Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
http://compos.nl/ catch-all staat op 'Fout - De verzender krijgt een notificatie dat het adres niet bestaat' Voorheen kon ik een eigen mail server gebruiken maar sinds ik bij een andere provider ben moet ik het via hun doen. |
![]() |
|
Het spamfilter in Thunderbird is zelflerend, dus als je het 'leert' wanneer iets junkmail is en wanneer niet (dus aangeven wanneer hij iets ten onrechte als spam markeert, en wanneer hij iets niet als spam markeert terwijl het dat wel is) zou dat na een tijdje wel beter moeten gaan. Maar dat heb je altijd met spamfilters.
|
Dat je moet kijken of er geen 'echte' mailtjes in je spamfilter blijven hangen zul je toch altijd nog moeten doen. Spamfilters zijn nu eenmaal machines, geen mensen.
Verder zou ik toch contact opnemen met de hostingprovider, zei kunnen al veel spam wegfilteren voordat het in jouw emailbox terecht komt. Moeten ze dat wel aanbieden natuurlijk. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Tik je naam in en laat ons zien wat er gevonden wordt! Verwijderd | 103 | 06-09-2007 06:59 | |
Muziek |
Nine Inch Nails - Year Zero Carn | 63 | 08-04-2007 11:09 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Nieuwsberichten zonder nieuwswaarde a la 'tiswah' naam onbekend | 501 | 26-11-2005 23:55 | |
Muziek |
Welke muziek heb jij? AXE | 66 | 18-07-2003 15:08 |