Advertentie | |
|
![]() |
|
ips: http://www.ace-ips-nl.com/nl/outbound.asp, naast mijn zorgverzekering.
|
![]() |
||
Citaat:
Dit was inderdaad een reisverzekering met geneeskundige dekking, wereldwijd. In mijn verzekering (Trias + aanvullend) zat namelijk alleen Europa dekking. Heb er wel wat aan gehad, want in Nederland heb ik van de ABN Amro verzekering iets van 350 euro (gemaakt aan zorgkosten) teruggekregen ![]()
|
Sluit een lang op vakantieverzekering af. Het is ook belangrijk je verzekeren tegen medische kosten. Aangezien niet alles wordt gedekt op je zorgverzekering.
Stel dat een operatie in NL 3000 euro kost. Dezelfde operatie kost in de USA 7500 euro. Je hebt dan maar dekking 3000 euro Laatst gewijzigd op 15-05-2010 om 17:05. Reden: reclame |
![]() |
|
![]() |
Een doorlopende reisverzekering is inderdaad helaas niet geschikt voor lange vakanties/reizen. Wellicht is het een optie om een aparte reisverzekering (niet doorlopende reisverzekering) af te sluiten. Ik zou voor de zekerheid even contact opnemen met je verzekeraar. Een goede website over reisverzekeringen is de website *reclame is niet toegestaan* , wellicht vind je daar antwoord op je vraag.
Succes en alvast heel veel plezier in Indonesie! Laatst gewijzigd op 22-09-2010 om 10:53. Reden: reclame verwijderd |
![]() |
|
![]() |
voor langer op reis voor bijvoorbeeld stage of werk kun je het beste een buitenlandverzekering afsluiten. Ik heb dit gedaan voor een 1 jaar australie via de website *reclame is niet toegestaan*
Belangrijk is wel uit te zoeken of je je zorgverzekering stop zet of gewoon laat doorgaan Laatst gewijzigd op 22-09-2010 om 10:54. Reden: Reclame |
![]() |
|
|