend over straat en stond ik opeens voor een galerij vol zwangerschapsfotografie. Dat was echt pervers.
Oud 22-03-2009, 15:49
Vice
Vice is offline
Citaat:
GOUWE OUWE OF NIET DAN JONGENS.

Ik heb vandaag niemand gezien, want ik zit thuis opgesloten in de hoop dat ik aan studiegerelateerde dingen begin. Maar eergisteren stond er een bevallig gedrocht van een jaar of 35 naast me bij de metrohalte. Ze had een gezond maatje 48, peroxideblond haar, een babyroze haarband, een witte Lonsdale-trui en als klap op de vuurpijl een babyroze doorschijnende trainingsbroek. Door de trainingsbroek zag je een witte string tussen haar puntige, door de zwaartekracht getarte billetjes zitten. Het was allemaal uiterst charmant, vooral toen ze een beetje heen en weer begon te waggelen.
Hè bah. Had je niet het gevoel dat je ontbijt langzaam naar boven kwam?
Oud 29-03-2009, 00:35
*oma*
*oma* is offline
Ik spotte deze twee vrouwtjes in Portugal. Het is dan wel niet wanstaltig of iets dergelijks, maar wel MEGA MELIG

Oud 29-03-2009, 13:06
crazycat
crazycat is offline
kzat lkker in me tuin en dan kan je net de stoep zien als je lkker tege het hek aan ligt met je stoel, tusse het hek en de bosjes is een ope plek omdat ze gesnoeit zijn

toen zag ik een emo negerin met pitbull holland kleren 0.0
ongeveer dit haar
dan ben je echt in de war vind ik -,.-
Met citaat reageren
Oud 29-03-2009, 15:09
Balthasar
Balthasar is offline
lkker is dat zeg.
Oud 30-03-2009, 13:10
g
g is offline

Laatst gewijzigd op 30-03-2009 om 21:54.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 16:26
Verwijderd
keeeenker ik zag vrijdag op de vivariumbeurs zoveel randfiguren dat mn maag constant rondjes aan t draaien was, alleen maar tokkies met te weinig kleding en matjes en ieeeh
Met citaat reageren
Oud 30-03-2009, 20:49
Verwijderd
Haha, dat onderschrift.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2009, 09:46
Verwijderd
Ik woon in Enschede. Een tripje door de straten doet wonderen voor mijn eigenwaarde.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten