Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-04-2009, 11:30
Verwijderd
Samen met mijn vriend ga ik in juli voor 9 dagen naar Barcelona.
Natuurlijk is er veel informatie te vinden over de bezienswaardigheden in Barcelona. Toch ben ik benieuwd hoe jullie de stad hebben ervaren en of jullie nog leuke tips hebben.

Verder hebben we nog een probleem met de keuze van ons verblijf .
Ons ticket is geboekt maar nu hebben we de keuze tussen twee appartementen. Zelf komen wij er echt niet meer uit..
Misschien kunnen jullie een voorkeur aangeven afgaande op locatie en andere zaken .

Het gaat om:
Gracia Dreta II
http://www.waytostay.com/Barcelona-a...en-52-3279.htm
en Montjuic Duplex
http://www.waytostay.com/Barcelona-a...en-52-3013.htm
Advertentie
Oud 30-04-2009, 22:33
ganralph
ganralph is offline
ben er een paar jaar geleden geweest. veel standaard dingetjes gedaan, maar op een dag kwamen we toevallig uit bij een parkje in het Noordwesten. Parc del Labering of zoiets geloof ik. (vlak bij een voetbalstadion).
Dit was een schitterend park (beetje wild, dus echt om te wandelen) en het mooiste: de hele middag dat er waren hebben we 1x andere toeristen gezien Dus deze nomineer ik even in de categorie "niet zo standaard-dingetjes"
Oud 02-05-2009, 01:11
Atelier Madame
Atelier Madame is offline
Barcelona is echt een heerlijke stad los van het mooie weer en het lekkere eten kan je er zoveel doen! Natuurlijk zijn er de standaarddingenals het ramblas, haven, stadion, olympische berg, gaudiwerken. Parc de cituduela is ook erg leuk. Aangezien jullie er toch 9 dagen zijn kan je Mss ook de trein is pakken naar buiten barcelona: Montserat, binnenland tocht, waterpretpark, port aventura(heel groot pretpark in salou vond het een aanrader!)
Oud 02-05-2009, 14:07
Verwijderd
Een dagje buiten Barcelona is idd een aanrader. Je kunt gewoon een trein naar een willekeurige plek pakken (Sitges is bv erg leuk, mits het mooi weer is ). Verder is het leuk om allerlei wijken door te struinen (In El Raval zitten veel leuke winkeltjes, verder zijn Barrio Gótico, Eixample en Gracia ook erg leuk). En mocht je zin hebben om 's avonds uit te gaan, dan is La Paloma the place to be (weet niet zeker of dat nog steeds zo is, toen ik er drie jaar geleden woonde was het iig altijd erg leuk).
Advertentie

Regels voor berichten