Advertentie | |
|
![]() |
||
Je moet je afvragen of nu een periode lang 'geen zin hebben' erger is dan de komende 45 jaar kunnen kiezen uit werkeloos zijn, of werk waar je ook vast en zeker geen zin in hebt.
En met dat argument in de hand zin maken is ook een goed idee. Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
BS! Kben zelf gestopt in 4 Havo, heb verder niets. Werk al fulltime sinds mijn 16e, tig baantjes gehad. Nooit langer dan een paar weken zonder gezeten. Het is dus geheel afhankelijk van de persoon zelf of diegene werkloos is/blijft/gaat zijn. Overigens ben ik met mbo-2 begonnen via mijn werk, wegens ziekte en mijn leeftijd geen contractverlenging gekregen dus kan het niet afmaken. Ja t kan wel, in eigen tijd.. Waarschijnlijk ga ik vanaf september weer fulltime naar school. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar goed. Stop vooral met school. Word je toiletjuffrouw. En vast heel gelukkig laten. Veel plezier ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tenzij je 51 jaar lang vakken wilt vullen en nooit een cent te makken wilt hebben natuurlijk..
||
Citaat:
![]() Ik heb in januari 2 operaties kort achter elkaar gehad en mede daardoor is mijn contract niet verlengd. Mijn regiomanager vond dat raar ofzo, mijn hele team wou mij houden. Mooi dat ik dan nu wel een vast contract had gehad. Niks geen vakken vullen. Als jij het naar je zin hebt binnen een bedrijf, je best doet en inzet toont, maakt het niet uit of je wel of geen diploma's hebt. Hogerop kun je dan toch wel komen. Zolang je dat ook maar wílt. |
![]() |
||
Citaat:
Ik ken genoeg mensen die niet veel meer dan een vmbo-gelijkwaardige opleiding hebben gedaan en nu een HBO/WO functie beoefenen. Zonder tussendoor voltijd een HBO/WO opleiding te volgen. Ik geef echter wel toe; school is natuurlijk wel de weg of the least resistance.
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wat wel te doen: wat iedereen hiervoor ook al zei. Misschien ligt het aan iets anders dan aan school? En het klinkt een beetje bemoederend maar misschien is 't ook maar gewoon een fase? En zo nee: KOM OP ZEG, beetje zelfdiscipline, pers dat jaartje er nog even uit en dan heb je in ieder geval een papiertje om mee te wapperen ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Inderdaad! Zonder diploma lijkt het me moeilijk om ergens in te komen en het is zonder van je school. Als de reden gewoon is dat je het niet ziet zitten, praat dan met je decaan of iets dergelijks, maar stoppen lijkt me niet slim. Daar krijg je de rest van je leven spijt van. Dat diploma blijkt toch belangrijker dan je dacht later!
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|