Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-08-2002, 12:53
BELLEKE
BELLEKE is offline
Hoe staan jullie tegenover 'volslanke mensen'. Er steevast van overtuigd, als vriendin kan maar als vaste vriendin niet? Of... dat hangt er vanaf als k die tegenkom misschien heb k gewoon t gevoel dat dit niet mijn type niet is maar kan dat helemaal omkeren...

hoe zit het bij jullie?

liefs
x
Oud 05-08-2002, 12:56
Verwijderd
mijn beste vriendin is dik, echt dik,dus volslank zeg amar die heeft best vaak vriendjes hoor, nu heeft ze een vaste relatie met een hele leuke jongen(haar type niet de mijne btw maar hij's aardig)

zij is tot nu toe de gene geweest die t steeds uitmaakte, dus er zijn best veel jongens die erop vallen hoor,ligt er maar net aan wat je uitstraalt denk ik
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 15:06
Baxx
Baxx is offline
ik vind het helaam niet erg als je iets dikker ben mag best wel een buik zijn niet te groot natuurlijk dat je echt super dik bent ( daar kan je wat aan doen aleen de meest doen er niks aan ik was ook DIK maar ben van 97 naar 85 kg gegaan dus het kan wel en ik ben weer bezich met de volgende 10 ) maar terug naar het onderwerp ik vals zelfs nogeneens op echt slanke vrouwen vind ik niet echt lekker hou liefer van een buikje dus meide niet te veel zeuren over jullie BUIKEN!!!!
Oud 05-08-2002, 16:07
Verwijderd
Spek is lekker, zowel aan karbonaadjes als aan meisjes
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 16:08
)Vampje(
)Vampje( is offline
Ik als meisje zijnde vind dikke meiden gewoon niet mooi. Ietsje mollig daarentegen wel. Echt mager is ook lelijk. Gewoon tussen dun en mollig in.
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 16:11
PardonMe
PardonMe is offline
tja ikzelf heb ook geen maatje 34
Ben niet super dik ofzo, maar wel een beetje stevig...
en ik heb 6 maanden een vriend, en voor hem een paar andere vriendjes gehad..
Dus niet iedereen zoekt een slank meisje..

Ik vind ook dat het niet alleen gaat om het figuurtje dat je hebt, het gaat ook om uitstraling, of je nou maatje 34 hebt of maat 42 ofzo..
Ook als je wat dikker bent dan kun je er toch nog heel leuk uitzien..??
Oud 05-08-2002, 17:26
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
PardonMe schreef:

Ook als je wat dikker bent dan kun je er toch nog heel leuk uitzien..??
Zeker weten, alleen SUPERdik is niet mooi, dat je zeg maar echt overal kwabbels ziet enzo. Maar een mooi strak volslank figuur is ook niet lelijk!!
Met citaat reageren
Oud 05-08-2002, 17:59
jnieuwelaar
jnieuwelaar is offline
vriendin van me is vrij gezet en ziet er echt superleuk uit hoor. Echt een toffe meid.
Oud 05-08-2002, 19:19
Gwenniej
Gwenniej is offline
Citaat:
nare man schreef:
Spek is lekker, zowel aan karbonaadjes als aan meisjes
beetje erg scheef
maar ik moest toch wel lachen
Oud 05-08-2002, 20:34
!Fa!Ke
!Fa!Ke is offline
ik ben zelf wel nogal dun... maatje 34/36
alleen me buik is wat dikjes....
Ik ken sommige toch echt best wel mollige meiden maar die hebben wel vaak een vriendje, gewoon omdat ze aardig zijn, of een bepaalde uitstraling hebben ovzo... Ze hebben vaker vriendjes dan ik...
Oud 06-08-2002, 11:49
Verwijderd
ik heb een tijd geleden iemand leren kennen (de beste vriend van m'n lover), en dieje is ook best mollig, maar ik vind dieje best sexy en als ik dieje nu in ander omstandigheden had leren kennen (als ik nu m'n vriend niet zo suuuuuuuuuuuuuuuuuuuupergraag had gezien dus ) had ik best wel eens verliefd op hem kunnen worden! hij is gewoon knuffelzacht en keeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiileuk!
love the guy!

*blue*
Met citaat reageren
Oud 06-08-2002, 12:03
Dminor
Dminor is offline
Als ik een dikke meid zie, word ik niet opgewonden. Per definitie niet. Maar bij mij geldt nou eenmaal: een meisje wordt vanzelf knapper naarmate ik haar beter leer kennen/aardiger ga vinden.
Oud 06-08-2002, 12:07
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
*blue angel* schreef:
ik heb een tijd geleden iemand leren kennen (de beste vriend van m'n lover), en dieje is ook best mollig, maar ik vind dieje best sexy en als ik dieje nu in ander omstandigheden had leren kennen (als ik nu m'n vriend niet zo suuuuuuuuuuuuuuuuuuuupergraag had gezien dus ) had ik best wel eens verliefd op hem kunnen worden! hij is gewoon knuffelzacht en keeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiileuk!
love the guy!

*blue*
Mollige jongens zijn ook leuk. Niet allemaal natuurlijk, maar toch. Slanke jongens zijn ook leuk, maar dan wel graag mét buik Dikke jongens vind ik iets minder, maar zelfs dat kan leuk zijn. Het enige wat ik lelijk vind is een gespierde jongen. En dan vooral als ie ook nog klein is...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten