Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Lente is ![]() Ik heb ook nog steeds mijn winterjas aan. Mijn sjaal heb ik ook nog om. Mijn wanten alleen als het nog koud is en als ik 's ochtends vroeg weg moet.
|
Ik werd vaochtend om een uur of 5 wakker omdat ik naar de wc moest, en toen ik weer wilde gaan slapen hoorde ik de hele tijd een heel irritant piepgeluidje. Dus ik ging in m'n hoofd af welke apparaten dat geluid voort zouden kunnen brengen, totdat ik me realiseerde dat het vogelgefluit was
![]() De winter heeft te lang geduurd blijkt wel weer.
|
Ik had laatst een keer mijn zomerjas aan en kwam tot de ontdekking dat ik die al 3 jaar heb en dus eigenlijk wel vervangen mag worden, er zitten ook allemaal gaten in. Oh en het is nog wel een beetje koud voor zomerjas. En ik heb niet zo veel geld om een nieuwe te kopen. Mijn sjaal houd ik ook om want het is echt niet zo warm. Mijn humeur is wel beter geloof ik. Ik heb wel heel veel zin om te gaan winkelen en op excursies te gaan want dat is veel leuker als het mooi weer is, vind ik dan. In elk geval associeer ik mooi weer met excursies.
En ik word wel blij van dat gedoe met die vogeltjes, momenteel plenst het van de regen maar ik krijg er wel zo'n 'joepie-de-zon-schijnt' idee als ik ze hoor. <3
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou van de lente! Stiekem heb ik ook al de lente in mijn hoofd, want gisteren heb ik helemaal in mijn eentje de lente zitten vieren. Dat wilde ik vorige week ook al doen, maar toen ging er niemand mee. De zon scheen al de hele dag en ik zag de eerste lammetjes alweer rondstuiteren, dus ik werd helemaal gelukkig.
Ik heb nooit echt last van een winterdepressie ofzo, maar aan het einde van de winter, ben ik wel weer toe aan de lente. Voor het eerst een terrassje pikken, zonder jas naar buiten, zonnebril op ![]() Ik ben zondag jarig en dan ga ik gewoon keihard de lente afdwingen door een heel zomers jurkje te dragen want mijn verjaardag moet wel heel erg zonnig en lief en lekker zijn! |
![]() |
|
Die bloemetjes die boven komen maken me vrolijk, die zonnestraaltjes waar het gewoon al lekker warm in voelt en dat je je sjaal niet meer persee om hoeft <33 Alleen het is nu wel heel irritant dat de zon schijnt, je je om kleed om buiten te gan hardlopen en dat dan inene de regen uit de lucht komt
![]()
|
zo de vogels waren net wel echt supermooi aan het fluiten! maar het rare was dat de vogels dit jaar eerder begonnen zijn dan de bomen. Meestal was het dat je bij de bushalte om zeven uur dan op een gegeven moment voor het eerst in het jaar de vogels hoorde als alles een beetje aan het bloeien was, maar nu hoorde ik ze al toen het nog donker en grauw was alles.
maar ik heb de lente in mn kop ja. wat ik vrij irritant vind eigenlijk, want de lente is er nog niet. de zomer iig nog niet.
|
Als dit al lente is dan boycot ik het. Lente is een lief zonnetje en fijn zingend buiten in een t-shirt lopen, en dan niet halverwege overvallen worden door regen die maakt dat alles koud en vies en lelijk en grauw lijkt. Wel heb ik al tulpen gezien, en in onze tuin komen ook al weer een boel bloemen op, maar ik voel dit nog niet als echte lente.
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
schoon schip met de lente Verwijderd | 47 | 08-05-2006 13:44 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied #29 WolterB | 498 | 26-03-2006 15:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd - Ik mis je voor altijd Verwijderd | 0 | 08-03-2006 21:44 | |