Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Software & Hardware
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-03-2009, 14:50
Poeperd
Poeperd is offline
Ik ben in de war

Mijn vriendin zegt dat je gewoon je overgebleven minuten of whatever mee kan nemen naar de volgende maand, maar op de site van Hi staat: "Je beltegoed is 1 maand houdbaar." Welke is het nou? Ik zou het namelijk wel heel raar vinden als je het niet mee zou kunnen nemen.

Ik heb het abonnement nog niet, maar ik ben wel van plan Hi15 te nemen in combinatie met de LG Cookie.
Oud 24-03-2009, 14:56
M@rco
M@rco is offline
Je kunt het meenemen, maar maximaal één maand.
Oud 24-03-2009, 14:57
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Je kunt het meenemen, maar maximaal één maand.
Ah. Oja. Dat was stupid van me.

Het wordt m'n eerste abonnement, dus ik heb een excuus
Oud 01-04-2009, 18:03
Poeperd
Poeperd is offline
Hm ik post het maar hier weer, anders is dit thread wel heel erg zinloos.

Ik heb net een smsje naar Londen gestuurd (55 ct) en een 'gewoon' smsje... m'n eerste uitgaven met het nieuwe abonnement! Maar nu vraag ik SALDO op (1244) en er staat nog steeds hetzelfde bedrag. Heeft dit wel vaker vertraging?

Bovendien heb ik de sms verdubbelaar aangezet, eerst terwijl ik de telefoon korter had dan 24 uur, dan kan het dus nog niet. Nougoed, ik net nog een keer gedaan, maar nu heb ik nog steeds geen bevestiging gehad dat het aanstaat. Zal ik even de klantenservice bellen zodat ze dat kunnen nagaan voor me of moet ik gewoon geduld hebben? Het is al een uur geleden en het moet "enkele minuten later" al komen.
Oud 01-04-2009, 18:23
Choke
Choke is offline
Sald (1244) is idd niet helemaal up to date. Als je per dag zou kijken krijg je het wel goed te zien, maar als je 1 smsje stuurt en daarna weer naar je saldo kijkt zal het idd nog gelijk zijn. (althans, ik heb zelf ook Hi en bij mij is het idd wat vertraagd)

Bij dat verdubbelen had ik zelf ook wat onduidelijkheid, ik zou zelf even naar de klantenservice bellen, daar kunnen ze mij altijd goed helpen met vragen.

Succes!
Oud 01-04-2009, 18:26
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Sald (1244) is idd niet helemaal up to date. Als je per dag zou kijken krijg je het wel goed te zien, maar als je 1 smsje stuurt en daarna weer naar je saldo kijkt zal het idd nog gelijk zijn. (althans, ik heb zelf ook Hi en bij mij is het idd wat vertraagd)

Bij dat verdubbelen had ik zelf ook wat onduidelijkheid, ik zou zelf even naar de klantenservice bellen, daar kunnen ze mij altijd goed helpen met vragen.

Succes!
Okee thanks Ja, normaal zou ik niet zo spastisch kijken, maar het is de eerste keer dat ik er iets mee uitgeef dus ik wilde even kijken of het goed ging en klopte Maargoed, dan kijk ik vanavond of morgen nog wel even en hopelijk gaat alles goed!

En meteen even de klantenservice bellen. Ben benieuwd. Hoop wel dat het meteen aanstaat, scheelt weer de heflt
Oud 01-04-2009, 18:32
M@rco
M@rco is offline
Volgens mij duurde die SMS-verdubbelaar bij mij ook een tijdje en kreeg ik de volgende dag pas een bevestiging dat het aanstond. Gewoon even afwachten
Oud 01-04-2009, 18:53
Poeperd
Poeperd is offline
Ik ben de ongeduld zelve dus ik heb gebeld. Ik las op internet (bij Kassa en dergelijke programma's) dat Hi zo slecht was. Slechte levering werd vaak genoemd, de sms verdubbelaar die niet werkt en de klantenservice die je grof behandelt. Levering hier was een tikkeltje vertraagd maar alsnog binnen een week. De sms verdubbelaar... nouja zie posts hierboven. En net dus de klantenservice 'getest'. Heel netjes behandeld, ze heeft het even opgezocht en hij staat gewoon aan inderdaad

Veel van die klachten zullen ook gewoon komen door de houding van die mensen zelf, als jij al met een "jullie schuld!" houding gaat bellen... tja.

Maargoed, alles prima dus en weer bedankt voor jullie hulp
Oud 03-04-2009, 08:52
shoebuddy 2.0
shoebuddy 2.0 is offline
Ik vind het eerder klinken alsof Kassa volkomen tactloos is.. Ik heb nu al pak 'm beet 4,5 jaar hi, en nog nooit problemen gehad die niet op te lossen waren met een belletje naar de klantenservice..
Oud 03-04-2009, 15:59
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Ik vind het eerder klinken alsof Kassa volkomen tactloos is.. Ik heb nu al pak 'm beet 4,5 jaar hi, en nog nooit problemen gehad die niet op te lossen waren met een belletje naar de klantenservice..
Nouja, het waren reacties op de Kassa website, dus niet iets waar Kassa iets aan kan doen. En uiteraard vind je daar overwegend negatieve reacties, dus ook niet de allerbeste bron om te raadplegen.

Maar ik ben het met je eens, tot nu toe bevalt Hi me echt prima. Ik heb de eerste rekening nog niet gehad, maar ik heb er wel vertrouwen in dat dat goed zal gaan
Oud 03-04-2009, 22:04
Wammus
Wammus is offline
Hi is inderdaad een prima provider. Ik ben ook altijd goed geholpen door de klantenservice. Ik vind alleen de rekeningen ietwat onduidelijk en ik krijg soms op vage tijden een lading instellingen voor mobiel internet enzo toegestuurd.
Oud 04-04-2009, 13:20
Poeperd
Poeperd is offline
Citaat:
Hi is inderdaad een prima provider. Ik ben ook altijd goed geholpen door de klantenservice. Ik vind alleen de rekeningen ietwat onduidelijk en ik krijg soms op vage tijden een lading instellingen voor mobiel internet enzo toegestuurd.
Ja die kreeg ik ook opeens ja Mja, ik gebruik toch geen mobiel internet. Heb het wel geïnstalleerd maar verder niets mee gedaan.

Ik vind het vooral fijn dat ik maar 17 euro per maand betaal voor een 20 euro abonnement
Oud 04-04-2009, 22:33
Wammus
Wammus is offline
Ik heb wel mobiel internet en ik moet zeggen dat ik het best handig vind. Vooral om het nieuws te lezen of even snel wat op te zoeken is het echt ideaal.
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten