Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 05-05-2009, 06:24
lso
lso is offline
Mijn beste vriendin trouwt eind juni. In plaats van een vrijgezellenfuif, wil ze graag superdag met twee beleven. Ik had al een ideetje voor het verloop... 's Morgens een zalig uitgebreid ontbijt bij ons in de buurt, kort na de middag naar een wellnesscentrum (4u genieten) en 's avonds iets gaan eten waarna we kunnen uitgaan.

Alsof dat iets te gemakkelijk leek, was er enkel 's morgens nog plaats in de wellness, moet mijn ontbijt daardoor wegvallen (ik kan het eventueel wel thuis doen) en ... weet ik absoluut niet wat ik nog allemaal aan de dag kan toevoegen om er iets onvergetelijks van te maken.

Iemand van jullie ideetjes? Door de Wellness, is mijn budget nog zeer klein dus dat maakt het extra moeilijk... Ik dacht er eventueel ook aan om haar vriend een hele reeks persoonlijke (ev. pikante) vraagjes te stellen en diezelfde aan haar te stellen om te kijken hoe goed ze elkaar kennen . Dus ook vraagjes zijn welkom !

Ik hoop van jullie heel wat creatieve ideetjes te horen .
x
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 05-05-2009, 10:44
miekmuis
miekmuis is offline
Jeetje, ik heb voor mijn zus inderdaad ook een wellness dagje gedaan met sauna, massage, snelbruiner en gezichtsbehandeling. Maar wat je daarna dan nog kunt doen? Tot hoe laat duurt de dag nu? Zit er al een lunch bij in? Doe je ook de someting old something new enz traditie voor haar? Ik weet niet of je er bij bent op de ochtend dat ze trouwt, maar anders kun je dat misschien die middag nog met haar doen. Als jullie gezamelijke vriendinnen hebben kunnen jullie misschien een fotoserie maken van voordat ze haar man leerde kennen.
Oud 05-05-2009, 11:14
gurl19
gurl19 is offline
Ik weet niet wat voor type zij is, maar ik heb een keer op een vrijgezellenfeest een soort modellenshoot gehad. Eerst werd je mooi opgemaakt, werden er mooie foto's gemaakt, daarna een catwalkles en werden daar ook foto's gemaakt.
Op de je budget krap is kun je zoiets ook zelf doen. Elkaar opmaken, en mooie foto's van elkaar maken. Evt. debiele foto's maken, ook lachen!
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 11:23
Kingofthemall
Kingofthemall is offline
Citaat:
Elkaar opmaken, en mooie foto's van elkaar maken. Evt. debiele foto's maken, ook lachen!
Ik zie het al helemaal voor me, lijkt mij wel leuk om te doen als ik een meisje was!
Oud 05-05-2009, 16:30
cenerentola
cenerentola is offline
Ik zou alle pikante details van het seksleven van mijn vriendinnen niet willen weten hoor.
Met citaat reageren
Oud 05-05-2009, 18:39
I C U
I C U is offline
Zo'n welnessdag is toch al flink lang? Tenminste, ik zit er dan van 's ochtends 10 tot 's avonds 10 en daarna heb ik écht geen puf om nog iets te doen, laat staan uit te gaan. Maar dat kan voor jou anders zijn natuurlijk

Die vragen zijn wel leuk, misschien dat je daarnaast samen met andere vriendinnen iets kan doen, fotoboek maken van haar tijd als vrijgezel of iets dergelijks, met korte verhalen over haar erbij.
Reageren

Regels voor berichten