Als je nog een cassettedeck in je autoradio hebt zitten, dan kun je ook een speciaal cassettebandje kopen, met een kabeltje eraan, die in de koptelefoon uitgang van je ipod gaat. Daarmee kun je ook muziek luisteren op je autoradio. Die zijn niet zo duur.
Verder zijn er dingen die je op je ipod kunt aansluiten, en die zenden de muziek die je afspeelt in FM straling uit. En als je dan je autoradio op de goede frequentie zet, dan hoor je dus de muziek van je ipod. Dat ding dat op het plaatje staat in je post heeft ook een FM knopje, dus daar kan het kennelijk ook mee. Over prijzen van zoiets als dit, heb ik eigenlijk geen idee.
Een laatste optie die ik kan bedenken, is een autoradio met een USB aansluiting. Dat hebben wij in de auto. Maar ik weet niet of die ook ipod formaat aankan, omdat muziek op ipods altijd enigszins wordt versleuteld ofzoiets, en het dan voor normale apparaten niet echt meer te begrijpen is. Maar onze autoradio kan iig wel muziek van gewone usb sticks en normale mp3 spelers afspelen.
Trouwens, als je een cdspeler in je auto hebt zitten, dan is het ook vrij gemakkelijk om de muziek die op je ipod staat, ook op een paar cdtjes te zetten en mee te nemen.