Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-04-2009, 14:15
Leonie!!
Leonie!! is offline
Hoi iedereen...

we waren een keer op vakantie, in 2004 ofzo,, in Engeland, en daar ontmoetten we een familie; moeder, twee dochters en een broertje, allemaal rond mijn leeftijd en die van mn zusje.
en daar hebben we nog steeds contact mee.

maar nu keek ik net een keertje bij de smsjes van mn vader, op zijn mobiel,, en ik schrok me dood: hij smst alleen maar met die moeder (en dan op het einde ook vaak xxx of KUS) terwijl zij een vriend heeft.
ook zag ik in zijn inbox een sms van een vrouw die iets zei van ''dankjewel, er heeft nog nooit iemand mij iets gegeven voor valentijnsdag'' nu weet ik niet wie die vrouw is,, maar ik baal egt fucking erg en het enige wat ik kan denken is : LUL DAT ''IE IS!

hij is namelijk nog gewoon getrouwd met mijn moeder!!
ik heb zo egt het gevoel dat hij vreemd gaat maar ik durf er niks over te zeggen! dan weet hij namelijk dat ik z'n smsjes lees en dat mag eigenlijk niet...
hij smst die vrouw zelfs Ik hou van jou !!!

IK VIND DIT EGT NIET KUNNEN EN IK BEN NU ZOO BOOS OP HEM!

help me aub !!! ik heb het echt zoooo hard nodig!!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-04-2009, 14:48
Verwijderd
Ik denk dat je hem er een keer mee moet confronteren, en als hij er zich weinig van aan trekt, tja, dan moet je het tegen je moeder vertellen.
Met citaat reageren
Oud 13-04-2009, 22:33
Fantôme
Fantôme is offline
Hoi Leonie

'volgens mij zit je nu in een ongelooflijk moeilijke positie.
Je weet iets wat je niet had mogen weten en misschien niet eens had willen weten.
Je bent boos op je vader, merk ik aan je post, maar ondertussen kun je dat dus niet laten merken. Dat gaat tussen jullie instaan.
Ik denk dan ook dat Barabas gelijk heeft en dat je je vader hiermee echt moet confronteren. Daarbij kun je best toegeven dat je niet in zijn smsjes had mogen kijken maar dat het nu wel is gebeurd en dan vertellen wat je hebt ontdekt.

Ik denk dat het goed is om dit met je vader te bespreken omdat het anders tussen jullie blijft staan, wat jullie relatie ook niet beter zal maken... Wel even heel moelijk maar op lange termijn wel het beste denk ik.
Oud 13-04-2009, 23:15
Verwijderd
arme meissie!!

tis idd moeilijk zeg!

wat Barabas zegt, confrontere maar!!
&& jij bent zijn kind dus je hebt het regt om z'n smsjes te leze nietwaar??

praat er met je vader over!!

sterkte ermee!!!
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 09:41
Verwijderd
Waarom zou je als kind recht hebben om privézaken van ouders te lezen? Jouw ouders mogen van jou waarschijnlijk ook niet meelezen als jij met je vriendje oid aan het msnen bent.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2009, 09:46
Verwijderd
Citaat:
Waarom zou je als kind recht hebben om privézaken van ouders te lezen? Jouw ouders mogen van jou waarschijnlijk ook niet meelezen als jij met je vriendje oid aan het msnen bent.
je hebt helemaal gelijk hoor daar nie van, maar
k denk da het bij iedereen anders ligt denk je ook nie??

enne het maakt mij nie uit of mijn ouders meeleze of nie.
k heb geen geheime vor ze wat betreft mijn relatie met mijn vriend.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten