![]() |
|
Verwijderd
|
hoi, ik zit op een pc met vista en de nieuwste IE en stuff maar sinds kort kan ik niet meer in mn hotmail box, niet meer op www.scholieren.com en nog een paar andere hoofdsites met fora erop of fora links, ik krijg de melding:
de webpagina kan niet worden weergeven Dit probleem kan verschillende oorzaken hebben, waaronder: •De internetverbinding is verbroken. •De website is tijdelijk niet beschikbaar. •De DNS-server is niet bereikbaar. •De DNS-server heeft het domein van de website niet in een lijst. •U hebt het adres mogelijk verkeerd getypt. •Als dit een (beveiligd) HTTPS-adres is, klikt u op Extra en vervolgens op Internetopties en Geavanceerd. Zorg ervoor dat de SSL- en TLS-protocollen zijn ingeschakeld onder de beveiligingssectie. alle beveiligingsdingen in IE zijn gechecked, in firefox werkt het ook niet dus er moet ergens iets fout zijn in de beveiliging maar wat... eh ghalp |
Advertentie | |
|
![]() |
||
[QUOTE=freyk;29175969]Ik ben vraag me af of je systeem wel verbinding maakt (of heeft gemaakt) met je netwerk.
dus vraag ik hetzelfde als robin00007: Citaat:
|
![]() |
|
|