Advertentie | |
|
![]() |
|
In ieder geval niet panisch over doen, hier kan gewoon over gepraat worden. Je maakt jezelf nogal belachelijk als je ervan uitgaat dat ze direct op je valt alleen omdat ze lesbisch is. Jij valt toch ook niet op iedere jongen die je ziet? Zelfs al hebben ze de kleur ogen die jij mooi vindt.
|
Verwijderd
|
Gewoon normaal erover praten idd, ik vind het helemaal niet gek als je vervolgens vraagt op wat voor meisjes je nou valt, etc. Ik zou het niet gek vinden om samen in bed te slapen, dat doe ik met mannelijke vrienden ook wel eens. Maar het is misschien wel raar als ze wél gevoelens voor je heeft (euh en jij niet voor haar natuurlijk, als je haar wel heet vindt is het juist een goed plan
![]() |
![]() |
|
Waarom denk je dat ze verliefd op je is? Blijkt dat uit haar gedrag of ben je zo iemand die er vanuit gaat dat homoseksuelen iedere kans op seks met iemand van hun eigen geslacht zullen grijpen?
||
Citaat:
![]() Maar goed, ik ben het verder wel met de meeste mensen hier eens dat je er maar eens met haar over praten, maar dat je je ook moet realiseren dat ze echt niet automatisch meteen op jou verliefd zal zijn of worden. Beter steun je haar een beetje, het is vast lastig voor d'r geweest om je te vertellen dat ze lesbisch is. Misschien vindt zij het nu juist ook wel lastig om bij jou te logeren omdat ze denkt dat jij denkt dat zij verliefd op je is terwijl dat niet eens zo is?
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik denk niet dat je met haar er over moet praten, want ze zou het misschien verkeerd kunnen opvatten. Er is een grote kans dat ze jou helemaal niet leuk vindt en dan creëer je misschien een heel ongemakkelijke situatie voor haar. Als ze verliefd op je is, hoeft dat geen te ramp zijn zolang ze niets onderneemt. Doet ze dat wel en ze vertelt je dat ze verliefd op je is, dan kun je altijd nog zeggen dat je niet op haar bent.
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Lesbo, bi of toch hetero? Zottie2 | 3 | 27-07-2014 22:00 | |
Films, TV & Radio |
Buffy topic #4 x-spekkie-x | 500 | 27-10-2003 15:08 | |
Lifestyle |
de gaypride!!! Verwijderd | 146 | 04-08-2003 08:52 | |
Liefde & Relatie |
vader/moeder = homo/lesbo?? icegirl.com | 12 | 13-09-2002 07:36 | |
Seksualiteit |
BI, Homo of Lesbo. Wat vind je ervan ?? jojoba! | 70 | 24-08-2002 01:26 | |
Psychologie |
Lesbo's+female bi's meer geaccepteerd dan homo's+male bi's?? Mollusc | 13 | 28-03-2002 19:06 |