Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-08-2002, 17:00
alternatief_girltje
alternatief_girltje is offline
hallo
ik heb een hele lieve vriend, maar laats op de kermis was er een andere jongen. hij vond mij meteen leuk, ik vond hem alleen aardig en t klikte meteen. daardoor vertrouwde ik hem. later, rond 1 uur ging ik naar huis, hij bracht me met de scooter. vlak voor mijn huis stopte hij ineens en kwam overal aan me. ik sloeg en schopte hem de hele tijd, maar hij is 3 jaar ouder en dus veel sterker. iets later kon ik me toch nog los krijgen en ben ik gauw naar huis gerent. ( we wonen nogal achteraf, dus er was nietmand die me kon helpen). moet ik dit tegen mijn vriend vertellen, ik ben bang dat hij het niet waardeert help!!! ik weet echt niet hoe ik hier mee om moet gaan.

alvast bedankt
Oud 04-08-2002, 17:10
Gothic
Gothic is offline
Klinkt als een aanranding, waar je die jongen voor kunt aangeven. Hier kon jij niets aan doen, en ik denk niet dat je het je vriend hoeft te vertellen. Dit is Geen vreemdgaan...
Oud 04-08-2002, 17:59
TMLWKY
TMLWKY is offline
Het enige dat jij deed was die jongen jou naar huis laten rijden, dat is dus geen vreemdgaan, zeker niet!

Dus je kunt het hem gewoon zeggen!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 18:45
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Je moet het hem egwel zeggen, ik bedoel, jij hebt toch niks fout gedaan?? Die jongen zat fout en jij werd daar het slachtoffer van... als je vriend een echte vriend is, begrijpt hij dat ook en steunt hij je ipv dat hij boos zou worden ofzo...
Oud 04-08-2002, 19:04
cybergurlie17
cybergurlie17 is offline
je moet het aan je vriend vertellen. daar heeft ie recht! het is zeer ernstig wat er met jou gebeurt is (aanranding) en dat moet je vriend weten. waarschijnlijk zal hij je steunen en blij zijn dat je het hebt verteld!!

en nee, het is absoluut geen vreemdgaan!!
Met citaat reageren
Oud 04-08-2002, 19:43
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
cybergurlie17 schreef:
je moet het aan je vriend vertellen. daar heeft ie recht!
Wat is dit voor een onzin? Waarom heeft hij daar recht op? Daar heeft hij helemaal geen recht op. Dit is iets persoonlijks, en dat hoeft ze helemaal niet aan hem te vertellen, dat zou toch belachelijk zijn als ze het moest vertellen...
Oud 04-08-2002, 19:53
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Gothic schreef:
Klinkt als een aanranding, waar je die jongen voor kunt aangeven. Hier kon jij niets aan doen, en ik denk niet dat je het je vriend hoeft te vertellen. Dit is Geen vreemdgaan...
natuurlijk moet ze het haar vriend vertellen dat een of ander mafkees aan er zat..
en als je vriend echt van je houdt vind ie je nergens schuldig voor

maar een vraag van mij kant waarom ben je met die jongen mee gegaan.? ja sorry maar ja laat ook maar
Oud 04-08-2002, 20:00
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Gothic schreef:

Wat is dit voor een onzin? Waarom heeft hij daar recht op? Daar heeft hij helemaal geen recht op. Dit is iets persoonlijks, en dat hoeft ze helemaal niet aan hem te vertellen, dat zou toch belachelijk zijn als ze het moest vertellen...
ja maar als ze het haar vriend verteld kan er mischien nog wel wat gedaan worden tegen die jongen.. dan gaat die vriend naar politie om aangifte te doen (niet dat het veel helpt van politie zit toch alleen maar op ze gat) en hij kan er steunen.. het is juist achterlijk dat jij zegt dat de vriend het niet moet weten ohw dus zei zit ermee en haar vriend mag niet eens weten wat ze heeft mee gemaakt

het is zowiezo geen vreemdgaan want je hebt je verzet en als zij dat gewoon tegen der vriend zegt is dat alles en ik zeg hierbij niet dat ze het moet zeggen maar in elk geval heeft daar wel recht op.. gewoon om te weten wat er met haar gebeurd is want geloof mij als je aangerand bent kan dat heel lang vast blijven zitten in je gevoelens

ik heb ook in zo,n siteutie gezeten als ik ben ook aangerand door een jongen van me klas in de zwembad waar we een op kamp waren toen heb ik het me vriend ook niet gezegd want ik dacht het mijn schuld was.. enzo en ik heb het nooit gezegd en paar maanden later toen het uit ging..omdat ik het moeilijk had als ie aan me zat.. onverwacht of juist niet onverwachts heeft ie het uitgemaakt

dus als zij het niet verteld loop ze de kans dat het niet goed gaat in de relatie en in een relatie moet je toch altijd eerlijk zijn.?
Oud 04-08-2002, 21:07
alternatief_girltje
alternatief_girltje is offline
naja, alles verschillend maar ik denk dat ik t dan toch maar vertel, badankt dat jullie me wouden helpen
Oud 05-08-2002, 10:10
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
girl18 schreef:

ja maar als ze het haar vriend verteld kan er mischien nog wel wat gedaan worden tegen die jongen.. dan gaat die vriend naar politie om aangifte te doen (niet dat het veel helpt van politie zit toch alleen maar op ze gat) en hij kan er steunen.. het is juist achterlijk dat jij zegt dat de vriend het niet moet weten ohw dus zei zit ermee en haar vriend mag niet eens weten wat ze heeft mee gemaakt
Ten eerste moet zij zelf aangifte doen, niet haar vriend.

Haar vriend heeft gewoon niet het recht het te weten. Ik zeg niet dat ik tegen ben, ik denk dat (als er een grote kans is dat hij het begrijpt) ze het beter kan vertellen. Maar hij heeft helemaal niet het recht dat zij het vertelt. Zij heeft het recht het te vertellen, maar daar mag ze zelf over beslissen. Het is iets persoonlijks, het is niet een kwestie van eerlijk zijn, vertel jij elk detail aan je vriend, denk het niet. Als hij het kan begrijpen kan ze het vertellen, maar je moet niet vergeten dat er een hoop jongens zijn die geen zin hebben in zoiets, lullig maar waar. Nou dacht ik dat de topicstartster niet zo oud was, wat betekend dat de relatie niet zo serieus zal zijn als bij volwassenen... dus om nou alles te gaan vertellen, dat je dat later doet, ok, maar nu?
Oud 05-08-2002, 11:11
girl18
girl18 is offline
Citaat:
Gothic schreef:

Ten eerste moet zij zelf aangifte doen, niet haar vriend.
dat klopt inderdaad maar haar vriend kan er daar bij toch steunen..

Citaat:
Haar vriend heeft gewoon niet het recht het te weten. Ik zeg niet dat ik tegen ben, ik denk dat (als er een grote kans is dat hij het begrijpt) ze het beter kan vertellen. Maar hij heeft helemaal niet het recht dat zij het vertelt.
dat zeg ik ook niet

Citaat:
Zij heeft het recht het te vertellen, maar daar mag ze zelf over beslissen. Het is iets persoonlijks, het is niet een kwestie van eerlijk zijn, vertel jij elk detail aan je vriend, denk het niet.
ja ik vertel alles aan me vriend in eerste instantie ik ga niet met een wild vreemde mee dan vraag je er een beetje om.. why not ik heb geen geheimen voor me vriend en hij ook niet van me

Citaat:
Als hij het kan begrijpen kan ze het vertellen, maar je moet niet vergeten dat er een hoop jongens zijn die geen zin hebben in zoiets, lullig maar waar. Nou dacht ik dat de topicstartster niet zo oud was, wat betekend dat de relatie niet zo serieus zal zijn als bij volwassenen... dus om nou alles te gaan vertellen, dat je dat later doet, ok, maar nu?
dan loopt ze de kans dat het uitgaat.. want een jongen die echt van haar houdt merk dat meteen en ik vind dat ze het moet vertellen want je kan niet met zo iets blijven leven
Reageren

Regels voor berichten