Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-06-2009, 16:58
stephaniee
stephaniee is offline
heey.
Ik ben van plan om over twee jaar Pedagogiek te gaan doen maar ik weet nog niet goed op welke school.
Zelf vind ik Utrecht een hele leuke stad maar dat is vanaf mijn huis best een stuk reizen met de trein en ik wil liever het 1e jaar nog niet op kamers.
Daarom vroeg ik me af of hier iemand Pedagogiek doet aan de Hogeschool-Utrecht en of;
- je iedere dag les hebt?
- en vanaf hoelaat ongeveer, alleen 's ochtends vroeg of ook wat later?

liefs!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-06-2009, 17:32
stephaniee
stephaniee is offline
echt helemaal niemand hier die pedagogiek doet of heeft gedaan op de hogeschool utrecht?
ook niemand die pedagogiek ergens anders doet en me kan vertellen of hij/zij veel les heeft?
Oud 12-06-2009, 11:10
remy476
remy476 is offline
Geduld is een schone zaak. Sittard (Fontys) staat trouwens ook bekend (hier dan) als een van de betere opleidingen
Oud 12-06-2009, 12:32
Pater Noster
Pater Noster is offline
Citaat:
heey.
Ik ben van plan om over twee jaar Pedagogiek te gaan doen maar ik weet nog niet goed op welke school.
Zelf vind ik Utrecht een hele leuke stad maar dat is vanaf mijn huis best een stuk reizen met de trein en ik wil liever het 1e jaar nog niet op kamers.
Daarom vroeg ik me af of hier iemand Pedagogiek doet aan de Hogeschool-Utrecht en of;
- je iedere dag les hebt?
- en vanaf hoelaat ongeveer, alleen 's ochtends vroeg of ook wat later?

liefs!
Hallo Stephanie,

Als je het echt leuk vindt om in Utrecht te gaan studeren zou ik gewoon op kamers gaan. Met studiefinanciering en een bijbaantje kan je je prima redden. Anders moet je kiezen voor een hogeschool dichter bij jou in de buurt. Waar woon je?

De lessen zijn per school/opleiding/periode verschillend. Het zou zomaar kunnen dat je de ene periode vijf lesdagen hebt en de volgende periode maar drie. Ook het aantal lesuren is zeer wisselend. Wellicht de ene dag maar twee uurtjes en de andere dag zes uurtjes. Let wel, het ís hbo, dus zal je tegen veel zelfstudie/projectgestuurd onderwijs aanlopen. Wat dus betekent dat je al veel zelf in kan plannen.
Met citaat reageren
Oud 12-06-2009, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Hallo Stephanie,

Als je het echt leuk vindt om in Utrecht te gaan studeren zou ik gewoon op kamers gaan. Met studiefinanciering en een bijbaantje kan je je prima redden. Anders moet je kiezen voor een hogeschool dichter bij jou in de buurt. Waar woon je?

De lessen zijn per school/opleiding/periode verschillend. Het zou zomaar kunnen dat je de ene periode vijf lesdagen hebt en de volgende periode maar drie. Ook het aantal lesuren is zeer wisselend. Wellicht de ene dag maar twee uurtjes en de andere dag zes uurtjes. Let wel, het ís hbo, dus zal je tegen veel zelfstudie/projectgestuurd onderwijs aanlopen. Wat dus betekent dat je al veel zelf in kan plannen.
Los van dit, als je pas over 2 jaar gaat studeren moet je nu niet niet bepalen of je wel of niet het eerste jaar op kamers wilt, in 2 jaar kan je nog behoorlijk veranderen! Zoek daarom een opleiding die goed en leuk is en ga dan pas vergelijken op stad.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten