Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2009, 10:31
JeFFa
JeFFa is offline
Iedereen die een Xbox 360 heeft kan gratis van 1 tot 4 mei online spelen. Normaal heb je Gold Membership nodig dat 60 euro per jaar kost, maar nu kan iedereen met een internetverbing+kabel gebruik maken van de onlinefuncties.

Dit houdt in dat iedereen in Europa 72 uur lang gratis gebruik kan maken van de features die Xbox Live rijk is. Microsoft belooft vele competities en exclusieve HD films, muziek en game downloads, waardoor je weinig redenen hebt om die dagen niet binnen te zitten.
Oud 01-05-2009, 12:12
Spoonie
Spoonie is offline
top!....heb ergens nog z'n kastje voor internet met xbox liggen en 3 maanden internet gold. Alleen nog nooit gebruikt
Oud 02-05-2009, 15:40
Poor twisted me
Poor twisted me is offline
bron?
Oud 02-05-2009, 21:02
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Ik heb er een mailtje over gehad van Xbox.

Citaat:
Hier is je ticket voor Xtival‏!

We willen dat niemand iets hoeft te missen van Xtival ‘09, dus krijgt IEDEREEN, jij ook, van 1 tot 4 mei een GRATIS upgrade naar Xbox LIVE Gold lidmaatschap!
Als VIP Gold lid voor 72 uur kun je alle fun en entertainment op Xbox LIVE meemaken die we voor je in petto hebben. Speel voor een prijs, doe mee met toernooien en check de exclusieve downloads voor games, films en muziekvideo's.
Klinkt dat goed? Schrijf die datums in je agenda en check het Xtival ‘09 Spotlight Channel op Xbox LIVE voor al het laatste nieuws en aankondigingen over de lineup!
Zie je daar!
Oud 03-05-2009, 12:09
Verwijderd
Ja het x-box Xtival inderdaad.
Maar behalve dat je gratis online kan weet ik niet wat er verder voor spectaculairs te zien zal zijn.

Even de TT verandert omdat het anders wel erg op reclame lijkt.
Met citaat reageren
Oud 03-05-2009, 12:23
Dark Phoenix
Dark Phoenix is offline
Even bekeken, weinig bijzonders. Je kunt een gratis theme downloaden, je avatar wat nieuwe kleding geven, je kunt wat liedjes downloaden voor wat xbox punten en je kunt gratis gamen. That's it.
Reageren

Regels voor berichten