Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar wellicht dat ik binnenkort genoeg geld voor een Rickenbacker kan opbrengen. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar ik heb inmiddels de Alesis al aangeschaft. ![]() staat goed naast mn Micron en werkt als een zonnetje, ware het niet dat mn laptop t allemaal niet echt meer trekt.. maar die nieuwe pc komt over een maand of 2, dus hoera.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Heb zelf de presonus firebox, ding werkt niet altijd in een keer feilloos, maar als die draait doet ie het goed! Laatst gewijzigd op 28-11-2006 om 16:56. |
![]() |
||
Citaat:
![]() of een desktop pc, of toch weer een laptop en als t dan een laptop wordt: misschien wel een macbookje met dual core en razende logic 7.2 erop draaiende. Keuzes, keuzes.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Mijn mosrite kopietje is alleen een stuk lelijker haha.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Btw ben je een beetje into Detroit rock? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik ga vanavond veel drux nuttigen en muziek maken, ik post mijn bevindingen wel.
||
Verwijderd
|
Citaat:
edit: Die 15 watter is dus gebaseerd op een AC30 vandaar. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[STELLING] De nadelen van een verzorgingsstaat zijn groter dan de voordelen. Verwijderd | 110 | 21-09-2006 00:04 | |
Software & Hardware |
[Nieuw Systeem] High-end Game systeem, een aantal vragen! Verwijderd | 30 | 18-08-2006 00:04 | |
Software & Hardware |
[Nieuw systeem] Algemene vragen Verwijderd | 33 | 30-07-2006 18:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan Een Tweeling | 20 | 21-07-2004 22:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: Slimmer investeringsplan. Verwijderd | 0 | 03-06-2004 20:43 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |