Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 11-03-2009, 16:35
Missy
Missy is offline
Twintig maart is het officieel weer lente. Merk je er al iets van of zit je nog steeds in je winterdepressie? Merk je ook dat je humor wat beter is nu de zon wat vaker schijnt of merk je het verschil niet met een paar maanden geleden? Heb je de eerste voorjaarsbloemen al zien opkomen? Hangt de winterjas al in de kast? Of heb je nog steeds een sjaal en wanten aan op de fiets? Heb je al een hele nieuwe zomer/lentegarderobe bij elkaar of voldoet die nog van vorig jaar? Of ben je begonnen met de grote lenteschoonmaak? Vertel!
Oud 11-03-2009, 16:38
Briseïs
Briseïs is offline
Ja mijn humor is aanmerkelijk beter
Oud 11-03-2009, 16:38
TopDrop
TopDrop is offline
Missytopics <3

Ik had vandaag mn handschoenen bij me voor op de fiets, maar de zon schijnt gewoon! Wooow!

Verder heb ik nog helemaal niets lentegerelateerds gedaan.
Oud 11-03-2009, 16:39
Fantôme
Fantôme is offline
ja, ik maak veel leukere grappen nu het lente wordt

ontopic: ik merk wel dat het weer wat mooier weer begint te worden, lekker zonnetje en ik ga niet meer in het donker weg om vervolgens in het donker thuis te komen. Mn winterjas + sjaal + handschoenen heb ik overigens nog wel steeds want 1) ik ben een koukleum en 2) er staat altijd airco aan in mijn trein.
en *kuch* ik heb laatst idd de badkamer, keuken (incl. koelkast uitsoppen), slaapkamer, huiskamer helemaal opgeruimd en schoongemaakt en véél weggegooid. Maar eigenlijk ontken ik dat dat een lenteschoonmaak is
Oud 11-03-2009, 16:44
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Citaat:
Ja mijn humeur is aanmerkelijk beter
Oud 11-03-2009, 16:50
Uice
Uice is offline
De lente begint zich zo af en toe al flink aan me op te dringen, ja. Bijvoorbeeld als ik door de Staatsliedenbuurt fiets of uit mijn raam hang en uitkijk over de stad. Dan adem ik een flinke teug euforie in.
Oud 11-03-2009, 16:51
Verwijderd
Oh ik heb volgens mij het meest zin ooit om lekker op terrasjes te zitten en en langzaam wandelen in de hitte koel douchen aan het eind van een hete dag en speciaalbiertjes drinken en hempjes dragen en niet ziek zijn en op vakantie gaan ohh <3

Tis trouwens toch 21 maart?

Laatst gewijzigd op 11-03-2009 om 16:56.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 20:24
Miekje*
Miekje* is offline
Vandaag was het zooooo lekker weer <333
En de lente is geweldig Je merkt het echt al want alles wordt weer groen ^^
Oud 11-03-2009, 20:27
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben veel blijer als het mooi weer is Weg met de winterdepressie! En ik heb heel veel zin om leuke somerjurkjes te gaan kopen
Oud 11-03-2009, 20:32
Missy
Missy is offline
Citaat:

Nop, twintig maart. Klik.
Lente is . Mijn humeur is ook wel wat beter. En als de zon schijnt krijg ik weer helemaal zin om 's avonds lekker lang buiten te zijn, buiten te zwemmen, bbqen, ijsjes eten, mooie mannen spotten in zwembroeken, zomerjurkjes kopen en nog duizend dingen.
Ik heb ook nog steeds mijn winterjas aan. Mijn sjaal heb ik ook nog om. Mijn wanten alleen als het nog koud is en als ik 's ochtends vroeg weg moet.
Oud 11-03-2009, 20:39
*lollipop
*lollipop is offline
Ooh jaa lente Ik liep vandaag naar de metro, en was echt superlekker zonnetje en toen dacht ik jaaa de winter is weer bijna over. Alhoewel ik ook nog gewoon mn winterjas en sjaal aanhad Maar heb wel weer zin in de lente
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 20:51
Verwijderd
ik vind fietsen niet erg meer
ik kom niet meer met donker thuis
ik ga niet meer met donker weg
ik ben blij
ik zing op de fiets
vrolijker liedjes ook vooral

oh en ik weet nu weer zeker dat mooi weer eraan komt wat dus betekent dat het minderkleren-weer is, wat dus betekent dat ik echt een beetje mn figuur in de gaten moet houden! hihi!
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 20:53
*lollipop
*lollipop is offline
Wat wel zo is ik vind het in de winter heel leuk om een rokje met legging en laarzen erover te dragen. Maar nu de lente er aan komt kan die legging niet echt meer Dus gaan de meeste rokjes toch weer de kast in tot het zomer is! Want met een panty eronder vind ik niet zo mooi Hebben jullie dat ook?
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 21:18
Balance
Balance is offline
Ja vrolijker, meer zin om mijn bed uit te gaan en de eerste schoonmaakkriebels al gehad én benut
Oud 11-03-2009, 21:21
MusicSmurf
MusicSmurf is offline
Ik word echt zo gruwelijk blij van dat zonnetje en die bloempjes. En soms kan ik echt de lach niet meer van mn gezicht af krijgen. Wat was ik hard aan de lente toe!
Oud 11-03-2009, 21:28
Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
De "kalenderlente" begint de 21e, de astronomische begint 20 maart om <insert tijdstip> en de meteorologische is 1 maart al begonnen!

Dus het is al lente

Ik heb vandaag zonder jas buiten gelopen In de zon wel te doen, in de schaduw wel nog koud. ;x
Oud 11-03-2009, 21:32
BendeBen
BendeBen is offline
fuck de lente
Oud 11-03-2009, 21:34
Chick Rock
Chick Rock is offline
zuurpruim
Oud 11-03-2009, 22:03
Verwijderd
Ik loop nog in mijn winterjas met muts en handschoenen want hier sneeuwt het nog steeds.

Laatst gewijzigd op 11-03-2009 om 22:10.
Met citaat reageren
Oud 11-03-2009, 22:22
Uice
Uice is offline
En dan te denken dat er mensen waren die aan het eind van februari een Elfstedentocht voorspelden! Ha!
Oud 12-03-2009, 11:06
Chick Rock
Chick Rock is offline
Hallo! Gisteren was het lente en nu is het alweer herfst? De zomer is toch niet overgeslagen he
Oud 12-03-2009, 11:31
Verwijderd
Er zijn hier trouwens wel duisentveel fluitende vogels en dat maakt me erg blij.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 12:14
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik werd vaochtend om een uur of 5 wakker omdat ik naar de wc moest, en toen ik weer wilde gaan slapen hoorde ik de hele tijd een heel irritant piepgeluidje. Dus ik ging in m'n hoofd af welke apparaten dat geluid voort zouden kunnen brengen, totdat ik me realiseerde dat het vogelgefluit was

De winter heeft te lang geduurd blijkt wel weer.
Oud 12-03-2009, 12:29
Verwijderd
Ik care niet zo.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 12:39
Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Ik had laatst een keer mijn zomerjas aan en kwam tot de ontdekking dat ik die al 3 jaar heb en dus eigenlijk wel vervangen mag worden, er zitten ook allemaal gaten in. Oh en het is nog wel een beetje koud voor zomerjas. En ik heb niet zo veel geld om een nieuwe te kopen. Mijn sjaal houd ik ook om want het is echt niet zo warm. Mijn humeur is wel beter geloof ik. Ik heb wel heel veel zin om te gaan winkelen en op excursies te gaan want dat is veel leuker als het mooi weer is, vind ik dan. In elk geval associeer ik mooi weer met excursies.
En ik word wel blij van dat gedoe met die vogeltjes, momenteel plenst het van de regen maar ik krijg er wel zo'n 'joepie-de-zon-schijnt' idee als ik ze hoor. <3
Oud 12-03-2009, 13:00
Verwijderd
Ik hou van de lente! Stiekem heb ik ook al de lente in mijn hoofd, want gisteren heb ik helemaal in mijn eentje de lente zitten vieren. Dat wilde ik vorige week ook al doen, maar toen ging er niemand mee. De zon scheen al de hele dag en ik zag de eerste lammetjes alweer rondstuiteren, dus ik werd helemaal gelukkig.
Ik heb nooit echt last van een winterdepressie ofzo, maar aan het einde van de winter, ben ik wel weer toe aan de lente. Voor het eerst een terrassje pikken, zonder jas naar buiten, zonnebril op
Ik ben zondag jarig en dan ga ik gewoon keihard de lente afdwingen door een heel zomers jurkje te dragen want mijn verjaardag moet wel heel erg zonnig en lief en lekker zijn!
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 16:25
AzN
AzN is offline
Ik kan niet meer wachten tot de zon weer 'ns schijnt, met dit kille weer word m'n humeur er in ieder geval niet beter op..
Oud 12-03-2009, 23:43
Verwijderd
Ik word vrolijk van de reacties in dit topic.
Met citaat reageren
Oud 12-03-2009, 23:45
๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
lente <3
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 10:00
Verwijderd
Winterjas en sjaal en handschoenen Maar ik geniet enorm van de uitlopende blaadjes en de krokusjes en sneeuwklokjes en wacht vol spanning tot de kersenbomen weer bloeien. Oh en gister toen het zo motregende waren de vogels opeens weer héél hard aan het zingen <3
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 12:28
Nona
Nona is offline
Hoi ik ga even in driekwartsbroek lopen.
Oud 13-03-2009, 12:32
Verwijderd
Ik ga nu ook even in rokje en zomerjas naar de supermarkt
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 12:52
Verwijderd
Citaat:
Hoi ik ga even in driekwartsbroek lopen.
Brr, hoogwaterbroeken.

Maar, positief aan de lente is wel dat de UGGS uit het straatbeeld verdwijnen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 13:13
Nona
Nona is offline
Ik denk dat ik dood was gegaan met mijn joggingbroek, ik had zelfs nog een beetje de neiging deze verder op te stropen. En een korte sportbroek moet ik nog even aanschaffen, dat wordt binnen twee maanden toch wel hard nodig denk ik.
Oud 13-03-2009, 13:25
Lorelei
Lorelei is offline
De eerste hooikoorts verschijnselen zijn er al weer ("" omdat ik er nu nog om kan glimlachen.. we blijven zo lang mogelijk positief!)
Oud 13-03-2009, 14:27
Verwijderd
Citaat:
Maar, positief aan de lente is wel dat de UGGS uit het straatbeeld verdwijnen.
Eens.

Vandaag liep ik voor het eerst dit jaar in een shirtje buiten. Ik heb de lente in m'n kop.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 14:39
Verwijderd
Hmmm, ik heb opeens echt trek in van die kuikenkoekjes, die altijd rond Pasen in de winkel liggen.
Met citaat reageren
Oud 13-03-2009, 14:48
blablatje
blablatje is offline
Hiep hoi
Met citaat reageren
Oud 14-03-2009, 18:11
marrel
marrel is offline
Die bloemetjes die boven komen maken me vrolijk, die zonnestraaltjes waar het gewoon al lekker warm in voelt en dat je je sjaal niet meer persee om hoeft <33 Alleen het is nu wel heel irritant dat de zon schijnt, je je om kleed om buiten te gan hardlopen en dat dan inene de regen uit de lucht komt Maar ik kijk er naar uit, lente!
Oud 15-03-2009, 07:02
Verwijderd
Vogeltjes <3
Met citaat reageren
Oud 15-03-2009, 21:10
Hernuel Fan
Hernuel Fan is offline
zo de vogels waren net wel echt supermooi aan het fluiten! maar het rare was dat de vogels dit jaar eerder begonnen zijn dan de bomen. Meestal was het dat je bij de bushalte om zeven uur dan op een gegeven moment voor het eerst in het jaar de vogels hoorde als alles een beetje aan het bloeien was, maar nu hoorde ik ze al toen het nog donker en grauw was alles.

maar ik heb de lente in mn kop ja. wat ik vrij irritant vind eigenlijk, want de lente is er nog niet. de zomer iig nog niet.
Oud 16-03-2009, 09:02
Neko*
Neko* is offline
Als dit al lente is dan boycot ik het. Lente is een lief zonnetje en fijn zingend buiten in een t-shirt lopen, en dan niet halverwege overvallen worden door regen die maakt dat alles koud en vies en lelijk en grauw lijkt. Wel heb ik al tulpen gezien, en in onze tuin komen ook al weer een boel bloemen op, maar ik voel dit nog niet als echte lente.
Oud 16-03-2009, 09:40
Verwijderd
Ik zag twee hazen, ze waren prachtig.
Met citaat reageren
Oud 16-03-2009, 16:54
Miekje*
Miekje* is offline
Hazen zijn En konijntjes ook

OT: Ik vond het vanmiddag echt lenteweer! En ik hou ervan :hartje:
Oud 17-03-2009, 11:35
Chick Rock
Chick Rock is offline
Jaaaa het is hier eindelijk ook lente
Oud 17-03-2009, 11:35
Verwijderd
Ja hier is het ook winweer
Met citaat reageren
Oud 17-03-2009, 11:36
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik heb zelfs mijn raam open! En gisteravond was er een lijster ofzo heel mooi aan het lentezingen
Oud 17-03-2009, 12:10
Verwijderd
Lovely Day van Bill Withers is ook wel weer een heerlijk lentenummer, <3.
Met citaat reageren
Oud 17-03-2009, 12:16
Verwijderd
Ik heb zin om in het Vondel- of Beatrixpark te liggen en te barbecueën. Goede muziek erbij, .
Met citaat reageren
Oud 17-03-2009, 13:38
Verwijderd
De poezen liggen op het platte dak in de zon te rollen <3
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten