Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd op 07-04-2009 om 07:29. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar ik heb in Visual Basic al een volledig script gemaakt. Is er niet gewoon een stukje javascript die ik in het HTML-bestand kan zetten, waarin het script word aangeroepen? ![]()
|
Dat is wel mogelijk
||
![]() |
Citaat:
Mijn bedoeling is dat ik mijn .vbs bestand laat aanroepen. Dus iets van: <html><head> <title>Testje</title> <script language="VBScript" href="mijnscript.vbs"> </head> <body></body></html> Ik weet dat ik lastig ben, maar er is op internet echt NIKS over te vinden....
Laatst gewijzigd op 07-04-2009 om 16:02. Reden: Iets geprobeert |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk eens na voordat jullie antwoorden mensen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Er is een Visual Studio Web Edition gratis verkrijgbaar van http://download.microsoft.com/ waarin je via code en design websites kan maken.
Je kan ook Microsoft Expression Web (daar moet ook een gratis editie van zijn) gebruiken. Daarmee kan je eenvoudig .NET componenten zoals VB.NET Forms toevoegen aan je website. Hoe dat moet moet je maar opzoeken in de documentatie van de diverse producten. Zie ook http://msdn.microsoft.com/ voor meer informatie hierover. |
![]() |
|
Uiteraard, een browser kan niets met een VB-formulier. Je zou om te beginnen een formulier in HTML moeten maken, maar Visual Basic is ook geen taal die je voor websites gebruikt maar om programma's te schrijven, dat is iets anders. Voor websites werk je meestal met PHP of Perl (aangezien dat gratis is en op veel servers is geïnstalleerd).
|
![]() |
|
|