Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
en als je vriend echt van je houdt vind ie je nergens schuldig voor maar een vraag van mij kant waarom ben je met die jongen mee gegaan.? ja sorry maar ja laat ook maar
||
Citaat:
het is zowiezo geen vreemdgaan want je hebt je verzet en als zij dat gewoon tegen der vriend zegt is dat alles en ik zeg hierbij niet dat ze het moet zeggen maar in elk geval heeft daar wel recht op.. gewoon om te weten wat er met haar gebeurd is want geloof mij als je aangerand bent kan dat heel lang vast blijven zitten in je gevoelens ik heb ook in zo,n siteutie gezeten als ik ben ook aangerand door een jongen van me klas in de zwembad waar we een op kamp waren toen heb ik het me vriend ook niet gezegd want ik dacht het mijn schuld was.. enzo en ik heb het nooit gezegd en paar maanden later toen het uit ging..omdat ik het moeilijk had als ie aan me zat.. onverwacht of juist niet onverwachts heeft ie het uitgemaakt dus als zij het niet verteld loop ze de kans dat het niet goed gaat in de relatie en in een relatie moet je toch altijd eerlijk zijn.?
||
Citaat:
Haar vriend heeft gewoon niet het recht het te weten. Ik zeg niet dat ik tegen ben, ik denk dat (als er een grote kans is dat hij het begrijpt) ze het beter kan vertellen. Maar hij heeft helemaal niet het recht dat zij het vertelt. Zij heeft het recht het te vertellen, maar daar mag ze zelf over beslissen. Het is iets persoonlijks, het is niet een kwestie van eerlijk zijn, vertel jij elk detail aan je vriend, denk het niet. Als hij het kan begrijpen kan ze het vertellen, maar je moet niet vergeten dat er een hoop jongens zijn die geen zin hebben in zoiets, lullig maar waar. Nou dacht ik dat de topicstartster niet zo oud was, wat betekend dat de relatie niet zo serieus zal zijn als bij volwassenen... dus om nou alles te gaan vertellen, dat je dat later doet, ok, maar nu?
|||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Mensen helpen Verwijderd | 19 | 09-02-2009 01:25 | |
Verhalen & Gedichten |
[VO] De dwerg die het woord ‘help’ niet kende flyaway | 11 | 22-01-2006 11:43 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
[WI] kansberekening wanhoopje | 2 | 12-11-2004 12:54 | |
Psychologie |
Helpen Nomen Est Omen | 4 | 22-06-2004 11:00 | |
Software & Hardware |
Help! help! help! help! help! help! help! help!!!!!!!!!!! Opiate | 6 | 19-01-2002 17:56 | |
Verhalen & Gedichten |
You need help A loved one | 7 | 02-12-2001 08:28 |