|
|
Bekijk resultaten poll: Wat vind je van taalverandering? | |||
Prettig |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 14.29% |
Onprettig |
1 | 14.29% |
Het interesseert me niet |
1 | 14.29% |
Anders |
4 | 57.14% |
Aantal stemmers: 7. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
echt wel, zie hier : http://forum.scholieren.com/showthre...678&highlight= precies hetzelfde.
je hebt 5 topics geopend die allemaal over taalverandering gaan. maak gewoon 1 topic op 1 subforum? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Beste nederlands123,
Op dit forum gelden regels, Paranoide is alleen zo vriendelijk je daar op te wijzen. Bovendien is het niet slim om zo aggressief te doen tegen je doelgroep, zij zijn dan niet meer zo geneigd je te helpen met je onderzoek. Groeten, CR
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nou allemaal niet meer moeilijk doen en lief zijn. Lieve Nederlands, er zijn hier regels die je als nieuwelijk overschrijt en dat is niet vreselijk maar al deze die-hard forumers zijn zich daar van bewust en die laten dat op een ietwat aggressieve manier blijken.
Zo heb ik dat toch goed uitgelegd. Nu OT en lief zijn: Ik heb anders gestemd omdat taalverandering niet goed is en niet slecht is, het is net zoiets als het weer. Het weer is er gewoon, het weer zal er altijd zijn en daar kun je niets aan doen. Dat betekent niet dat ik het oninteressant vind, maar het betekent gewoon dat ik het niet goed of slecht wil noemen. Taalverandering is in elke taal in elke tijd en bij elke persoon. De bijbel heeft er een verklaring voor en elke filosoof of wetenschapper ook, de verklaring interesseert me weinig, het is een mening. Zo! Iedereen blij? |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
enquete invullen aub Hannie1 | 10 | 09-07-2009 14:54 | |
Muziek |
enquete vul in aub Hannie1 | 2 | 12-06-2009 12:42 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
enquete Hannie1 | 2 | 12-06-2009 12:05 | |